Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 25 van de 42 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 419

Onderwerp: Tickets voor diverse attractieparken

1. Top | #241
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005

Standaard Re: Pretpark tickets

Er zijn verschillende ticket aanbieders te vinden, betrouwbare en schurken....

Je kan hier alvast wat voorwerk doen, Mapleleaf tickets, undercover tourist, en zo zijn er nog een paar.
    Deze hebben een website waar ze hun tickets aanbieden maar ze hebben ook winkels in Florida waar ze hun tickets verkopen, dit zijn betrouwbare organisaties.
    Echt heel veel besparen zul je niet, maar alle kleine beetjes helpen!!
    Vaak worden de tickets ook verstuurd naar hier in Nederland (soms gratis) dus dat kan schelen zeker als je de dollarkoers in de gaten houdt.

Waar moet je vandaan blijven:
    Ticketverkopers die in een Walmart zitten, tickethuisjes aan de 192 waar je heel goedkoop een ticket kan aanschaffen die al eerder gebruikt zijn door andere mensen (en dit is illegaal).
    Als de prijs te goed is dan is het duurkoop, pretparken zijn duur en je kan een paar dollars besparen maar voor $50 dollar een 1 dag ticket of zelfs voor minder is of oplichterij of timeshare.....

Hopelijk heb je hier iets aan.

December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise

2. Top | #242
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011

Standaard Re: pretpark tickets

ai ai ai.....

Nu is het mij overkomen met tickets te bestellen bij undercovertourist....
    :sad:
    Het rare is, ik heb 1bestelling gedaan van 2 tickets en die naar Zweden laten sturen en ontvangen vorige week.
    1 bestelling gedaan van 1 ticket (op dezelfde dag als de andere bestelling) en dit naar Belgie laten sturen maar nog steeds niets ontvangen....:sad:
    Ik heb al een mail gestuurd naar hun klantenservice en die zouden mij dan een scan van mijn 'verloren' ticket opsturen.
    Iemand hier nog ervaringen mee hoe we dat nu moeten doen als we in Florida zijn??

3. Top | #243
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011

Vraag aan undercovertourist even het track en trace nummer, zodat je kunt kijken waar het pakje uithangt. Als die al in Europa is komt die vast één dezer dagen. Je hebt zo te zien nog even dus komt vast wel op tijd goed.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

4. Top | #244
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011

Hej Rolandino,

Ik vrees dat die niet werken met een track and trace nummer. De andere tickets waren ook maar met een gewone enveloppe verstuurd...

5. Top | #245
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011

Ah ok, wij hadden laatst ook besteld, maar met optie Express wat dus 3 dagen duurde (1tje langer dan normaal i.v.m. onweer in Memphis). Kregen helaas geen track and trace nummer, maar die stond achteraf wel op de enveloppe. Hopen dus dat je van de week wat ziet.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

6. Top | #246
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011

OEEEEFFFFFF,

Vandaag, precies 12 dagen na het opsturen van de enveloppe, is ze eindelijk in de brievenbus geraakt in Belgie.
    Wel met heel veel omwegen (er zat zelfs een sticket op van PTT Post Nederland)

Eind goed, al goed.... Nu zijn we klaar om de pretparken onveilig te gaan maken :twisted:

7. Top | #247
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008

iemand ooit al eens tickets geboekt via http://www.discountticketsorlando.com ? Is deze betrouwbaar? Groetjes

8. Top | #248
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Volgens mij is die al vaker langsgekomen.

Geen ervaring mee. De prijzen zijn vergelijkbaar met andere (bekendere) leveranciers.

Ze "verkopen" ook zeer goedkope parktickets die je verplichten om een bijeenkomst bij te wonen waar ze je proberen een timeshare te verkopen. Het kost je dus zeker tijd en als je niet sterk in je schoenen staat en ingaat op hun (meestal erg opdringerige) timeshare-verkooppraatje nog veel meer.
    This advertising material is being used for the purpose of soliciting sales of vacation ownership (Timeshare) Plan.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-04-11 om 10:33.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

9. Top | #249
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008

op welke website kopen de meeste van jullie dan jullie pretpark tickets? De vorige keer zaten we in een Disney hotel, die hielden alles voor ons bij en gaven het gewoon op de dag van aankomst, het is nu de eerste keer dat we alles op voorhand moeten bestellen en laten opsturen. Lijkt ons toch beter, anders moet je elke dag aan de pretparken gaan aanschuiven om inkomkaartjes te kopen.

10. Top | #250
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Zojuist even de prijzen vergeleken van Seaworld tussen Mapleleaf en Seaworld zelf.
    Mapleleaf --> $78,95
    Seaworld --> $71,99
    En bij beiden staat: 2nd visit free!

Maar aangezien we volgende week al gaan zal ik ter plaatse nog maar even de prijzen vergelijken

Forum Rechten