Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 71 van de 100 EersteEerste ... 2161697071727381 ... LaatsteLaatste
Resultaten 701 tot 710 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

1. Top | #701
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Standaard Re: Autohuur: Alamo

Kun je die Save time option ook gebruiken als je een auto huurt bij USAreisen.de?
    En als het zo is hoe doe je dat dan, wat heb je nodig hiervoor?
    Ik kende dit nog niet dus.

2. Top | #702
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008

Je moet bij USAreisen om je Alamo reserverings# vragen.
    (Eén keer heb ik van hen een voucher ontvangen waar dit nummer al opstond)

3. Top | #703
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Kun je die Save time option ook gebruiken als je een auto huurt bij USAreisen.de?
    Yup, zoals mijn voorganger al zei, even het Alamo reserveringsnummer opvragen.
    Ik kreeg toen ook de website waar je Savetime kunt invoeren erbij.
    (Die mail staat thuis op de PC, dus die heb ik even niet bij de hand)

Rijbewijs(zen) bij de hand en invullen maar. Je kunt dan ook direct aangeven wat je er wel of niet bij wil huren, GPS, RAP enz..
    De confirmation krijg je per mail en kun je, mocht de kiosk niet werken, tonen aan de bali, en binnen twee tellen rolt je contract uit de printer.

Het scheelt gewoon tijd, daarom heet het waarschijnlijk ook Save Time
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

4. Top | #704
    Vaste Bezoeker Wen's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011

Advies graag!!

Welke auto vinden jullie geschikt voor ons, 2 volwassenen & 1 kind van 2 jr, plus de nodige bagage..

(ik vind die aveo & versa zo klein, ben bang dat we de bagage niet kwijt komen..)

5. Top | #705
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

Dit is een beetje afhankelijk wat je wilt gaan doen in Florida...

Ga je rondrijden in Florida (van stad naar stad) zou je een Midsize S.U.V. kunnen nemen.
    Maar blijf je voornamelijk in Orlando dan is een compact écht voldoende...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

6. Top | #706
    Vaste Bezoeker Wen's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011

We rijden van Miami naar Orlando, en dan gaan we nog wat dagtripjes maken..

7. Top | #707
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Dan is een midsize SUV of een midzise auto toch wel erg lekker, maar vergelijk het eens met de auto waar je nu in rijdt qua ruimte en wat je nodig denkt te hebben aan ruimte.

En neem zeker niet een te kleine auto, vaak scheelt een iets grotere auto niet zo heel veel in de goedkopere klassen.

8. Top | #708
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wen Bekijk Berichten
    ..Welke auto vinden jullie geschikt voor ons, 2 volwassenen & 1 kind van 2 jr, plus de nodige bagage..
    Dan lijkt mij een midsize-SUV met 2 kleine kids het handigst, je hoef dan niet zo te bukken met de kids in- en uit de auto te halen.

.. en gezien het kleine prijsverschil zou ik het zo-wie-zo al doen
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

9. Top | #709
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Wanneer je met meerdere bestuurders huurt, was het tot nu toe altijd het voordeligste om het duurste pakket te huren. Als Insider heb je kennelijk niet alleen recht op tenminste 10 % korting, maar ook betaal je de toeslag voor extra drivers niet. Informatie voor Forumleden die het Insiders lidmaatschap overwegen:
    Additional Drivers

With Alamo, all additional drivers will pay a daily fee of approximately $10 per day unless they are traveling with relatives who are members of Alamo Insiders or have a Corporate Contract Agreement.

Alamo Insiders members in the United States are allowed to have the following additional drivers without a fee:
    • Member's spouse, common law spouse, or domestic partner who has the same address on the driver's license as the member and who meet normal renter requirements.
    • Immediate family member, Mother/Father, Son/Daughter, or Brother/Sister who has the same address on the driver's license as the member and who meet normal renter requirements.
    Op de site van Alamo vind ik er helaas geen informatie over. Het zou kunnen zijn dat dit voordeeltje pas tijdens de boeking zichtbaar wordt.

Gevonden op www.mousesavers.com waar overigens ook nog tips staan voor korting. Zo krijgen Annual Passholders van Disney kennelijk korting, en ook deelnemers aan de loyaliteitsprogramma's van luchtvaartmaatschappijen en militairen. Misschien de moeite waard om dit bij de volgende prijsvergelijking toch eens mee te nemen? Vergeet niet om je land van herkomst aan te geven als je de prijzen op www.alamo.com vergelijkt. Dan worden de noodzakelijk verzekeringspakketten in de offerte aangeboden.

10. Top | #710
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Van de Alamo website afgehaald;

*In general, Alamo Insiders are guaranteed at least a 10% discount off our retail rates when you book on Alamo.com. When a promotional rate is available that surpasses 10% off the retail rates, you will automatically receive the best available rate and will not see a percentage discount.

Alamo Insider Discount Terms and Conditions

To receive your discount you must make your reservation through alamo.com and include your Alamo Insider member number.
    ü Contract ID 7015135 should appear in the contract ID field.
    ü Discount not available with any other Contract ID and can not be combined with any other discount, coupon or promotional rate. Discount applies to base rate only.
    ü Taxes, other governmentally-authorized or imposed surcharges of up to 23%, license recoupment fees of up to $2 per day or $3 per rental, airport and airport facility fees of up to $6 per day or $19 per rental, and optional products and services including damage waiver at $30 or less per day, are extra.
    ü Check your auto insurance policy and/or credit card agreement for rental vehicle coverage.
    ü Offer available at participating locations.
    ü Other restrictions including holiday and other blackout dates may apply.
    ü Standard rental requirements apply and drivers under the age of 25 may have to pay higher rates.
    ü Void where prohibited.

Forum Rechten