Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 30 van de 34 EersteEerste ... 202829303132 ... LaatsteLaatste
Resultaten 291 tot 300 van de 340

Onderwerp: Zwemmen met dolfijnen

1. Top | #291
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009

Standaard Re: Zwemmen met dolfijnen

Als je met een boot de Golf van Mexico opvaart is de kans levensgroot dat je in ieder geval de nodige dolfijnen tegen zult komen. Het is overigens streng verboden om ze daar te benaderen of te voeren ofzo dus van echt zwemmen met dolfijnen kan daar geen sprake zijn. Maar het is wel prachtig om te zien als de wilde dolfijnen rondom je boot opduiken en eigenlijk nog spannender dan in een 'gevangen' omgeving.
    Volgens mij is er geen dolfijnencentrum in Cape Coral maar je zult er waarschijnlijk voldoende kunnen zien.

2. Top | #292
    Vaste Bezoeker probits's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009

Ik had hier inderdaad ook al gelezen dat je vanuit Naples enzo boottochten kan maken om wilde dolfijnen te zien...is al een leuk alternatief...en de kans is groot dat we dat ook gaan doen...
    maar als we echt willen zwemmen met dolfijnen is Dofphins Plus op Key Largo de dichtsbijzijnde denk ik...dus als het we het echt willen doen zullen we eerst een paar uurtjes in de auto moeten zitten ;-)

3. Top | #293
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door probits Bekijk Berichten
    dus als het we het echt willen doen zullen we eerst een paar uurtjes in de auto moeten zitten ;-)
    Jullie zijn toch ook nog één week in Orlando? Waarom ga je daar niet naar Discovery Cove?

4. Top | #294
    Vaste Bezoeker probits's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009

jij kan gedachten lezen zekers ;-) , ik was net op de site aan't kijken...ik weet niet waarom , maar ik dacht dat dat veel duurder was dan die van op de Keys...maar als je ziet wat ze allemaal aanbieden in de verschillende pakketten ....is het toch wel interessant precies...Seaworld wilden we zowiezo doen en dat zit dan ook in die prijs...dus...wie weet...

5. Top | #295
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door probits Bekijk Berichten
    jij kan gedachten lezen zekers
    Gaat al goed he? Ben nu aan het oefenen voor het voorspellen van het weer en de dollarkoers. Komt altijd van pas.......

6. Top | #296
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Veel mogelijkheden om in Florida "iets te doen" met dolfijnen kun je vinden op de website van visitflorida.com. Klik maar eens op deze link. En dan onderaan de eerste drie tips op "+read more" klikken.

Er worden ook een aantal locaties aan de Golf van Mexico genoemd.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

7. Top | #297

Ik ben 2 jaar geleden gaan zwemmen bij het Dolphin research center en vond het geweldig. Het was erg rustig en de 3 personen die mee waren maar niet wilden zwemmen mochten voor een lage toegangsprijs naar binnen en konden mooie foto's maken terwijl ik ging zwemmen.
    December 2008 Florida
    April 2010 California, Nevada, Utah, Arizona

Momenteel in Florida\\/

8. Top | #298

Standaard Dolfijn zwemmen

Wij willen met dolfijnen gaan zwemmen en vragen ons af waar we dat het best kunnen gaan doen. We zitten in de omgeving van Orlando.
    Als iemand een goed idee heeft horen we het graag

9. Top | #299
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Dolfijn zwemmen

In Orlando heb je deze mogelijkheid bij Discovery Cove, zie het topic hierover

http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1164
    Laatst gewijzigd door Njit; 09-03-11 om 21:20.

10. Top | #300
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005

Standaard Re: Dolfijn zwemmen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noud van Erp Bekijk Berichten
    Wij willen met dolfijnen gaan zwemmen en vragen ons af waar we dat het best kunnen gaan doen. We zitten in de omgeving van Orlando.
    Als iemand een goed idee heeft horen we het graag
    Zoals Jeroen al aangeeft : Discovery Cove
    Lees ons reisverslag (Florida 2008 - Dag 17) voor onze ervaringen hiermee.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

Forum Rechten