Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 31 van de 117 EersteEerste ... 2129303132334181 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 310 van de 1162

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

1. Top | #301
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Hopper kaarten

De parken zijn groot genoeg om een hele dag door te brengen. Hoppen is leuk als je de parken al kent - je kunt dan een Best Of programma samenstellen maar dat kost toch ook best veel tijd. Je moet het park uit, vervoer naar het andere park etc etc. Veels te vermoeiend met een kleine.

Hieronder je een kaartje bekijken om de indruk te krijgen van hoe groot Disney World is:

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

2. Top | #302

Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door esther1985 Bekijk Berichten
    hallo,

Heeft er iemand ervaring met kaartjes bestellen bij http://www.knowbeforeugo.com ? BJe krijgt bij hun bij het 3 daagse ticket 2 dagen gratis. Ik kan dan voor 5 dagen voor dollar 224 naar binnen ipv dollar 246 bij alle andere aanbieders. Dat is toch 16 euro de man minder wat weer mooi is meegenomen.

Ik hoor graag jullie ervaringen!
    Helemaal niemand?

3. Top | #303
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

@ Esther.

Even voor je gezocht en dit gevonden.

http://www.disboards.com/showthread.php?p=35699637

Let even op het commentaar van Chesire Figment. Zij is een CM in WDW en werkt er als ticketverkoopster.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

4. Top | #304

Dankjewel!

Het was ook bijna te mooi om waar te zijn
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-01-11 om 19:16. Reden: fqe

5. Top | #305
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Esther,
    Knowbeforeyougo is opgenomen in het vergelijkingsbestandje dat je hier op het forum kunt vinden. In dat bestand vind je een eerlijke vergelijking van de prijzen bij verschillende aanbieders. Vergelijken is lastig, want de ene heeft prijzen zonder salestax en de ander met, weer een ander pronkt met gratis extra dagen, terwijl een ander misschien evenveel dagen aanbiedt tegen een normale lagere prijs, etc.

Uiteindelijk gaat het er toch om welke tickets (hoeveel dagen en met welke opties) je wilt kopen, en bij welke aanbieder daar de gunstigste prijs en voorwaarden voor heeft.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

6. Top | #306
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010

Haai. 2 vraagjes!
    kennen jullie: http://www.floridaorlandotickets.net deze heeft wel wat ik zoek denk ik...

vraagje 2; we hebben 2 dagen voor 2 parken, ik wil 1 dag disney maar weten jullie waar je een 1-dags kaart kan kopen (misschien met beetje korting op gate-prijs:-)) want ik zie alleen maar van die pakket kaarten?
    Dag 2 willen we naar universal; nu kun je daar een 1day-base ticket kopen maar voor 30 dollar meer heb je er 1 waar je mee naar alle 2 de parken kan op 1 dag....zou ik beter die nemen?
    Misschien is het niet super druk in nov. en kunne we ze alle 2 meepakken?

Graag hoor ik iets van jullie grote expertise op dit gebied :-P thanx!

7. Top | #307
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

1-dags Disney tickets zul je niet met korting vinden denk ik.

2-parken-1-dag voor Universal vind ik persoonlijk zelf alleen leuk als je het park al kent. Je zult echt dingen moeten overslaan om beide parken op 1 dag te doen.

8. Top | #308
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door natascha666 Bekijk Berichten
    kennen jullie: http://www.floridaorlandotickets.net deze heeft wel wat ik zoek denk ik.
    Nee, ken ik niet. Website ziet er wel goed uit, met alle prijzen inclusief de salestax. In mijn standaardvergelijking (ik kijk altijd naar de 10 daagse base-tickets) zijn ze wat duurder dan bijv. undercovertourist.
    we hebben 2 dagen voor 2 parken, ik wil 1 dag disney maar weten jullie waar je een 1-dags kaart kan kopen (misschien met beetje korting op gate-prijs:-)) want ik zie alleen maar van die pakket kaarten?
    Ik weet wel waar je eendagskaarten kunt kopen, maar die korting ... vergeet die maar. Aan de poort bij WDW zijn 1- en 2-daagse tickets gewoon het goedkoopst, bij enkele ticketverkopers kun je die tickets wel kopen, maar betaal je meestal $5.00 per kaartje méér. Puur als service, en dat kost je dus een paar dollar.
    Dag 2 willen we naar universal; nu kun je daar een 1day-base ticket kopen maar voor 30 dollar meer heb je er 1 waar je mee naar alle 2 de parken kan op 1 dag....zou ik beter die nemen?
    Misschien is het niet super druk in nov. en kunne we ze alle 2 meepakken?
    Voor de Universal-parken hebben we een ander onderwerp op het forum, daar kun je alle vragen over die parken, de tickets, de drukte en nog veel meer stellen.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

9. Top | #309
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2011

Ik kom er niet meer uit hoor. Wat een informatie!
    Kan iemand mij misschien helpen? Wij (2 volw. 1 kind van 9) 2 dagen naar Disney Hollywood Studios en 1 dag naar Typhoon waterpark. Moet ik nu een 2 daags ticket kopen incl. waterpark optie of een 3 daags ticket met waterpark optie. Ik kom er niet meer uit, hoor.
    Ga wel even verder op dit forum kijken voor wat goede prijzen.
    Thanks alvast.

10. Top | #310
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Hoeveel Fun and More dagen je krijgt hangt af van het ticket dat je koopt:

1-day ticket - 2 visits
    2-day ticket - 2 visits
    3 en meer - gelijk aan het aantal dagen

Met een 2-dagen ticket kun je dus twee dagen naar de Studios en twee dagen naar een waterpark. Of 1 dag naar een waterpark en een bezoek aan DisneyQuest.

Je zal voor 2 en 3-daagse tickets weinig aanbieders vinden. Pas vanaf 4 dagen is het voor hun interessant. Gewoon bij de Gate kopen dus..

Forum Rechten