ja bij mij staat boven de jeep ford niets en boven de andere standaard of midsize
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik heb net een midsize SUV via Dollar.de geboekt.
Het is een beetje vreemd, ondanks dat het een Dollar site is kan ik niet met mijn DollarExpress iets doen op de site. I kan nergens het nummer invoeren.
Vorig jaar via Expedia geboekt en toen kon ik ook niets toevoegen van Dollar.
Ik ben echter op MCO gewoon doorgelopen naar de garage en daar kon ik gewoon mijn card geven, alle gegevens waren bekend en ik kreeg met de coupon toch een upgrade mee. (ondanks of dankzij de card, dat weet ik niet).
Knaapje
Toevoeging: Ik heb een mail gestuurd naar dollar.de en kreeg toen een telefoonnummer in Engeland terug. Hiermee gebeld en mijn nummer werd aan de reservering toegevoegd.
Als ik op MCO een reservering probeer te maken staat er toch een Ford Escape ( midsize) en Jeep Grand Cherokee (fullzize) op.
Dat bedoel je toch?
Knaapje
Laatst gewijzigd door knaapje; 03-02-11 om 19:46. Reden: 1+1
ja bij mij staat boven de jeep ford niets en boven de andere standaard of midsize
Misschien even hier kijken:
http://www.dollar.com/Tour/Images/~/...eet%20pdf.ashx
Knaapje
Nee het gaat volgens mij niet om een suv,maar om een compact en midsize dus de gewone auto's.
Ik heb dus zoals eerder gepost een auto bij Dollar.de gehuurd voor oktober a.s..
Tot mijn verrassing werd van mijn cc slechts zo'n 80% van het huurbedrag afgeschreven.
Iemand ervaring hiermee?
Wordt het restant pas kort voor het afhalen belast op de cc?
Knaapje
Bij Dollar.de moet je een klein deel aan de balie betalen, dit staat ook vermeld op je reservering.
Misschien komt het bedrag overeen ?
Dat klopt. In dit geval $9,72.
Het verschil, buiten dit bedrag, is echter haast EUR 100.
Knaapje
Laatst gewijzigd door knaapje; 03-02-11 om 23:11.
Het is vreemd. Ik heb een mid-size SUV voor 14 dagen platinum geboekt voor EUR 482,35 plus $ 9,73 in USA te betalen.
Ik heb een bevestiging gekregen van de boeking en daarin, ergens klein tussen tekst, blijkt te staan, dat er EUR 383,74 op mijn cc wordt geboekt en dit wordt ook daadwerkelijk op mijn cc belast.
De hele boeking met alle voorwaarden klopt echter. Op de voucher wordt geen bedrag genoemd, alleen dat alles prepaid is.
Ik kan het bedrag niet thuisbrengen.
Wacht maar even af of Dollar er op terugkomt.
Knaapje
Description Included In Rate Payable At Counter Amount Tax Included Additional driver Yes - - Yes Other fees Yes - - Yes Other fees Yes - - Yes Other fees Yes Yes 9.08 USD No Tax Yes Yes 0.64 USD No Tax Yes - - Yes
De opmaak is een beetje onduidelijk, maar alles is included, alleen laatste "other fees en tax" zijn "payable at counter" de rest is 0
Laatst gewijzigd door knaapje; 03-02-11 om 23:17.
heeft er iemand ooit geboekt bij https://www.dollar.co.uk
ik ben op zoek voor de mei vakantie (13 dagen)
mid size suv (platinum)
dollar uk €363.57
dollar de €417.74
de opzet van de site is trouwens percies het zelfde.