Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Wij zijn in maart geweest (Spring Break) en het was erg druk in het park. Wij waren achteraf dus heeeeel blij dat we al kaartjes gekocht hadden (incl. bij de entree van Discovery Cove). Je kunt dan meteen doorlopen naar de ingang ipv heel lang wachten in de rij.
dit stond vandaag trouwens in de krant :
'Killer orka' Tilly treedt vanaf vandaag terug op in SeaWorld
Is er bij Seaworld 's avonds ook wat extra's te beleven? Bijvoorbeeld een vuurwerkshow o.i.d. wat je overdag niet hebt?
Waarom kijk je niet even op de site van SeaWorld, dan kan je precies zien wat er per dag en per uur te doen is. Alleen bij hele speciale gelegenheden is er wel eens vuurwerk in SeaWorld.
Voor vuurwerk ga je naar Disney. Alleen de vuurwerkshow in Epcot kost dacht ik een slordige 60.000 dollar per dag.....dan zie je wat voor je dubbeltje.
Op de voordeeltjes-site retailmenot.com staan een aantal kortingscodes voor SeaWorld. Ik heb zelf (nog) niet geprobeerd of ze werken. Gewoon proberen!
wil effe zeggen dat de gratis tickets voor militairen werken in seaworld .
Inloggen op de site heroes to heroes invullen en papier meenemen met je id's van de personen die je meeneemt en voila gratis seaworld binnen
Ze werken wel, prijs wordt $49,99 p.p.
Staat alleen iets bij van.... "2011 Pepsi".
Neem aan dat dit niet alleen voor medewerkers van "Pepsi" is?
Iemand al tickets via deze kortingscode gekocht?
Weet iemand of je de tickets per mail ontvangt en uit kunt printen of worden ze opgestuurd? (Is het het laatste dan kan ik het vergeten aangezien we de volgende week al faan)
Aanvulling:Hmmm Die code blijkt alleen voor San Diego te zijn......
Is wel nog een code welke ook te gebruiken is voor Orlando --> "McDonalds2011" met een korting van $12 p.p.
LET OP: bij het gebruik van deze kortingsactie (McDonalds2011) krijg je GEEN 2e dag gratis!
Vandaag de tickets willen bestellen. Helaas werkt de code "McDonalds2011" niet meer, althans staat nu dat deze alleen voor inwoners van de U.S. en Puerto Rico is......
SeaWorld Orlando and Busch Gardens Tampa are pleased to offer a special online savings for McDonald's customers on select products. A world of excitement awaits during your visit to SeaWorld — thrill rides, shows and animal attractions, and don’t forget to meet Shamu.
Busch Gardens is the ultimate family adventure park, featuring an unparalleled combination of up-close animal encounters, spectacular live entertainment and world-class thrill rides.
Offer open to residents of U.S and Puerto Rico.
voor de seaworld-fans....gisteren het geluk gehad om de wereld-premiere bij te wonen van de nieuwe orka show 'one ocean'... fantastische show!! echte aanrader