Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 26 van de 67 EersteEerste ... 16242526272836 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

1. Top | #251
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Standaard Re: Discovery Cove

Je kunt via de website reserveren en dan je reservering uitprinten. Je hoeft dus niet de wachten totdat je iets per post krijgt.

2. Top | #252

bedankt voor jullie antwoorden!

3. Top | #253
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Vanochtend gehoord op Fox News. DC gaat significant uitbreiden. Even later stond het op de Sentinel website.
    Ook Bush Gardens krijgt er een attractie bij, en er zou ook een geheel nieuw coasterpark komen tussen Seaworld en de Premium Outlets.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

4. Top | #254
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009

JAAAAA! zojuist discovery cove tkts besteld
    voor 1 dec 3 maal het dolphin swim pakket voor 470 dollar incl taxes, en met de huidige koers kost dat ongeveer 110 euro pp. met natuurlijk 14 dagen seaworld
    echt helemaal te gek en super veel zin in!
    tkts voor seaworld kon ik al meteen printen, dus mochten we daar al eerder gebruik van willen maken kan dat, en daar was meteen een vraag van mij mee beantwoord.

5. Top | #255
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010

Ik heb even een vraag over de kaarten:

Ik wil gaan boeken voor 2 personen (incl zwemmen met dolfijnen) en zie op de site van discovery cove dat het voor sept 2011 ongeveer 423 dollar kost (310 euro)

als ik dan op de site van bijv. American estates kijk vragen zij maar liefst 512 euro !!
    Is american Estates nou zo duur of zie ik iets over het hooft tijdens het boeken op DC

Maurice

6. Top | #256
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010

Maurice,

Nee, je ziet niets over het hoofd.... bij Discovery Cove is normaal $ 199,- het goedkoopste tarief, voor twee personen incl tax klopt 423 dollar helemaal.
    Ik denk dat ze bij AE er een slaatje uit willen slaan.... of je hebt tickets met meerdere mogelijkheden, zoals onbeperkt Aquatica/Busch Gardens/Sea World, daar zit uiteraard een toeslag op.
    Bij Discovery Cove heb je trouwens voor die 199 dollar de mogelijkheid om één extra park te nemen van de drie, daar kun je dan 14 dagen onbeperkt naar toe.

Succes, Remco

7. Top | #257
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010

Ok , bedankt voor je info. We gaan boeken bij DC

Maurice

8. Top | #258
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.teeuwsen Bekijk Berichten
    Ik denk dat ze bij AE er een slaatje uit willen slaan.... of je hebt tickets met meerdere mogelijkheden
    Oeps Remco, dat vinden ze vast niet leuk bij AE. En ze verdienen dit ook niet, want, net als bij andere grote, bekende aanbieders, rekenen ze acceptabele tarieven voor hun diensten.

Ticketprijzen varieren en zijn afhankelijk van vraag en aanbod. Daarnaast heb je tickets die het hele jaar door voor een vaste prijs worden verkocht. De tickets die AE aanbiedt, zijn ook inclusief 14 dagen toegang tot een ander park en zijn het hele jaar te koop voor dezelfde prijs.

De tickets die je nu op de DC site voor 199 dollar ziet, voor de periode september 2011, zijn alleen op geselecteerde data geldig. Prijzen voor een bezoek aan DC varieren per periode en de 199 dollar tickets zijn, zoals ze zelf ook aangeven, vanaf prijzen. In juli en augustus betaal je voor internet tickets bij DC zo maar $299 dollar. Het verschil met AE is in dat geval een heel stuk minder. Wanneer er sprake zou zijn van een slaatje slaan uit de situatie, dan zouden ze de ticketprijs in die periode ook navenant verhogen, toch?

Ik denk zelf dat het verstandig is om de prijzen van tickets altijd goed te vergelijken. Natuurlijk raad ik ook aan om ze bij het voordeligste adres te kopen. Maar om te beweren dat een aanbieder die niet voor de laagste prijs aanbiedt, er een slaatje uitslaat, is (imho) niet helemaal fair.

9. Top | #259
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010

dat vinden ze vast niet leuk bij AE. En ze verdienen dit ook niet, want, net als bij andere grote, bekende aanbieders, rekenen ze acceptabele tarieven voor hun diensten
    Ze vinden dat ook niet leuk, maar dat hoeft ook niet. Maar zeg zelf ruim 200 euro prijs verschil op twee toegangskaarten.... hallo.... ik vind dat echt heel erg veel.
    Je kunt als organisatie ook meegaan met de prijzen van DC...

Maar gelukkig zijn we allemaal verschillende mensen en hoeven we het niet met elkaar eens te zijn ;-)

10. Top | #260
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008

In mijn mailbox via deze link ook nog wat "voordelige" dagen begin juli en vanaf half augustus. Met dolfijnenzwem $199 en zonder dolfijnenzwem $129.

http://commerce.4adventure.com/EStor.../Visitors.aspx

Groetjes Irene

Forum Rechten