Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 80 van de 108 EersteEerste ... 3070787980818290 ... LaatsteLaatste
Resultaten 791 tot 800 van de 1071

Onderwerp: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

1. Top | #791
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: [Gezocht] TomTom met Amerika kaart

Voor $30 kun je er geen buil aan vallen denk ik. POI database is klein vergeleken met TomTom/Garmin. Je kan er eventueel ook andere software op installeren (Miopocket/iGo 8).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

2. Top | #792
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008

tom tom XL 335 se kost nu $99 in Walmart. Ben hem net wezen kopen. 2 weken geleden was hij $69 in promotie.

3. Top | #793
    Vaste Bezoeker mikey's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2006

die tomtom 335se heb ik besteld via de walmart site 69 $ en hij ligt van de week klaar om op te halen als ik aankom in Orlando

4. Top | #794
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2009

Voor de iphone bezitters is er ook een tomtom usa verkrijgbaar.
    Deze heb ik ook onlangs gedownload euh.....gekocht... en werkt echt prima.

Gr Stefan

5. Top | #795
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Standaard Re: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's etc)

Die XL335SE heb ik vorig jaar bij Best Buy voor 99 dollar gekocht. Best fijn apparaatje, maar wel erg eenvoudig. Je kan geloof ik niet vooraf berekenen hoe lang een route duurt. Heb 'm alleen na de vakantie verkocht, kon USA kaartje kopen voor m'n Garmin Nuvi die ik toch ook thuis had liggen, maar even niet had gedacht om die ook te gebruiken... die gaat de komende keer wél mee.

6. Top | #796

Wij hebben afgelopen vakantie voor de Iphone van Navigion gebruikt en die heeft ons geen moment in de steek gelaten. Werkt erg fijn en goed.

7. Top | #797
    Vaste Bezoeker mikey's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2006

Standaard Re: [Gezocht] TomTom met kaart Amerika

Gewoon bestellen bij de walmart en ophalen bij aankomst is de goedkoopste oplossing

8. Top | #798
    Regelmatige Bezoeker pkoole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011

Ik heb een Tomtom Go 950 met USA map. Ik ben van plan om voor de Floridareis een jaartje LIVE services aan te schaffen. Werkt dit in Florida? Wat voor een voordeel naast filemeldingen en google search heb je nog meer? In Nederland kon ik, dacht ik, er ook mee bellen.

9. Top | #799
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

In Europa werkt het in sommige andere landen wel:

Tot nu toe konden x40-eigenaren de LIVE-services (waaronder HD Traffic) alleen gebruiken in het land waar de dienst werd afgenomen. Maar daar is nu, zoals TomTom in mei al aankondigde, verandering in gekomen: Nederlandse LIVE-abonnementen werken vanaf dit moment ook in de andere landen waar de dienst actief is. Het gaat daarbij nu om Duitsland, Groot-Brittannië, Frankrijk en Zwitserland; binnenkort wordt ook België aan dit rijtje toegevoegd. En dat zonder enige extra kosten ten opzichte van de huidige LIVE-tarieven.
    Maar in de USA werkt dit nog niet. Je hebt een SIM kaart die de data ophaalt. En die werkt daar dus niet..

10. Top | #800
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Goh, ze hebben naar je geluisterd:

TomTom HD Traffic in VS gelanceerd
    - door Redactie op 12-05-2011 @ 14:44

TomTom maakt donderdag bekend dat zijn verkeersinformatiedienst HD Traffic per direct beschikbaar is op alle daarvoor geschikte navigatieapparaten in de Verenigde Staten. Het is samen met Europa de belangrijkste markt voor het bedrijf.
    TomTom verzamelt voor de dienst anonieme reisgegevens van eigen gebruikers en Vodafone klanten om actuele verkeersinformatie aan te bieden. Een jaarabonnement kost in de VS 59,95 dollar.
    TomTom mikt op groei van de omzet uit diensten omdat de verkoop van losse navigatiekastjes onder druk staat, onder andere door navigatie-applicaties op smartphones. De omzet uit diensten is bovendien interessant omdat het terugkerende omzet betreft en de marge hoger is dan op de verkoop van hardware.
    In het eerste kwartaal van 2011 haalde het bedrijf 36 procent van zijn omzet uit content en services, een toename van 20 procent op jaarbasis.
    TomTom verkoopt zijn data ook aan overheden. Onlangs kwam het bedrijf daardoor in opspraak. toen bekend werd dat gegevens van TomTom door de Nederlandse politie gebruikt worden om de locatie van snelheidscamera's te bepalen. TomTom zei toen maatregelen te treffen om dergelijk gebruik in de toekomst te voorkomen.

Forum Rechten