Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: Reisschema SenT: Orlando - Key West april 2011

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker SenT's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Locatie
    Belgisch zeetje
    Berichten
    59

    Standaard Re: Reisschema SenT: Orlando - Key West april 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Fernando Bekijk Berichten
    welke Holiday Inn heb je in Ocala, er zijn er twee. Afgelopen november heb ik een paar dagen in de Holiday Inn op Pine Ave geslapen, prima hotel.
    Jammer, we blijven niet in Ocala: we keren dezelfde avond nog terug naar Orlando.

    We waren van plan om het National Forest in Ocala te bezoeken, meer bepaald om de Juniper Creek (aan Juniper Spings) af te kajakken/kanoën. Maar nu heb ik op Amerikaanse fora gelezen dat het, zeker aan het begin van de trip, nogal smal is en soms wat hindernissen kent (omgevallen bomen) waardoor je uit de kajak/kano moet, terwijl dat er op hetzelfde traject tal van waarschuwingen voor alligators staan.
    Iemand ervaring (ik bedoel met de tocht, niet zozeer met de alligators)?

    Of is Wekiwa Springs meer aan te raden voor onervaren kajakkers?

    Verder zijn nog wat knopen doorgehakt in ons schema en wat hotels gereserveerd (en licht verslaafd geraakt aan priceline).
    • 8 april: vlucht naar Orlando via JFK. hotel: (Holiday Inn Express & Suites Orlando 7276 international drive)
    • 9 april: Seaworld of Aquatica (hotel: Holiday Inn)
    • 10 april: Seaworld of Aquatica (hotel: Holiday Inn)
    • 11 april: Epcot (hotel: Holiday Inn)
    • 12 april: Ocala National Forest met kano/kayak op Juniper Creek of Wekiwa Springs (hotel: Holiday Inn)
    • 13 april: Universal (hotel: Loews Royal Pacific Resort)
    • 14 april: Islands of Adventure + vertrek naar Crystal River (hotel: ?)
    • 15 april: zwemmen met manatees in Crystal river + naar St.-Petersburg: Fort De Soto, museum of Fine arts (hotel:?)
    • 16 april: sarasota- Ringling (hotel: HI Brandenton West)
    • 17 april: Myakka River State Park, in de latere namiddag naar Tampa (hotel: Courtyard by Marriott, Tampa Downtown)
    • 18 april: Busch Gardens, Tampa (hotel: ?)
    • 19 april: CaspersenBeach/ Sanibel/ Captiva (Hotel: ?)
    • 20 april: doorheen de everglades richting Homestead (hotel: ?)
    • 21 april: over de keys (ontbijt op Key largo en lunch op Isla Morada;-)) en 's avonds aankomst op Key West, (hotel: The Inn at Key West)
    • 22 april: Key West (hotel: The Inn at Key West).
    • 23 april: vertrek vanop Key West via Atlanta naar Brussel

  2. Top | #22
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Reisschema SenT: Orlando - Key West april 2011

    Wij hebben 1 nachtje overnacht in Homestead in een 'Travelodge', prima voor 1 nacht. Viel ons enorm mee en heel voordelig. Vlak bij een outlet mall en een aantal fast food restaurants.

    groet Christa
    www.medemaatjes2.blogspot.com

  3. Top | #23
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Reisschema SenT: Orlando - Key West april 2011

    Travelodge Homestead hebben wij ook overnacht en dat was een prima hotel inclusief ontbijtje. Vlakbij een mall en leuke restaurantjes.

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker SenT's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Locatie
    Belgisch zeetje
    Berichten
    59

    Standaard Re: Reisschema SenT: Orlando - Key West april 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2theUSA Bekijk Berichten
    Wij hebben 1 nachtje overnacht in Homestead in een 'Travelodge', prima voor 1 nacht. Viel ons enorm mee en heel voordelig. Vlak bij een outlet mall en een aantal fast food restaurants.
    en pumi: "Travelodge Homestead hebben wij ook overnacht en dat was een prima hotel inclusief ontbijtje. Vlakbij een mall en leuke restaurantjes. "


    Bedankt voor jullie tip: dit is ondertussen ook geboekt via de site van het hotel.


    Verder staan ook nog volgende hotels vast (met dank aan Priceline)

    15 april: Courtyard by Marriott in St Petersburg (Pinellas Park)
    18 april: Ramada Limited in Ellenton. Geen goede commentaren; maar als het echt tegenzit, kunnen we nog iets anders zoeken.
    19 april: Trianon Bay in Bonita Springs.

    Verder nog te doen: te pricelinen voor de Holiday Inn in Crystal River, pretparktickets kopen en de auto reserveren en.... aftellen... nog drie maanden.\\/

  5. Top | #25
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Reisschema SenT: Orlando - Key West april 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SenT Bekijk Berichten
    is Wekiwa Springs aan te raden voor onervaren kajakkers?

    Absoluut. We zijn er afgelopen zomer geweest, weliswaar niet gekayakt. Mijn harem was er niet voor de vinden. Maar ik heb er diverse gezinnen zien vertrekken met een kayak. Voor zover ik me kan herinneren, kun je er diverse routes peddelen, van een 1/2 uur tot 'tig'-uren.Vlakbij Wekiwa Springs is er ook Kelly Park, waar je kunt dobberen en mee laten slepen in een tube. Iedereen op dit forum die in Kelly Park is geweest, is er laaiend enthousiast over.

    Succes.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  6. Top | #26
    Vaste Bezoeker SenT's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Locatie
    Belgisch zeetje
    Berichten
    59

    Standaard Re: Reisschema SenT: Orlando - Key West april 2011

    Ons vertrek nadert: nog minder dan 4 weken en we zitten in Florida.

    Deze week heb ik de auto en de tickets geboekt.

    Auto: via usareisen Ik heb voor Dollar gekozen.
    Alamo was € 10 goedkoper dan Dollar maar op Key West, waar we de auto inleveren, zit Alamo helemaal niet bij de luchthaven (Dollar wel) en zal ik die €10 kwijt zijn aan een taxi.
    Op dollar.de heb ik ook gekeken, maar de prijzen waren daar terug gestegen en ik was ook niet zo zeker of zij de one-way gratis aanboden; dus dan maar iets meer betaald en geboekt bij usareisen.

    De tickets zijn geboekt via attractionticketsdirect.de . We hebben gekozen voor de combo van 5 parken: IOA, Universal, Seaworld, Aquatica en Busch Gardens. De combo komt ons goedkoper uit als de Flex en geeft ook recht op 14 opeenvolgende dagen onperkte toegang.

    De tickets voor Epcot zullen we ter plekke aanschaffen.

    Ik zal ook trachten om een reisverslag bij te houden hier op het forum.

  7. Top | #27
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Reisschema SenT: Orlando - Key West april 2011

    ..........en ik was ook niet zo zeker of zij de one-way gratis aanboden;.............

    Ik heb het bij Dollar nagevraagd voor ik boekte en ook bij Dollar is drop-off binnen Florida gratis.
    Ik kon het inderdaad ook nergens op de site vinden.
    Knaapje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •