Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 8 van de 19 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 183

Onderwerp: Parkeren bij Schiphol

1. Top | #71
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006

Standaard Re: Smart Parking Schiphol

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Ik heb gelukkig altijd vervoer van en naar schiphol... \\/
    Zonder gebruik te hoeven maken van de parkeerfacilliteiten op Schiphol. :-\"
    Dat vind ik ook het beste. Maar ja, kennissen en bekenden ermee lastig vallen doe ik liever niet. Ik ga tenslotte op vakantie. Maar als je een goede deal met familie/vrienden/kennisen hebt, waarom niet. Zolang het maar geen openbaar vervoer is :-&
    Laatst gewijzigd door Michael; 23-01-11 om 13:08.

2. Top | #72
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

Die anderen gaan ook met vakantie, die breng ik dan op mijn beurt weer weg...
    Hier is dus geen sprake van lastig vallen, zoals jij dit noemt. :lol:
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

3. Top | #73
    Ingeschreven
    Aug 2006

Goed geregeld. Zou ik ook wel willen.:sun:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-01-11 om 00:36. Reden: fqe

4. Top | #74
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk Berichten
    Dat scheelt geld. Ik betaal meestal zo'n € 85,- voor 2 weken en € 35,- daar vanaf is natuurlijk wel lekker. Dan heb je trouwens wel een superaanbieding gehad. Overdekt is normaal zelfs € 10,- duurder dan regulier. Goed geregeld.
    Wat moest je betalen als ik vragen mag?
    Het volle tarief (lastminute) voor P3 was zo'n EUR 110 voor 16 dagen en bij hen betaalde ik nog geen EUR 75. Ze waren toen net begonnen en nog wat voordeliger dan nu.
    Inmiddels zijn ze duurder geworden en als je dan voor P3 een aanbieding hebt zal het verschil kleiner worden.
    Zelf vind ik het toch wat safer overkomen dan P3 en voor mij, als ik alleen reis, nog een bijkomend voordeel, dat ik niet met mijn bagage een half of heel parkeerterrein over moet zeulen.
    De reistijd van P3 of het busje van hun maakt niet veel uit.

Maar goed, gelukkig denken niet alle tienduizenden Schiphol-parkeerders hetzelfde anders stond er altijd een file voor de parkeerplaats.

Knaapje
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 23-01-11 om 14:42. Reden: quote gefixt

5. Top | #75
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk Berichten
    Dat vind ik ook het beste. Maar ja, kennissen en bekenden ermee lastig vallen doe ik liever niet. Ik ga tenslotte op vakantie. Maar als je een goede deal met familie/vrienden/kennisen hebt, waarom niet. Zolang het maar geen openbaar vervoer is :-&
    Nu ook een paar keer gedaan met mijn buren.
    Een paar weken gelden moesten ze om 05.00 uur op Sh zijn en kwamen om 23.00 uur terug en moesten toen nog 1 uur op de bagage wachten.

Dan ervaar je nog eens hoe fijn autorijden kan zijn ook in Nederland.
    Afstand van 100 km 4 keer binnen het uur afgelegd, dwars door de Randstad.

Knaapje

6. Top | #76
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Met andere zo'n deal maken is makkelijk als je niet met 4 personen reist, enige optie voor ons is dat er iemand mee rijdt en dan de auto weer mee terug neemt en ons weer op komt halen. Echter terug hebben we altijd meer bagage mee en zou diegene niet meer in de auto erbij passen. :mrgreen:

Voorheen vaak met de trein naar Schiphol gereisd maar de auto is toch wel een stuk prettiger en comfortabeler, en dat mag toch ook wel iets meer kosten dan.

7. Top | #77
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

..........Echter terug hebben we altijd meer bagage mee en zou diegene niet meer in de auto erbij passen. :mrgreen:

Boedelbak!!!

Knaapje

8. Top | #78
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009

Vorig jaar hadden we ook smartparking P3 gedaan op schiphol en dit jaar weer gereserveerd. Dit jaar was het zelfs iets goedkoper geworden.

Vorige week kreeg ik echter een code in de mail van schiphol voor 10% extra korting, omdat we vorig jaar dat ook hadden gedaan. We hebben echter al gereserveerd dus telt die niet meer voor ons........

Wil iemand die code? Is 1x geldig met terugkomstdatum voor 1 juli.

1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

9. Top | #79
    Ingeschreven
    Aug 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Met andere zo'n deal maken is makkelijk als je niet met 4 personen reist, enige optie voor ons is dat er iemand mee rijdt en dan de auto weer mee terug neemt en ons weer op komt halen. Echter terug hebben we altijd meer bagage mee en zou diegene niet meer in de auto erbij passen. :mrgreen:

Voorheen vaak met de trein naar Schiphol gereisd maar de auto is toch wel een stuk prettiger en comfortabeler, en dat mag toch ook wel iets meer kosten dan.
    Hier hetzelfde (4 personenen extra bagage). Afgelopen meivakantie was mijn zus zo aardig om ons te brengen en te halen, maar dit moest wel met mijn eigen auto, anders paste het niet.
    Ook heb ik mijn buren wel eens gebracht en gehaald, maar die hebben een kleinere auto, zodat dit altijd in mijn auto moest gebeuren. Mijn auto leen ik liever niet uit (behalve directe familie), dus was dit ook geen optie meer. Tevens zijn dit fervente Turkije gangers, wat betekent dat de vluchttijden nogal ehhhh, klote zijn.
    Anders ben ik met mijn auto altijd de sigaar =P~.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pumi1000 Bekijk Berichten
    Vorig jaar hadden we ook smartparking P3 gedaan op schiphol en dit jaar weer gereserveerd. Dit jaar was het zelfs iets goedkoper geworden.

Vorige week kreeg ik echter een code in de mail van schiphol voor 10% extra korting, omdat we vorig jaar dat ook hadden gedaan. We hebben echter al gereserveerd dus telt die niet meer voor ons........

Wil iemand die code? Is 1x geldig met terugkomstdatum voor 1 juli.
    Zo iets zoek ik momenteel ook. Maar dan voor de periode december. Helaas dus niet voor ons.
    Wel aardig dat je die code op het forum aanbied=D>
    Laatst gewijzigd door Michael; 23-01-11 om 16:33.

10. Top | #80
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009

@michael

Weggooien is ook zonde toch? Het is maar 10%, maar ja toch gauw 8 of 9 euro korting.

1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

Forum Rechten