Ik weet niet hoe het precies met die brandstof zit, maar als je dat er niet bij neemt is het OF bij afhalen van de auto een volle tank betalen, of bij het terugbrengen inleveren met een volle tank. In het eerste geval rekenen ze vaak erg veel geld per gallon (7 dollar is niet vreemd, terwijl je voor 3 dollar toch meestal wel een gallon hebt).
Platinum pakket is eigenlijk meer een tank benzine en extra bestuurders (en eventueel bijv. GPS). Je krijgt altijd de volledige damage waiver, in elk geval bij Dollar, de rest heb ik nog niet uit kunnen zoeken.
De server van eAutohuur ligt nu even plat, dus kan het niet checken voor wat betreft die Ford Fusion. Maar 5 euro meer voor jonge bestuurders per dag? Volgens mij kijk je verkeerd, ik lees 21,58 euro per dag. Die 4,65 per dag is brandstof + gewone extra bestuurder vanaf 25 jaar.
Als je mijn vorige berichten allemaal hebt gelezen, let dan even op die aanbetaling.
edit; server is weer redelijk bereikbaar zie ik. Mja een Ford Fusion noemen ze een 'standard' en geen 'SUV'. Al vind ik die Fusion ook niet echt een SUV. Bel anders even met eAutohuur, misschien kan je beter direct voor klasse 'SUV' gaan. Maar nogmaals; geen aanbetalingen doen, enkel volledig bedrag als je nog eens wilt annuleren.