Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 36 van de 60 EersteEerste ... 26343536373846 ... LaatsteLaatste
Resultaten 351 tot 360 van de 595

Onderwerp: Everglades

1. Top | #351
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2011

Standaard Re: Everglades

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Aan de route Naples-Key West heb je werkelijk 1001 mogelijkheden, het is de in dit topic veelbesproken US 41.
    Kijk, dit soort dingen zegt iedereen maar ik heb geen idee wat dit nou precies inhoud... De US 41 is geloof ik ( zelfs dat kan ik al fout hebben) een highway die oa van naples -key west gaat, maar.... Waar moet je dan eraf ? Wat staat er op een bord ? want hoe ik het denk zijn de everglades super groot en heb je allemaal verschillende ingangen en bedrijfjes die dingen te doen aan bieden... Dus hoe weet ik nou waar je precies heen moet voor een airboatride van +- een uur en een alligator show/foto op die US 41 route? Als iemand een naam kan noemen van dat bedrijf/gebied/adres? dan kan ik zelf wel via gps de route uit zoeken. Sorry als ik erg dom aan het doen ben! :sad:

En dat van die manatees leek mij zelf ook onwaarschijnlijk maar ik geloof echt dat ik dat had gelezen in dit topic! :shock: Nouja, die zie ik wel in seaworld

2. Top | #352
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Je hoeft niet van de weg af. Het is een heeeel lange provinciale weg met langs de weg duidelijke borden waarop precies staat wat er over xx mile voor attractie / airboatride / alligatorshow of wat dan ook te vinden is.

En nee, het is niet dom. Als je er nooit geweest bent is het lastig om zoiets voor te stellen. Wat de anderen hiervoor misschien bedoelen: rijdt gewoon de US 41 door de Everglades en je komt genoeg dingen tegen om te doen. Stop gewoon bij één van die plaatsen onderweg, kijk zelf of het aangebodene je wat lijkt (vraag het aan mensen die er net uit komen, dan heb je de beste/meest verse ervaringen!) en beslis op basis daarvan of je die wilt doen of doorrijdt naar een volgende. Keus genoeg.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

3. Top | #353
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DNS92 Bekijk Berichten
    Als iemand een naam kan noemen van dat bedrijf/gebied/adres? dan kan ik zelf wel via gps de route uit zoeken.
    Ook met de zoekfunctie vind je veel info op dit forum, kijk bijvoorbeeld maar eens in dit bericht van Natasja L. Het is al wat ouder maar de meeste info klopt nog, prijzen zullen aangepast zijn. Maar er zijn veel meer berichten die je vast verder zullen helpen.

4. Top | #354
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik zou i.i.g. het Visitor Center aandoen, ongeveer halverwege deze Tamiami Trail.
    Kost niks, hebben veel informatie en er ligt altijd een kudde aligators in de sloot voor de deur.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

5. Top | #355
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida

Zie ook de vele posts over Shark Valley in dit topic - eveneens met alligatorgarantie.

6. Top | #356
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2011

Bedankt voor de reacties,ook goed om te weten dat er duidelijk aan gegeven staat op borden langs de weg wat er te doen is..! Dat lucht op. We gaan over 2 dagen naar florida dus ben benieuwd!

7. Top | #357

Ik had ook geen idee hoe of wat maar gister hebben we hetzelfde stuk gereden en zijn we uiteindelijk bij een goed uitziende airboat tour gestopt. Het water ligt momenteel zo laag dat je alleen rechtdoor een kanaal en stukje op en neer kunt met een airboat maar er was genoeg te zien. Vogels, alli's, schilpadden, vissen, baby alli's...
    Daarna stukje van Shark Valley ingelopen. Ook weer veel gezien.
    Loop road was dicht dus gewoon de 41 afgereden.
    December 2008 Florida
    April 2010 California, Nevada, Utah, Arizona

Momenteel in Florida\\/

8. Top | #358
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2010

Hey Florida-lovers,

We gaan in augustus voor de eerste keer naar Florida, we bezoeken ook de Everglades, maar logeren in Rotonda (dus we komen van de westkust). In de Everglades willen we graag een tour doen met een airboat, ik zag ook iets van een indianendorp? De Safari Tour is wel 3u18min rijden (enkel), is er iets dichter in de buurt van de Westkust waar we naartoe kunnen?

9. Top | #359
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2011

Standaard Naar de Everglades vanuit West Palm Beach

Het reisschema is al bijna af! Vanuit Orlando rijden we langs de Oostkust om vervolgens van West Palm beach naar de Keys te rijden. Daar tussendoor willen we nog graag naar de Everglades, maar hoe kom je daar? Wat is qua reisschema voor ons het meest efficient? Vanuit de Keys gaan we een paar dagen naar Miami, maar daar willen we leist nog een paar dagen relaxen, shoppen ed.

Wie kan mij helpen?

Groetjes Simone

10. Top | #360
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Hoe kom je bij de Everglades vanuit richting West Palm Beach

Je zou natuurlijk vanuit WPB de I75 kunnen nemen richting Naples en dan via Taminami Trail terug richting Miami (zie kaart), maar dat wordt wel wat omslachtig als je ook nog door wil naar Key West.

Dan kun je m.i. beter de Tamiami Trail vanuit WPB direct oprijden tot ergens halverwege en dan terug je weg vervolgen naar KW. Dan heb je de meeste indianedorpen, botenboeren en alligatorspots wel gehad (zie rode pijl).

Nog beter is om deze tweede optie te bewaren voor als je weer terug bent in Miami.
    Dan kun je op het gemak naar Key West, en doe je de Everglades wat later.

Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

Forum Rechten