teleton kon je die nu niet effe fotoshoppe
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
pffff, nu maar hopen dat ze binnen een maand massaal weer weg getrokken zijn...
en anders worden het erg drukke paasdagen...(vast en zeker)
2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018
teleton kon je die nu niet effe fotoshoppe
OK, Spring Break is niet zo erg als 'ze' zeggen. Zozo kan het ook, zelfde park, zelfde dag:
Uploaded with ImageShack.us
Ennne, de drukte op de 192 kan je ook ontwijken. Twee tellen na de drukte bij het stoplicht, gingen wij rechts af en de meute rechtdoor:
Uploaded with ImageShack.us
Zie je wel dat is pas een kwaliteit van foto net als je laptop de eerste fotos waren meer de kwaliteít van je borstel met nietjes ;D .
Ik ben nu toch wel erg benieuwd naar hoe druk Orlando is rond SpringBreak.
Wij gaan dus volgend jaar hoogswaarschijnlijk van 27 maart tm 12 april naar Orlando toe. Nu zag ik op de vorige pagina een overzicht van drukke en minderdrukke dagen.
Ik ben benieuwd naar degene die dit jaar rond die periode in Orlando waren of ze het ook echt zo druk ondervonden hebben. Ik weet van de efteling dat hun kalender best goed werkt qua drukte. Kloppen die van Disney en Universal ook een beetje?
En Teleton, waar zat het verschil in, in die foto's? Qua periode van de dag? Ik weet nog wel van de laatste keer dat die Rhyno Rally best druk was (tenminste ik gok dat dat de 2e drukke foto is).
Kwestie van geluk....en een beetje de weg weten door erevaring, niet met de meute meelopen en vooral..... de tijd hebben.
Als je maar een paar dagen voor de parken hebt en je bent er in de tijd van de Springbreakers die dezelfde attracties willen doen als jij, dan ben je de pineut. Wij hebben de luxe dat we gewoon rond kunnen kuieren en rustig af kunnen wachten tot de drukte weer voorbij is.
Drukte in de parken? Ja, zeker. Last van de Springbreakertjes? Wij storen ons er niet aan, nooit gedaan ook niet toen we minder tijd tot onze beschikking hadden.
Okee, thnx. Tijd hebben we wel. We gaan 17 dagen, waarvan 4 dagen Miami. Halen we de 2 dagen reistijd er ook nog af, hebben we 11 dagen in Orlando. De Disney parken slaan we allemaal over. We gaan vooral voor de Universals, Seaworld, Busch Gardens en Gatorland. En natuurlijk voor het shoppen. Nu had ik daar ook al over gelezen dat het een stuk drukker is in de malls, daar zullen we ons wel op instellen. Maar 11 dagen om een aantal parken te zien moet goed te doen zijn. We gaan ook dicht bij de universal parken zitten qua hotel, dus we kunnen het begin van de dag en het eind van de dag de parken in gaan.
En we zullen ons zeker niet gaan storen aan de springbreakertjes. Ik vind die drukte meestal wel gezelligDaarnaast zag ik dat de week na pasen afgelopen jaar als een rustige week stond. En dat is dan net de week dat we naar de parken willen gaan. En de week voor pasen stond als "middel druk". In de weekenden naar een park gaan, gaan we sowieso proberen te vermijden.
Wij waren daar van 7 april tot 15 april en ja het is druk das waar maar met een beetje planning kom je ver hoor .
Weet iemand wanneer de springbreak 2014 begint en stopt in Orlando Florida?
In het algemeen zijn het de 4-5 weken na pasen. Scholen zijn vrij om de exacte datum te bepalen..
Laatst gewijzigd door Njit; 02-10-13 om 21:43.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/