Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 10 van de 19 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 181

Onderwerp: Florida per camper / campings / Camperen/Kamperen

1. Top | #91

Standaard Re: Nuttige tips bij campergebruik

hallo PAULL,
    wij gaan dit jaar ( 6 juni 2011) ook voor het eerst naar Florida met de camper, vorig jaar 4 weken california gedaan met de camper en dat was echt helemaal geweldig, zo verslavend dat we dit jaar weer met de camper gaan. de vrijheid die je hebt met zo'n ding en alles zit er op en in wat je nodig hebt.
    Ik weet zeker dat je het ook geweldig gaat vinden.
    gr
    John:sun::sun::sun:

2. Top | #92
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009

Hier staat zoveel informatie over campers in de US, er slingeren daar zelfs boodschappenlijstjes rond ;-).

Have fun!
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 24-04-11 om 20:15. Reden: link gefixt

3. Top | #93
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

Een C30 voor 7 personen???
    Ik vind dit een beetje klein, het best kun je altijd een Camper nemen voor 2 personen méér dan het eigenlijke aantal personen... (dus eigenlijk 9)
    Gewoon een advies hoor...het wordt al snel erg krap in een camper.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

4. Top | #94
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011

#johndenhaag;
    dag john
    daar het voor jullie de tweede keer is dat jullie voor een camper kiezen, kan jij ons misschien een beetje sturen
    het is voor ons een grote uitdaging, en we willen ons goed voorbereiden

zijn er dingen die je dit jaar anders zou aanpakken, of zaken wat je zeker niet mag vergeten, de goude tips dus

alvast bedankt voor de moeite
    groeten
    paull
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-04-11 om 21:56. Reden: fqe

5. Top | #95
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Een C30 voor 7 personen???
    Ik vind dit een beetje klein, het best kun je altijd een Camper nemen voor 2 personen méér dan het eigenlijke aantal personen... (dus eigenlijk 9)
    Gewoon een advies hoor...het wordt al snel erg krap in een camper.

hoy daar

we zijn 2 jonge families
    de 3 kinderen zijn 7 jaar en 2x 9 jaar
    moet wel kunnen lijkt ons

bedankt
    paull

6. Top | #96
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Hallo, wij hadden een C30 voor 4 volwassenen en dat was al krap. Je hebt dan een bed achterin, één boven de cabine en één in het zitgedeelte. Dit kan als je de kinderen boven de cabine laat slapen en als de volwassenen allemaal tegelijk naar bed gaan, zo niet heb je een probleem. Een idee is misschien om een tent erbij te zetten. Heb je iets meer ruimte en ook wat meer privacy.......

7. Top | #97
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2008

He Paull, een goede item geopend.
    Ook wij gaan dit jaar voor het eerst met een camper op stap (MH25 El MonteRV). Eerst een paar dagen in hotel in Miami en dan 1 week lang met camper op stap, in ieder geval 3 nachten op Key West, Boyd's Campground - Waterfront campsite. Verder nog niets besproken. Ik weet niet of het verstandig is om dit alvast wel vast te leggen, wil in elk geval wel full hook-up kamperen. Na die week 2 nachten hotel St. Petersburg en dan 1 week villa in Kissimmee. Maar goed, ook ik ben benieuwd naar goede tips, die van "1250" was waardevol. Wij zijn wel voornemens om wat pannen mee te nemen en beddegoed en bestek enz. mee te nemen, ik vond de personal kits/vehicle kits nogal prijzig. Wel alvast extra mijlen ingekocht. TomTom met USA kaart al thuis, zodat ik de bestemmingen alvast kan instellen. In afwachting van nog vele tips, do's and don'ts.
    groeten, Henk

8. Top | #98
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011

bedankt 1250
    site was nuttig, nog zo eentje en we zijn al ervaren
    groetjes
    paull

9. Top | #99
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009

Mee van huis nemen.. Naar mijn mening kan je het veel beter daar kopen, ga naar een Dollar Store en je bent redelijk voordelig klaar :wink:.

10. Top | #100
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Je kunt bij de verhuurmaatschappij pakketten huren met potten en pannen en slaapzakken of dekbedden etc. Dit vond ik bij Cruise America op de site.
    • The Personal Kit costs $50 per person, for the duration of the trip. It includes a sleeping bag or comforter, pillow, pillowcase, flat sheet, bath towel, washcloth and dishtowel. All items must be returned at end of trip.
    • The Vehicle Provisioning Kit costs $100 per vehicle, also for the duration of the trip. It includes a flashlight, can opener, broom, spatula, cooking spoon, cooking fork, coffee cups, tumblers, plates, soup bowls, silverware, tea kettle, colander, mixing bowl, and a cookware set. All items must be returned clean at end of trip.

Forum Rechten