Bedankt voor je antwoord. Ik had het inmiddels zelf ook gezien. Jammer, want volgens mij is Virgin de enige die een beetje fatsoenlijke pre-paid service heeft. Het heeft weinig zin om voor 3 weken per jaar een 2-jaar abonnement af te sluiten.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Virgin Mobile uses Sprint's CDMA network.
Nee dus, de stick is nodig. Volgens mij werkt CDMA ook niet met sim-kaartjes.
Bedankt voor je antwoord. Ik had het inmiddels zelf ook gezien. Jammer, want volgens mij is Virgin de enige die een beetje fatsoenlijke pre-paid service heeft. Het heeft weinig zin om voor 3 weken per jaar een 2-jaar abonnement af te sluiten.
Even gekeken, zolang je elk jaar de stick gebruikt kun je hem elk jaar weer van $40 voorzien. Of je verkoopt hem hier op het forum, en haalt zo nog wat van de waarde van die stick eruit (voor $40 wil ik hem wel van je kopen.
Zie op in de Q&A dat er een cap opzit: They will be limiting speeds after 5GB starting on 2/15/11.
Virgin Mobile heeft Broadband2Go, voor $40 per maand unlimited, maar daar moet je dus nog wel (eenmalig weliswaar) een USB modem bij kopen van $80. Als er goedkopere mobiele oplossingen zijn voor 1 maand unlimited access, dan hoor ik het graag. (Ik bedoel dus niet verplicht bij een Mac zitten of een hotel uitkiezen waar Wifi gratis is...)
Virgin Broadband3Go is op dit moment de goedkoopste...
Werkt best redelijk...(een beetje lange handshake, maar voor de rest is het ok.)
Welcome to Florida
Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Echte leek hier met (voor jullie waarschijnlijk) simpele vraag:
Smartphone gaat mee naar Orlando. In de villa hebben we internet en wifi. Ideaal dus, want dan kunnen we sowieso via de smartphone op internet via wifi. Ik zet internet op mijn smartphone uit want dat kost klauwen met geld. Maarrr, wifi is niet altijd gratis volgens mij? Weet inmiddels dat er meerdere plekken zijn waar je gratis wifi kunt gebruiken (Mc, Starbucks etc). Wie kan mij vertellen of dat wifi in de villa óók gratis is of dat je daarvoor moet betalen? Is dat altijd standaard?
Maar om onze blog bij te houden, inclusief foto's wil ik ook de laptop meenemen. Kan ik daarmee dan draadloos op de internetverbinding van de villa? Zijn daar dan weer kosten aan verbonden?
Iemand die een leek hier kort antwoord op wil geven?
Normaal gesproken is de wifi in de villa of condo gewoon gratis. Voor de toegang is meestal een wachtwoord benodigd die je zal aantreffen in de villa of condo.
Kom net terug van een vakantie en kwam er achter dat ik wel via wifi mijn mail kan binnen halen op mijn iphone maar niets kon verzenden (server staat geen relaying toe).
Heeft me meer dan een week gekost om er achter te komen dat dit gewoon niet gaat met de accounts die ik had wel via 3g maar dus niet via wifi.](*,)
Heb nu een gmail account aangemaakt en deze verbonden met mijn andere accounts (onsbrabantnet en hetnet) nu werkt het wel,weliswaar via een omweg met gmail maar het werkt.
Kan nu dus via wifi mijn mail binnenhalen en verzenden.
M.A.W controleer eerst even thuis via wifi of je wel , je mail kunt binnenhalen met je smartphone!
Laatst gewijzigd door Jen876; 07-06-11 om 12:10.
Via je eigen Wifi thuis zal het altijd werken omdat je dan op je eigen netwerk zit. Maar zoals je zegt, het aanmaken van een Gmail account is de oplossing (vind ik sowieso een stuk prettiger werken)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Als WiFi in de Villa zit kun je onbeperkt gebruik maken van internet.
Bij sommige Villa's kun je ook onbeperkt naar het buitenland bellen, bijv. NL of BE ;-)
Kijk goed op de website waar je boekt of je Villa die mogelijkheid heeft, het kan je een hoop geld schelen.....
Succes!
Remco