Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Voor de lange vluchten moet je ze even bellen ,meestal zetten ze dan de korte vluchten ook gelijk vast.
Voor ons is het niet zo prettig gegaan maar ik moet eerlijk zeggen dat dat niet door Ear Lingus kwam maar het weer .
Op de heenreis 3 uur vertraging voor we op Dublin konden landen door de sneeuw,vlucht naar Orlando was natuurlijk al weg toen op het vliegtuig naar New York gezet en vandaar met Jet Blue Air naar Orlando waar we in de nacht om 01.30 aankwamen inplaats van 16.30.
En terug konden we niet van Dublin naar Amsterdam omdat het hier dicht zat, zijn we die avond naar Brussel gevlogen,dus weer 13 uur vertraging.
Met de vliegtuigen verder was er niks mis eigen schermpjes met een goed programma die zelf kan opstarten ook de ruimte was goed.
Al met al niet zo'n beste ervaring voor ons maar kwam niet echt door hun ,
maar dit jaar toch maar weer United geboekt .
Maar als je de ervaring van Beccie op haar blog leest die heeft perfect met hun gevlogen.
Jammer dat je het slecht trof.
Maar hoe verliep nou de douane / immigration afhandeling op Dublin.
Was het anders als wanneer je vanuit Ned. vliegt?
Hoefde je in de US niet meer door de controle?
Knaapje
Je moet gewoon net als anders in de US de afhandeling doen.
Dat stond een beetje raar op de site maar ik had daar al over gebeld dus ik wist dat al.
hoi knaapje
ik heb inderdaad wel hele goede ervaringen met aer lingus
prima service in het vliegtuig, persoonlijk entertainment systeem en prima beenruimte.
zoals theo al aangaf geen incheck en immigratie in dublin, je moet zelfs flink doorloopen, aangezien dublin een erg groot vliegveld is en wij zowel heen als terug helemaal aan de verkeerde kant aankwamen, dus het hele vliegveld heen en weer moesten lopen.
immigratie dus gewoon in orlando, maar ook dat was prima.
op de heenreis vonden wij het nog wel spannend, omdat er niets meer werd uitgelegd in het vliegtuig, dus we waren nog wel gespannen op orlando, maar ook daar verliep alles goed.
voor ons een positieve ervaring.
groetjes rebecca
Toch is het niet duidelijk. Op de website van Aer Lingus staat dat er werkzaamheden zijn en tijdens die werkzaamheden is de immigrations in de US.
Dit staat op hun site:
All transatlantic flights from Dublin will operate from Terminal 2. Aer Lingus is currently migrating its operations, on a phased basis, from Terminal 1 to Terminal 2 at Dublin Airport and we expect this move to be completed by the 22nd of February.
The US Customs and Border Protection (CBP) unit at Dublin Airport has now moved into Terminal 2 and pre-inspection facilities are no longer available for airlines in Terminal 1. Until the 22nd of February, when Aer Lingus transatlantic flights relocate to Terminal 2, there is a requirement for passengers to clear immigration upon arrival in the US.
Clearing immigration upon arrival in the United States is a temporary measure that will only take place during the 4-week migration of our transatlantic flights to Terminal 2. Once this move has been completed then full CBP facilities will be available for all Aer Lingus flights departing Dublin for the US.
Aer Lingus passengers travelling to United States between 19th of January and 21st of February will clear immigration upon arrival in the US rather than on departure from Dublin.
Dus, wat is het nu?? Wie het weet mag het zeggen. Ik ben geneigd Corrus te geloven ervan uitgaande dat hij het een paar keer al heeft meegemaakt. Maar waarom hebben Remco en Rebecco het dan niet in Dublin kunnen doen, immigrations bedoel ik.
Ik heb geen idee.... ik weet alleen dat de vlucht naar JFK daar (Dublin) wel door Immigrations gingen. Ik denk dat het te maken heeft op welke pier je aankomt op plaats van bestemming. Waarschijnlijk werden ze vroeger als binnenlandse vlucht afgehandeld, en nu niet meer, ik heb geen idee. Maar nu (ervaring van november 2010) is het gewoon overstappen en in Orlando door Immigrations.
Greetz, Remco
In Ierland door immigrations?
Hebben de USA daar speciale reden voor?
Florida Fan 8-)
http://vakantiefll2012.blogspot.com 2012
http://denfinflorida.blogspot.com 2009 & 2010
Daar is inderdaad een speciale regeling voor...
Maar soms doen ze het niet... dan moet je gewoon zoals normaal in de US door immigrations.
Welcome to Florida
Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019