Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 50 van de 101 EersteEerste ... 40484950515260100 ... LaatsteLaatste
Resultaten 491 tot 500 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

1. Top | #491
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010

Standaard Re: Auto huren 2010/2011

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Bekijk Berichten
    Misschien ten overvloede, maar "speel" ook een beetje met de tijd wanneer je de auto pakt en weer gaat inleveren.
    Ook dan zit er verschil in de prijs merk ik..... :-s
    Als je de auto later gaat inleveren dan dat je de auto hebt opgehaald wordt er een dag extra in rekening gebracht. Waarschijnlijk zit daar het verschil in prijs. Wij hebben er afgelopen zomer bewust voor gekozen om een uurtje eerder naar het vliegveld te gaan om zo een dag extra autohuur te besparen.

2. Top | #492
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Lijkt me nogal logisch en 'common knowledge'. Je huurt per 24 uur. Huur je langer dan betaal je een dag extra..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #493
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Denk eerder dat er misschien een verschil is door de ophaaltijd. Misschien dat verhuurders blij zijn als je buiten de spits-tijden aan de balie komt. Dat geeft wat minder druk op het hele logistieke proces.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

4. Top | #494
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Dat is het inderdaad Michael. Het eerder-inleveren-dan-ophalen is mij uiteraard bekend.
    Merkte gewoon als je bijv. om 18 uur de auto ging halen in plaats van 16 uur dat dit een paar Euro's scheelde.....
    Moet natuurlijk wel uitkomen qua tijdstip..... Ik blijf geen 3 uur wachten na aankomst bij Alamo zodat ik mijn auto een paar Euro's goedkoper krijg

5. Top | #495
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Zit even alvast te kijken voor een fullsize auto incl. volle tank, maar zit wat te kijken naar eautohuur en sunnycars. Sunnycars is 250 euro duurder, maar dan heb je wel een verzekering voor ruit-, band- en bodemschade.
    Dan is er nog USAreisen, en die was nog wel weer een stuk goedkoper (185 eur) dan Sunnycars en die heeft ook die verzekeringen... misschien maar eens wat topics doorlezen over Usareisen. :mrgreen:

6. Top | #496
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Heb je ook al bij dollar.de gekeken? Wij hebben tot nu toe bij USA Reisen geboekt maar voor dit jaar bij dollar.de, was toch nog voordeliger!

7. Top | #497
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Wij hebben dit jaar ook bij Dollar.de geboekt i.p.v. USAreisen.de ook omdat het goedkoper was.

Tja het blijft toch een kwestie van de site bezoeken en de prijzen vergelijken, verder kwam Teleton nog met Alamo.de met goede prijzen als je geen tweede bestuurder wil.

8. Top | #498
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Zal ook wel even bij Dollar.de kijken. 2e bestuurder is wel noodzakelijk, daarnaast volle tank en natuurlijk die verzekering van ruit, banden + onderkant auto. Alleen dan niet voor de prijs die Sunny Cars er voor rekent. :mrgreen:

edit; bij Dollar.de begrijp ik dat als je bijv. het platinum pakket neemt (en dat is dan zo'n beetje het hoogste te krijgen), dan heb je nog geen verzekering tegen ruit/band/dak/onderkant-schade.

edit2; Sunny Cars gemaild met vraag of ze wat aan de prijs konden doen ivm prijsverschil van 145 euro met UsaReisen. Kreeg een offerte met 25 euro korting, zat wel 8 euro onder de totaalprijs van USAReisen (725 eur), maar dan wel excl. een tank benzine. Dus wie houd wie nou voor de gek? Ik heb nog gevraagd om een uitleg om het prijsverschil te kunnen rechtvaardigen, maar kreeg een standaard mail terug betreffende de offerte. Jammer, die honderden euro's gaan dus richting de oosterburen ipv te genieten van de 3% korting. :mrgreen:

edit3; Nog een persoonlijke reactie van Sunny Cars gekregen. Men stelt dat ze 24u bereikbaar zijn (en dat zijn eautohuur en usareisen inderdaad niet), en dat een tank brandstof als extra optiepakket niet nodig is, daar zelf een tank betalen is goedkoper (en extra bestuurder is gratis in Cali). Maar wat vragen ze op een vliegveld wel niet, neem aan dat het ook zo 4 dollar per gallon is. Daarnaast heeft Sunny Cars een WA-verzekering van 7,5 miljoen Euro ipv de gebruikelijke 1 miljoen Euro.

Dus het enige verschil wat ik zo kan zien is 6,5 miljoen euro meer in geval van een ongeluk, waarvan de kans altijd bestaat, maar dan nog wel de vraag is of je over die 1 miljoen heen gaat. Ik ga in elk geval nog even lekker goed rondzoeken, voorwaarden lezen en dan binnenkort een beslissing maken. Daarnaast is de vraag of je echt die schade aan bodem/dak/banden/ruiten natuurlijk nodig hebt, als je dat niet wilt zit je bij eautohuur helemaal goedkoop, dan betaal ik 588 euro incl. brandstof... maarja, als in Yosemite een beer je auto in wil vanwege voedsel.... :mrgreen:

Toch leuk dat Sunny Cars nog even persoonlijk een emailtje stuurde, en in het verleden dus ook wel eens 1 of 2x een auto bij ze gehuurd en er verder wel tevreden over.

9. Top | #499
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009

ben aan het kijken voor een huurwagen voor komende vakantie
    de ford escape is bij alamo.de iets duurder dan bij dollar.de
    nu vraag ik me af welk pakket er bij dollar overeen komt met het full incl.
    van alamo

zit dollar ook op level 1 in mco, vlakbij alamo (dacht het wel)

en voor de glazenbol experts..... is het verstandiger om op goede vrijdag
    bij aankomst s`avonds de auto op tehalen, of na een overnachting in het hyatt s`morgens op eerste pasen?
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

10. Top | #500
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Het enige wat ik over de pakketten kan zeggen is dat het Platinum pakket van Dollar nagenoeg hetzelfde is als het Gold pakket van Alamo.
    Dollar zit inderdaad in dezelfde parkeergarage als Alamo.

Persoonlijk zou ik direct bij aankomst de auto halen, wat voor dag het ook is. Eerste Paasdag is overigens op Zondag (behalve in Australië :-)), dus dan zou je 2 nachten in het Hyatt moeten ;-).
    Gewoon direct ophalen en naar je "eigen" accomodatie afreizen, maar dat is mijn mening.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

Forum Rechten