Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Bij de 1 dag cruise naar Grand Bahama moet je je niet teveel voorstellen van wat je van het eiland te zien krijgt. Je bent daar nl. maar heel kort. Dan moet het je vooral gaan om de boottocht. Afhankelijk van de maatschappij is dat een luxere of minder luxe schuit.
Wij hebben de boot naar Grand Bahama genomen,stelt niks voor.
Te kort op eiland en de bootreis is niet leuk.
Huur dan zelf een leuke speedboot bij st peterburg,hier ergens op het forum te vinden.
Bedankt voor jullie reacties ! Ik lees net dat je maar een 2-tal uurtjes op Grand Bahama kan doorbrengen en dit lijkt ons wel heel erg weinig, jammer !
Wij zijn aan het kijken naar cruise, heeft iemand ervaring met de volgende maatschappijen:
Carnival;
Royal Caribean;
Norwegian.
Voor zover wij nu kunnen beoordelen komt Nowegian het " voordeligste" uit de bus.
Wij reizen met 2 kinderen van 14 en 15
hoii
wij gaan dit jaar voor het eerst een cruise maken met de carnival liberty naar de bahamas-virgin island-puerto rico-en grand turk,wij zijn een beetje bang dat het schip tegenvalt omdat we al 2 x met freedom od the seas zijn gegaan,en ik op dit forum berichten heb gelezen dat mensen carnival niet te verglijken vinden met royal caribbean,mischien kan iemand me vertellen wat jullie ervaring is met de carnival liberty wij reizen met zijn 5 en waaronder 2 dochters 1 van 18 en 15 en nog iemand van 20 en twee 40 ers .in ieder geval alvast bedankt voor de reacties
gr diana
Misschien heb je hier wat aan: http://www.cruisecritic.com/reviews/...cfm?ShipID=360
Why Go?
Fourth ship in Carnival's Conquest class
Entertainment from Vegas shows to jazz, singalongs
Try Origami Sushi Bar and Harry's Steakhouse
Carnival's first-ever pool-adjacent Seaside Theater
Cabins are pleasantly larger than industry average
Retractable roof over aft pool and hot tubs
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik had ook een klein vraagje over Norwegian cruise.
Tot mijn verbazing las ik dat je gewoon in je stateroom kunt roken en dat er geen speciale non smoking rooms zijn.
Ik kan helemaal niet tegen rook, vooral als mijn kamer er naar stinkt.
Heeft hier iemand ervaring mee? Kun je makkelijk wisselen van kamer?
bedankt
wij vertrekken binnenkort voor een 7 daagse western caribbean cruise met royal caribbean freedom of the seas
nu is mijn vraag aan iemand die bekend is met royal caribbean of je de excursies beter vooraf kunt boeken via internet via royal caribbean site of ter plaatse op de boot en scheelt dit in prijs?
alvast bedankt voor de eventuele reacties
nathalie
Dit wordt ook onze eerste cruise met RCCL, de prijzen zijn niet anders aan boord. Je kan wel met firma's in zee van de plaatsen zelf die zijn goedkoper dan RCCL. Je kan nu de shows aan boord al boeken en dit is gratis.
Veel plezier
Laatst gewijzigd door Michael66; 17-07-11 om 03:06. Reden: fqe