Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 42 van de 69 EersteEerste ... 32404142434452 ... LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

1. Top | #411
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010

Standaard Re: Autohuur: Dollar

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door druppel Bekijk Berichten
    Als we nu in miami aankomen op de luchthaven moet ik dan eerst met de shuttle naar de garage van dollar ? ( of moet ik naar de balie van dollar op de luchthave ) Ik begrijp dat ik niet in de rij moet gaan staan maar direct moet doorlopen naar waar de auto's staan en dat daar dan weer een kiosk ( lees hokje ??) staat waar ik moet gaan wapperen met mijn expresscard
    In Miami moet je eerst met de shuttle naar de garage. Er zijn geen balies meer op het vliegveld. Die zitten allemaal bij elkaar in één grote hal in de garage. Ze hebben ook allemaal gezamenlijk een shuttle.
    Over de expresscard zijn de meningen nog verdeeld. De één zegt dat je meteen kunt doorlopen en volgens een ander moet je wel eerst naar de balie. Wij gaan in ieder geval wel meteen proberen door te lopen naar de garage met onze expresscard, ondanks dat deze nog niet gekoppeld is. Er zijn al een aantal reizigers geweest die dit ook hebben gedaan en waarbij de reservering alsnog werd gekoppeld aan de kaart in de garage.

2. Top | #412
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Mijn ervaringen op MCO zijn dat je bij de balie zelfs weggestuurd wordt en dus voor niets in de rij hebt gestaan als je je dollar express kaart/nummer laat zien. En dan hoeft de boeking daar niet aan gekoppeld te zijn dat doen ze in de garage bij de kiosk dan voor je.

Over 19 dagen doen we het weer zo.

3. Top | #413
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hrjhaan Bekijk Berichten
    In Miami moet je eerst met de shuttle naar de garage. Er zijn geen balies meer op het vliegveld. Die zitten allemaal bij elkaar in één grote hal in de garage. Ze hebben ook allemaal gezamenlijk een shuttle.
    Over de expresscard zijn de meningen nog verdeeld. De één zegt dat je meteen kunt doorlopen en volgens een ander moet je wel eerst naar de balie. Wij gaan in ieder geval wel meteen proberen door te lopen naar de garage met onze expresscard, ondanks dat deze nog niet gekoppeld is. Er zijn al een aantal reizigers geweest die dit ook hebben gedaan en waarbij de reservering alsnog werd gekoppeld aan de kaart in de garage.
    Nog even een toevoeging op de shuttles. Gewoon naar buiten lopen, dit zijn witte bussen, voor alle autoverhuurbedrijven, die brengt je naar de grote hal, waar alles bij elkaar zit. Aldaar ga je naar de balie van jouw verhuur bedrijf. Mocht je een expresscard bezitten, dan kun je doorlopen, is het niet goed loop je gewoon terug!

4. Top | #414
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Gewoon even kijken op de dollar-site en je ziet wat ze met de termen bedoelen........en Nee! een mid-size is geen mid-size SUV enz.

http://www.dollar.com/Cars/FindACar.aspx

En van een compact naar een Mid-size SUV. Je zou wel willen.

Knaapje
    Het is al even geleden dat de coupon in dit topic geplaatst werd maar wij hebben toch echt vandaag onze coupon verzilverd en rijden een Chevrolet Traverse :-\" terwijl wij een midsize SUV gehuurd hadden bij Dollar.de.

Dus ook voor de SUV wordt hij geaccepteerd en ook voor verhuur buiten Dollar.com om. Voor degene die nog gaan dus zeker de moeite waard om de coupon mee te nemen en hem ook proberen te verzilveren bij
    dollar.

5. Top | #415
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Goed dat ik het weet.
    Ik heb in oktober een midsize SUV van Dollar en ook nog een coupon.

Knaapje

6. Top | #416
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Staat die Coupon nog ergens? Wij hebben hetzelfde
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

7. Top | #417
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

8. Top | #418
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Tnx! We printen de bon uit en zien wel wat het wordt. Meer keuze is altijd beter..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

9. Top | #419
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Het is voor mij ook zeker de gok weer waard om voor December weer bij Dollar.de te gaan boeken en wederom te proberen met de coupon een upgrade te krijgen.

10. Top | #420

Wow, da's leuk nieuws. Wij halen op 12 juni is Las Vegas een Mid-Size SUV op, maar gaan de bon zeker inleveren!
    Ik laat weten wat het geworden is!

Forum Rechten