ik hoop echt dat onze vlucht ook nog een 777 is we vliegen 7 april naar washington .
Heeft de 767 schermpjes in de stoel we vligen met kinderen en hadden special daarom bij united geboekt
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik heb net even gekeken; wij gaan nog steeds met de 777. Op rij 20 :-) maar dan A+B.
De extra beenruimte hebben mijn stompjes niet nodig, en ik heb een bloedhekel aan de tafeltjes in de leuning, die constant in gevecht zijn met mijn horecaspoiler :mrgreen:
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
ik hoop echt dat onze vlucht ook nog een 777 is we vliegen 7 april naar washington .
Heeft de 767 schermpjes in de stoel we vligen met kinderen en hadden special daarom bij united geboekt
Heb juist gekeken en we zouden nog steeds een 777 hebben
Hoe kijk ik weer of dit is veranderd we hebben onze vlucht via reisbureau geboekt en hebben als vluchtnummer 951 en vertrekken op 7 april om 12u10
Vraag bij je reisbureau even het boekingsnr van United. Samen met de achternaam waarop de reis is geboekt, kan je op United.com bij My Reservations
http://www.united.com/page/genericpa...le=itineraries zien wat de status is.
Je raad het al we gaan ook met een 767 in het reisbureau kwamen ze uit de lucht gevallen en ze vroegen hun af waarom wij dit wel wisten en zij nog niet................ doorverwezen naar dit forum. Maar het grootste probleem was dat ze ons allemaal apart hadden gezet en niemand zat naast elkaar na enig overleg hebben we dit toch kunnen veranderen maar op de terugvlucht zitten we nog niet naast elkaar . Doeme toch he en daarom hadden we vroeg geboekt en nu toch dit
Ik was er al een beetje bang voor....Heen- of terugreis? Of beiden? Wij zaten ook niet meer naast elkaar maar dat kon nog worden rechtgezet.
Dat het gebeurt kan ik billijken. Mij stoorde het meest dat de medewerker van United bij hoog en bij laag volhield dat ik zelf geboekt had voor deze stoelen in een 767. En ik krijg zo graag gelijk..........;-)
Wij gaan (nog) met de 777, en hij zit nog lang niet vol.
Net als al onze andere komende vluchten, dus voorlopig ruimte zat \\/
Maar goed, er kan nog veel veranderen in de komende vijf weken.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Via bovenstaande link van JKG heb ik ook ingelogd met eticketnummer en zag dat alles nog hetzelfde was (777 ook stoelen hetzelfde). Zoals Ta2 Gerrit is ons vliegtuig ook nog niet vol. We vliegen vanaf Amsterdam.
1998-2010-2011 Florida
2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 rondje NY / 2016 West USA / 2017 Florida / 2018 west USA/ 2019 Florida - west USA /