Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 41

Onderwerp: Autohuur: "aansmeren" van allerlei extra's

1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Autohuur: "aansmeren" van allerlei extra's

Moderator Michael66: Alle berichten over lekke banden, reservebanden en reparatiesetjes hebben een eigen plekje gekregen in een separaat onderwerp.

Hier gaan we gewoon door met "aansmeren".

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

2. Top | #12
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011

Ik vind het moeilijk om het „aansmeren” te noemen. Hangt natuurlijk af van hoe zo’n gesprek verloopt. Is road assitance overdreven, en wordt het daarom aansmeren genoemd? Blijft altijd lastig om de juiste informatie te filteren. Daarom is het van groot belang om goed voorbereid op reis te gaan zodat je van te voren weet wat je wel en niet wilt. Dit forum is daar een goede informatie bron voor.

3. Top | #13
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

Even een vraagje over road assistance.
    Wanneer je lid bent van de ANWB kun je dan in Amerika de AAA bellen.
    Dan heb je dus heel die road assistence niet nodig,en hoeven ze ook niets meer aan te smeren.

4. Top | #14
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jen876 Bekijk Berichten
    Even een vraagje over road assistance.
    Wanneer je lid bent van de ANWB kun je dan in Amerika de AAA bellen.
    Je kunt de AAA wel bellen, maar je ANWB lidmaatschap zal je niet behoeden voor de kosten. Die mag je gewoon gelijk aftikken. Overigens ook één keer AAA nodig gehad. Ik had eigenlijk verwacht dat er, net als in Nederland, een mooie AAA auto voor zou komen rijden die afgeladen vol zat met gereedschap en meetapparatuur om mij uit de brand te kunnen helpen. Komt er een gewone auto met magneetplaten op de zijkant aan (beetje het pizza bezorgersconcept). Ook de hoeveelheid gereedschap en meetapparatuur viel erg tegen. Ik heb meer in mijn toolbox zitten. Gelukkig had hij datgene wat ik niet had, een nieuwe accu. Ik krijg de indruk dat AAA je vooral naar de dichtstbijzijnde garage sleept en niet zelf gaat sleutelen. Maar wellicht heb ik het verkeerd.
    Laatst gewijzigd door Guus; 18-05-11 om 04:10.

5. Top | #15
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007

Wij hebben in 2009 via Dollar Rent wel een road assistence afgesloten, omdat ze allerlei argumenten opnoemden... Maar is het nou echt nodig? Wij huren deze vakantie via Alamo, gold pakket. Stel dat de huurauto onderweg stukgaat, regelt alamo dan een nieuwe auto ter plaatse? Of moet je daarvoor een verzekering afsluiten?

6. Top | #16
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephie Bekijk Berichten
    Maar is het nou echt nodig? Wij huren deze vakantie via Alamo, gold pakket.
    En daar hoort dekking voor sleepkosten, een lekke band, ruitbreuk en vervanging van een sleutel niet bij. Of het nodig is om Road assistance af te sluiten, bepaal je echt zelf. De een neemt het risico zelf, de ander betaalt met plezier voor extra dekking.

7. Top | #17
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Maar als je een auto huurt bij zo'n maatschappij mag je er toch vanuit gaan dat je een auto huurt in goede staat. Als de auto door een mankement welke niet door jou is veroorzaakt strand dan mag ik toch aannemen dat dat een probleem is voor de verhuur maatschappij en niet voor jezelf. M.u.v. de lekke band welke je zelf kan vervangen.

Anders zou het toch helemaal een gekke boel worden, dan hoeven ze de auto's ook niet meer te onderhouden.

8. Top | #18
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Exact, Jeroen. Als je huurauto tijdens normaal gebruik een mankement gaat vertonen is het volledig voor rekening en risico van de verhuurder om jou van een nieuwe huurauto te voorzien. Waar of hoe je aan een nieuwe auto komt kan nog wel eens verschillen per verhuurder; zelf ophalen bij een verhuurstation (hoe kom je daar?) of ter plekke een nieuwe auto.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Ach als ze de defecte ophalen kunnen ze toch een andere meenemen.

En anders met de taxi een andere ophalen en dan de sleutels overhandigen van de defecte auto.

En anders, zie ik het dan wel. Je bent toch afhankelijk van de persoon die je op dat moment helpt.

10. Top | #20
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007

Tja lastig hoor

nouja we zien het donderdag wel

we blijven twee weken op dezelfde plek....dus het wordt niet echt een rondreis, we gaan alleen volgende week een dag naar Orlando.

Forum Rechten