Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 89 van de 100 EersteEerste ... 3979878889909199 ... LaatsteLaatste
Resultaten 881 tot 890 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

1. Top | #881
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010

Standaard Re: Wijziging in boarding procedure United in US

Begin mei nog wel hoor, wij hadden seating 2 maar gewoon Economy

2. Top | #882
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007

bij ons ook

3. Top | #883
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Het was maar van korte duur, dit boarding experiment, volgende week alles weer op oude voet.
    Eerst bij United, later volgt Continental. Bron; http://www.facebook.com/unitedairlines
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

4. Top | #884
    Vaste Bezoeker svenehans's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008

Ik heb het in de afgelopen 2 weken een paar keer meegemaakt bij United dat het boarden van achteruit begint. Het is logisch, werkt prettig.

De opmerking dat Economy Plus eerder zou moeten boarden vind ik echt complete onzin, sorry. Zeker de reden dat anders mensen hun handbagage ergens anders in een overhead cabin zouden doen... kom op zeg!

Iedereen wil graag snel boarden en van achteruit naar voren werkt gewoon effectiever. En bedenk... voordat je instapt weet je al waar je moet gaan zitten, dus what the hell...

Hopelijk gaan ze door met de nieuwe boarding-procedure! Prima zet!
    Washington DC - April 2006
    New York City & Washington DC - mei 2007
    Orlando Fl - sept/okt 2008 en dec 2009
    Colorado, Utah, Arizona and New Mexico - mei 2010

5. Top | #885
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenehans Bekijk Berichten
    Hopelijk gaan ze door met de nieuwe boarding-procedure! Prima zet!
    Als je mijn bericht boven dat van jou had gelezen, had je gezien dat het al weer voorbij is met de pret :lol:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

6. Top | #886
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

De opmerking dat Economy Plus eerder zou moeten boarden vind ik echt complete onzin, sorry. Zeker de reden dat anders mensen hun handbagage ergens anders in een overhead cabin zouden doen... kom op zeg!
    Ik vlieg nog al wat keertjes op en neer... en maak 3 van de 4 keer mee dat mensen spullen in de Economy Plus bins proberen te duwen...
    Dus dat is beslist geen onzin... 8-[
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

7. Top | #887
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Ik heb het in de afgelopen 2 weken een paar keer meegemaakt bij United dat het boarden van achteruit begint. Het is logisch, werkt prettig.
    Iedereen wil graag snel boarden en van achteruit naar voren werkt gewoon effectiever.
    Ik zou niet durven stellen dat het effectiever is. Het effect blijft namelijk hetzelfde. Aan het eind van de boardingprocedure zit iedereen op zijn plek. Het zou wel efficienter kunnen zijn, ware het niet dat het gros van de passagiers pas in het vliegtuig gaat bedenken wat ze met de bagage willen doen. Het kost mij 5 tot 10 seconden om mijn bagage op te bergen. De spullen die ik bij me wil houden zitten in een klein tasje dat aan mijn trolley hangt. Zodra ik bij mijn zitplaatst ben gaat het tasje onder de stoel en de trolley in de bin. Als iedereen dit zou doen dan zou het boarden pas echt snel gaan.
    Maar ja, als ik zie wat mensen allemaal het vlieg inslepen.

8. Top | #888
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Zodra ik bij mijn zitplaatst ben gaat het tasje onder de stoel en de trolley in de bin. Als iedereen dit zou doen dan zou het boarden pas echt snel gaan.
    Maar ja, als ik zie wat mensen allemaal het vlieg inslepen.
    Eigenlijk is het bizar als je ziet wat als carry on mee de cabin in gaat. Als je dat optelt bij de 23 kg waar een Economy passagier recht op heeft dan zou United hier goud mee kunnen verdienen.

9. Top | #889
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009

Standaard Re: Vliegen met United Airlines

dat klopt, kunnen ze inderdaad geld mee verdienen.....maar hoop niet dat ze dat gaan doen....ikzelf laai de stuwardessenkoffer altijd nokkievol nie te tillen en erop gaan zitten om dicht te maken....lekker makkelijk en zeker een extra 12 tot 15 kg ....

10. Top | #890
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard Re: Vliegen met United Airlines

Van mij mogen ze een stuk strenger zijn qua controles op handbagage. De meeste carry-ons zijn vaak groter dan de toegestane maten en gewicht. En vaak zie je zelfs mensen met 2 carry-ons lopen. Ik heb het wel eens meegemaakt dat ik mijn kleine schoudertas niet eens de bin kwijt kon omdat mevrouw voor me 2 grote koffers, jas en nog een plastic tas vlak voor me daarin gestopt had.

Helaas zie je dat ook steeds vaker gebeuren. Jaren geleden toen je 2 koffers van 32 kg mocht meenemen gebeurde dat veel minder. Nu moet alles in 1 koffer van 23 kg (want een 2e moet je extra voor betalen) en probeert iedereen extra spullen mee te nemen in de handbagage. Helaas.....

Forum Rechten