Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 8 van de 16 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 155

Onderwerp: Zwembadverwarming / pool heat

1. Top | #71
    Regelmatige Bezoeker Jess85's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011

Standaard Re: Goedkope villa's met Pool heating in november

Naar de prijs van een condo hebben we ook al eens gekeken, maar lijkt ons leuker om een eigen zwembad/jacuzzi te hebben. We vermoeden dat je maar tot bepaald uur in het zwembad mag bij deze condo's? Met drie komt een condo natuurlijk nog goedkoper uit dan een villa.

2. Top | #72
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010

ik was eind oktober in Kissimmee bij vrienden, de zwembadverwarming stond uit maar overdag, als de zon scheen, was het prima te doen in het zwembad, geen verwarming nodig (al vonden mijn vrienden me een mafketel, die vonden het wel koud, maar goed, als je in Florida woont is alles onder de 25 graden koud).

3. Top | #73
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jess85 Bekijk Berichten
    Voor de moment hebben we al een definitieve prijs van een mogelijke villa.
    Zij bieden ons het volgende:
    The Spa cannot be heated separately.The Pool.Spa temperature is around 88f. It is advisable to use the pool/spa blankets overnight as this does keep the temperature up a few degrees.
    Bij electrische heater kan het opwarmen van een privé-zwembad ook zomaar48 uur in beslag nemen, voordat het zwembadwater op de vereiste temperatuur is.
    Het warmteverschil bedraagt max. 10°F, vergeleken met de gemeten buitentemperatuur.

Bovendien vind ik het een pittige prijs :-k... (het is zeker de moeite waard om ook nog even verder te kijken).
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

4. Top | #74
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006

Ik kan je deze site aanraden http://www.lastminutevillas.net/.
    Hier kun je al je wensen kwijt zoals bijvoorbeeld internet, zwembadverwarming etc. Voor jullie periode (14 nachten) moet het mogelijk zijn om voor zo'n 1000 Euro klaar te zijn incl. verwarming.
    Laatstgenoemde is zeker aan te raden want wat moet je met een zwembad als die te koud is om te zwemmen?

Voor bovenstaande link geld wel, hoe later je een aanvraag doet (dichter bij je vertrekdatum) des te beter zijn de deals. Ik heb al twee maal via deze site geboekt en alles ging erg makkelijk. Ook had ik niet eerder zulke goede deals. Gemiddeld krijg je zo'n 60 respondenten.

Groet Michael.
    Laatst gewijzigd door Michael; 09-01-11 om 23:33.

5. Top | #75
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jess85 Bekijk Berichten
    The Spa cannot be heated separately.The Pool.Spa temperature is around 88f.
    Het kan mee of tegen vallen. Als het erg koud is dan kan $150 een koopje zijn. Valt de buitentemperatuur mee dan betaal je waarschijnlijk te veel. Op zich vreemd dat de temperatuur van de spa niet separaat kan worden geregeld. De genoemde 88F is namelijk aan de lage kant voor een spa. De optimale temperatuur is iets boven de lichaamstemperatuur.

6. Top | #76
    Ingeschreven
    Aug 2006

Op onze laatste kerstvakantie was de temperatuurinstelling van het zwembad, vrij te regelen. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt. Meestal is deze ingesteld op een maximum, maar nu had ik hem frequent op 93F, heerlijk. Als we dan een lange dag weggingen stelde ik hem wel flink bij naar beneden, want dat vind ik wel zo netjes. Overigens was de temperatuur in no-time weer hoog, ondanks dat het een electrische heater was.

7. Top | #77
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005

Zwembad verwarming verwarmt het zwembad zoals Corrus al beschreef tot 10 graden F verschil met de buitentemp.

Of je het daadwerkelijk nodig is ligt heel erg aan verschillende dingen en is dus moeilijk te beantwoorden.
    Bij welke temp vindt jij het koud, de één vindt het water veel sneller koud dan een ander....
    Wat doet het weer in het voorjaar en de zomer en najaar, hoe vroeg in het jaar wordt het warm buiten en hoe warm/heet en hoe lang blijft het warm/heet in het najaar.
    Wat is de ligging van het zwembad, op het zuiden of juist op het noorden, hoeveel zon krijgt het zwembad om het zelf op te warmen....

December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise

8. Top | #78
    Regelmatige Bezoeker Jess85's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk Berichten
    Ik kan je deze site aanraden http://www.lastminutevillas.net/.
    Merci voor deze handige link. We hebben gisteren onze gegevens nog ingevuld en hebben al 20 reacties. Hier en daar geven ze 1 week pool heating gratis of bij andere is de prijs met pool heating al lager dan de villa's die we hadden gevonden .

Zou een villa boeken voor november dan nu nog te vroeg zijn voor betere deals denk je?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-01-11 om 19:29. Reden: kwoot ingeQort

9. Top | #79
    Ingeschreven
    Aug 2006

Ja, dat denk ik wel, maar binnen is binnen, toch? hahaha. Wij gaan zelf komende kerst weer, dus een maandje later dan jij en gaan pas gegevens invullen bij lastminute rond eind oktober. Er zijn immers zat villa's daar.

10. Top | #80
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009

Standaard Re: Wat voor huis? En waar?

als je verwarming geboekt heb...is het zwembad dan wel warm als je aankomt????

<<Moderator Michael66: Ik heb je vraag verplaatst naar het onderwerp op het forum dat helemaal over zwembadverwarming gaat. Misschien heb je al iets aan de info hier.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-08-11 om 20:03. Reden: zie opmerking

Forum Rechten