Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 17 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 170

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Washington (DC)

  1. Top | #121
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: wijziging vluchtschema

    50 minuten is voldoende ... mits je vlucht op tijd vertrekt. Zeker in de middag kan er nog wel eens een forse onweersbui roet in het verstrekschema gooien.

    Maar om op je oorspronkelijke vraag terug te komen: wij hebben bij United al diverse keren op Orlando eerder ingecheckt en meteen gevraagd of we een eerdere vlucht konden krijgen, en dat was nooit een probleem. Gewoon even vragen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #122
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: wijziging vluchtschema

    ik was mezelf dat eigenlijk ookal een tijdje aan het afvragen
    onze overstaptijd op Atlanta is van 2u.40 min naar 3 uur gegaan
    nu had ik een ruime overstap geplant omdat we totaal niet vliegveldwijs zijn
    maar mocht alles vlot verlopen, en hebben we tijd te over, kunnen we dus als ik het goed begrijp, een poging wagen bij delta om een vlucht eerder te krijgen naar Orlando.
    wat ideaal zou zijn omdat we laat aankomen sàvonds met een kind
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #123
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: wijziging vluchtschema

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moonlight91 Bekijk Berichten
    mocht alles vlot verlopen, en hebben we tijd te over, kunnen we dus als ik het goed begrijp, een poging wagen bij delta om een vlucht eerder te krijgen naar Orlando.
    Je kunt het altijd proberen, en als er plaats over is maak je misschien nog wel kans ook, maar houdt er wel rekening mee dat juliie bagage gelabeld is voor de oorspronkelijke vlucht.

    Indien dat (door tijdgebrek) niet meer aangepast kan worden, gaat het misschien niet eens door, of zal je bagage dus later aankomen dan jullie zelf.
    Of dat nou zo handig is.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #124

    Standaard Re: wijziging vluchtschema

    Wij hebben precies hetzelfde op 10 mei. In dec 2008 misten wij namelijk onze terugvlucht naar amsterdam (weliswaar door vetraging vanuit Orlando, maar ik zag t alweer gebeuren.....).Ik heb het daarom nagevraagd bij usafunvacations en die vertelden mij ook dat 50 min. meer dan voldoende is. Het is de verantwoording van United dat je je vlucht haalt. Indien nodig komt er een hulpje van United om je zsm naar het volgende vliegtuig te helpen. Alleen als je dus vertraging heb op de eerste vlucht.......dan kan het weleens iets langer duren voordat je weer thuis bent.

  5. Top | #125
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: wijziging vluchtschema

    50 minuten. Jahoor, meer dan voldoende op Dulles. Lekker, dan kan je gewoon in één keer uitstappen en meteen weer inchecken. Laatste keer had ik ook maar een korte overstap, misschien ook 50 minuten, hooguit een uur. Nog even snel bij de Wendy's in een redelijk lange rij een laatste Wendy's cheeseburger gescoord voor 2009, die wel snel opgegeten bij de gate, want er werd al een final boarding call geroepen. Hup burger op, ticket laten zien, i94 formulier uit het paspoort gescheurd en neergelegd (wel zelf op letten, ze zeggen dit namelijk niet altijd en zeker niet als je laat aan komt lopen) en het vliegtuig ingestapt.

    Op de heenweg 50 minuten, dan zou je wel een probleem kunnen hebben, maar daar is nu ook geen sprake van.

  6. Top | #126
    Vaste Bezoeker maantje71's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    vlaardingen
    Berichten
    72

    Standaard Re: wijziging vluchtschema

    ik ben blij om dit te horen dat 50 minuten op de terug weg voeldoende is.
    wij hebben n.l. ook een vlucht terug van Dulles en dat was ook eerst 1,5 uur en nu 50 minuten.
    en we zaten ons ook een beetje zorgen te maken of we dat gingen halen met 2 kids erbij.

  7. Top | #127
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Washington

    Heb weer iets gelezen op de website van Dulles airport en snap niet helemaal wat de bedoeling is:
    Passengers transfering to a connecting flight will need to clear screening by the U.S. Transportation Security Administration (TSA). After entering the Main Terminal, go up one flight to the Departures (Ticketing) level. Present the boarding pass for your next flight along with photo identifcation. Click here for more detailed information about TSA screeening guidelines.
    Is er nog een extra controle nadat je de koffers weer hebt afgegeven of lees ik dit verkeerd.
    Ja eerste keer een overstap dus snap nog niet alles en wat ik zoal gelezen heb was het na de koffers weer afgegeven te hebben dat je dan meteen door kon naar je aansluitende vlucht.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-05-10 om 07:20.

  8. Top | #128
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Washington

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lea Bekijk Berichten
    Is er nog een extra controle nadat je de koffers weer hebt afgegeven of lees ik dit verkeerd.
    Voor jou wel...8-[
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #129
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Washington

    Wij hebben er in ieder geval geen problemen mee gehad om de tekst niet op te volgen die jij gevonden hebt, dus gewoon in de versnipperaar en de paarse bordjes volgen, komt het allemaal vanzelf goed.


  10. Top | #130
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Washington

    Dus als ik het goed lees komen we aan in washington dan volgen we de paarse bordjes naar de douane koffers afhalen terug afgeven en nemen we ofwel c of de d terminal .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •