Als je op de site van een aanbieder als Maple Leaf kijkt dan zie je dat de verschillen minimaal zijn:
1 Day Universal Orlando
Gate Price: $87.33
Our Price: $86.50
Echt besparen doe je pas met Multi-Day passes..
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
die save 10 off the gate price gaat over online aankopen dus is het niet zinloos alleen geldt dit voor de multi-day tickets en die hoef ik niet :-)
We doen 2 dagen park ivm beperkte tijd in florida dus wil ik 1 dag epcot en 1 dag universal studio's :-) - als ik nu de tickets al aanschaf heb ik straks daar weer 200,- dollar extra te besteden (omdat het niet uit mn dag-budget is :-P) aan souvenirs en andere leuke vakantie zaken!
Als je op de site van een aanbieder als Maple Leaf kijkt dan zie je dat de verschillen minimaal zijn:
1 Day Universal Orlando
Gate Price: $87.33
Our Price: $86.50
Echt besparen doe je pas met Multi-Day passes..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Wij zijn afgelopen mei 1 dag naar IoA geweest en hoewel het niet erg druk was bij de kassa's, hebben we toch errug lang in de rij gestaan, dit kostte ons minstens een half uur.
Als ik een advies mag geven, zou ik van tevoren vast tickets kopen, zodat je gelijk door kan lopen naar de turnstiles. Dit zou ik de volgende keer zeker doen.
Groetjes,
Audrey
USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida
thanx voor je tip! zullen dat dan maar doen...via de website kun je e-tickets bestellen, ideaal!
hebben wij ook gedaan, ideaal
je stapt dan zo het park binnen,want aan de turnstilles(ofhoeheten die dingen:-() gaat het heel vlot
2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018
Vandaag bij undercovertourist 4x Universal 3-Day Base Ticket Plus Wet 'n Wild besteld. 144 pp. Met daarbij touwens nog een 4x ticket voor Kennedy Space. Tickets komen binnen op 15 juni. Ben benieuwd![]()
Ik heb wel een vraag. Nu kan je zo'n mooie flex ticket kopen voor 14 dagen. Is er ook zo iets voor het parkeren te koop? Dat je in 1 keer ook voor die 14 dagen het parkeren betaalt?
De Express Tickets zijn gewoon te bestellen hoor, juist in juli. Voo $ 55,99 pp weet je alles voor een dag en twee p[arken.
Uploaded with ImageShack.us