Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Je kunt wel gebruik maken van de express lane in het verhuur kantoor.:lol: Maar het is mij ook niet duidelijk of je met een prepaid voucher van USA-reisen direct naar de Dollar garage kunt gaan.
Ik had ze gemaild en het antwoord was dat we toch langs de 'rental counter' moesten. Weet iemand of hier de counter in de garage wordt bedoeld of in het verhuurkantoor?
Ik had vorige maand ook een prepaid Dollar auto op MCO.
Als je express member bent kan je doorlopen naar de garage, ook als je prepaid hebt.
Het gaat erom of je gegevens bij Dollar bekend zijn en die heb je bij je lidmaatschapsaanvraag opgegeven.
Knaapje
Volgens mij zijn ze wakker geworden bij dollar.de als ik nu een fictieve boeking maak ben ik € 150,00 duurder uit. Wij betalen € 597,00 voor een Minivan in juli/aug. voor 18 dagen. Als ik die nu zou boeken moet ik € 757,00 betalen.
Allerkrakens nog aan toe, die van ons is ook 125 euro gestegen sinds half zes vanmiddag.
Zal mij benieuwen hoe dit afloopt, de credicard was nog niet belast.
Dus is nu usareisen weer de winnaar (€500 voor onze auto en periode), mocht het misgaan.
Misschien was het gewoon een lokkertje, en hebben we mazzel gehad.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Shit...
Te laat geboekt...
Dollar.de is nu plots een stuk duurder!
Platin
EUR 608.96 für 19 Tage
midsize suv
Dit was een half uur geleden nog EUR. 497,19
'Periode 26 Sept 2011 t/m 25 Okt 2011: 29 dagen.
Ford Escape or similiar , Platin
€ 696,26 Afhalen en Retour Orlando MCO'
Dat gaat snel, we boekten gisteren voor 696,- nu voor 896,- Platin
Het is nog niet afgeschreven... ben benieuwd..
Laatst gewijzigd door Sunshine State; 23-11-10 om 20:25.
Van 843 naar 1002 platinum minivan 26 dagen
Ophalen RSW 19 juli retour Mia 14 aug
Laatst gewijzigd door angelique100; 24-11-10 om 09:08.
2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida 2018 Florida
Ik heb ook eerder deze week geboekt, nu 100 euro duurder dus hopelijk blijft de boeking intact, zou mooi zijn!