Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 75 van de 100 EersteEerste ... 2565737475767785 ... LaatsteLaatste
Resultaten 741 tot 750 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

1. Top | #741
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Standaard Re: Vliegen met United Airlines

Bij mij belden ze echt met het 1-800 nr, maar India kan natuurlijk ook dat als callerID gebruiken. Voor die paar minuten hoeven ze me niet te bellen.

Bij Reservations & Check-in stond dus de wijziging van 5 minuutjes... tenminste, de melding dat er een flight change was en ik zag dus die paar minuten.
    Aangezien er meestal toch wel 5 wijzigingen zijn, zullen ze me vast nog wel eens bellen. :mrgreen:

2. Top | #742
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Hallo,

even een vraagje. Ik zag deze tickets bij tix.nl. rechtstreeks naar Orlando.

€ 575.96 p.p.

United Airlines
    Standard economy class

email vergelijk opslaan

di 3/05 12:15u Amsterdam (AMS) Schiphol

di 3/05 19:34u Orlando (MCO) International Airport

UA 947 (13u19)

ma 23/05 13:45u Orlando (MCO) International Airport

di 24/05 07:05u Amsterdam (AMS) Schiphol

UA 946 (11u20)

Maar dit staat er in kleine letters onder:

Opgelet: Vlucht UA 947 bevat een technische tussenlanding om brandstof bij te tanken. Washington (IAD) van 14:30u naar 17:10u. Vlucht UA 946 bevat een technische tussenlanding om brandstof bij te tanken. Washington (IAD) van 15:57u naar 17:28u.

Iemand enig idee wat dit nou precies betekent? Zullen we toch moeten overstappen (wat dan dus niet rechtsreeks is) of blijven zitten in het vliegtuig tijdens het tanken? Maar wat bedoelen ze met die tijden; van 14.30u naar 17.10u? Moeten we dan zo lang in dat vliegtuig blijven wachten?

3. Top | #743
    Ingeschreven
    Feb 2008

Volgens mij vliegt 0947 door naar Los Angeles en niet naar Orlando. Ik denk dat Tix.nl het 2e vluchtnummer niet geeft. Je gaat namelijk met een Airbus meestal naar Orlando toe, wat een kleiner toestel is met een ander vluchtnummer. En terug ook, de 946 pak je pas in Washington zelf.

Je blijft zeker niet in het vliegtuig zitten.. en met een Amerikaanse maatschappij moet je altijd landen op een hub (vluchthaven waar meestal het hoofdkantoor van een vliegmaatschappij zit). United heeft bijv. hubs in Chicago en Washington. Daar ga je door immigratie, douane, heb je meestal nog even tijd om wat te eten en dan stap je in het 2e vliegtuig en kom je als nog rond 19.30-20u aan in Orlando. De 0947 zal dan doorvliegen naar Los Angeles bijv.
    De 0946 vliegt vanuit Los Angeles naar Washington. Daar stap jij in en dan vliegt ie door naar Amsterdam.

Met KLM vlieg je bijv. wel rechtstreeks, al weet ik niet of die op Orlando vliegen, ik vlieg alleen maar met United. :mrgreen:

4. Top | #744
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Leuk grapje van tix. Dit is een reguliere United vlucht, dus gewoon uitstappen, langs Immigration, koffers van de band, langs Customs en de koffers weer afgeven. Net als altijd.

United heeft onlangs vluchtnummers aangepast, dus wat eerst 946 + aansluitend 828 was is nu onder één vluchtnummer geplaatst. Je vliegt (althans wij in Oktober) zelfs met een kompleet ander (Airbus 320) toestel verder van Washington naar Orlando.

Terug idem dito, 320 naar IAD, 777 naar Amsterdam. Gewoon een verkooppraatje, dus :mrgreen:

@JKG; ook 947 is nu het vluchtnummer van MCO naar Schiphol. Is nieuw.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

5. Top | #745
    Ingeschreven
    Feb 2008

Ok nu dus ook 947 van MCO naar IAD neem ik aan? Of tenminste, ligt er aan waar je boekt... ik ben nog nooit teruggevlogen vanuit MCO. Altijd via MIA met een Embraer Jet 170 naar IAD en dan met de ouderwetse 946 naar home sweet home.
    Tijd om eens vanaf MCO terug te gaan, maar nee... ik MOET toch naar Miami elke keer. :lol:

6. Top | #746
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

oké, dus het is helemaal geen rechtstreekse vlucht. Wel erg misleidend dat tix deze vlucht bij de rechtstreekse vluchten plaatst en niet bij de vluchten met 1 tussenstop.
    Dan kies ik er dus toch voor om met KLM rechtstreeks naar Miami te vliegen, is maar 20 euro duurder dan "zogenaamd" rechtstreeks naar Orlando met United.
    Bedankt!!!

7. Top | #747
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

De 946 en de 947 van United staan al in ieder geval 2 jaar te boek als rechtstreekse vlucht maar is het feitelijk niet, vaak wordt ook aangegeven dat je alleen van vliegtuig wisselt.

Deze vluchtnummers worden in Amerika voor 2 vluchten gebruikt, waarvan de 1 richting LAX (dacht ik) gaat en de andere naar MCO. Raar maar waar.

En United geeft het naar de aanbieders aan als 1 vlucht, zelfs op hun eigen site beschouwen ze het als 1 vlucht. :-D

8. Top | #748
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Even voor de duidelijkheid;
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

9. Top | #749
    Ingeschreven
    Feb 2008

Gerrit, je moet eerst nog naar Bike Week, maar je hebt ook al tickets voor Biketober!
    Hoezo Florida & motorverslaafd? \\/

10. Top | #750
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Voor de voorjaarsvliegers die via Brussel en Washington vliegen:

Op een aantal data is de 777 in april uit de roulatie genomen. De vluchten BRU/IAD en IAD/BRU worden dan uitgevoerd met de vernieuwde 767. (Dat dan weer wel..:-s)

Voor ons heeft dat vervelende gevolgen; onze geliefde stoelen H en J op rij 21 in de 777, waar we op de terugvlucht weer voor hebben geopteerd, worden ons nu door de neus geboord. Niks geen gestrekte beentjes meer en ook geen jaloerse blikken van medepassagiers.........

Mocht de ombouw van de 777 meezitten, dan kan het zijn dat dit type toch weer wordt ingezet. In de nieuwe configuratie zijn deze riante stoelen overigens vervallen. De meest aantrekkelijke optie lijken de bulkheadseats op rij 20, omdat je daar nog met z'n tweetjes naast elkaar zit. Op rij 31 zit je ook 2 aan 2 maar wel net naast het toiletorium.....[-o<

Waarom wij niet van deze wijziging op de hoogte zijn gesteld, kon de medewerker niet vertellen, wel gaf hij aan dat het zinvol is om de iternary van tijd tot tijd zelf te controleren. Waarvan akte!

Links de nieuwe, rechts de oude configuratie met de stoelen voor de Unitedmedewerkers FA en de ontbrekende stoelen op rij 20:

Forum Rechten