Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 5 van de 15 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 144

Onderwerp: Rechtstreekse vlucht naar Florida

1. Top | #41
    Regelmatige Bezoeker escalade's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009

Standaard Re: Rechtstreekse vlucht Miami

Jongens, één ding is zeker, ik zal jullie t.z.t. helemaal inlichten, voor nu w8en we het allemaal maar af.

Bedankt voor het meedenken en als jullie nog wat te binnen schiet, hoor ik het graag,

Thx. Arie. \\/

2. Top | #42
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

@Tinkerbell:
    Als je de tekst op de site wat nauwkeuriger bekijkt zie je, dat er inderdaad maar 1 maaltijd en 1 (fris)drankje inbegrepen is.
    Bij de duurdere boekingsklassen staat n.l. duidelijk, dat er 2 maaltijden enz. inbegrepen zijn.
    Bovendien staat er bij de goedkopere klassen, dat je verder bij het Grand Cafe terecht kunt. EUR 2,50 voor een bakkie of frisdrank. EUR 2 voor een gevulde koek.
    Op de terugweg een bakkie en een gevulde koek en je voelt je weer op het werk in de cantine.;-)

Tussen de regels door staat alles er wel, maar niet erg duidelijk.

Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 11-11-10 om 13:39.

3. Top | #43
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door escalade Bekijk Berichten
    Bij deze, klein beetje positief blijven Teleton....=D>
    Maar soms is de waarheid gewoon hard en laat de consument zich gewoon bij de neus nemen. En om dat te voorkomen, moet hier op het forum toch echt even duidelijk worden gezegd dat de marketing jongens bij Arke lekker bezig zijn en dat je dat maar beter goed kunt begrijpen, voor je boekt.

Ze laten jou kennelijk geloven dat je lekker in het vliegtuig kunt blijven zitten in Orlando. En je bent er hardstikke gelukig mee. En dan komen er allerlei wijsneusjes jou vertellen dat de regeltjes in de USA nu eenmaal anders zijn en dat Sanford je POI is, met alle gevolgen van dien. En dat vind jij dan weer niet zo positief....... =P~

Niks nieuws onder de zon, bij de Romeinen ging het hoofd van de boodschapper er ook al af, als ze slecht nieuws voor de keizer hadden. Toen een andere keizer in zijn blote kont aan het volk werd getoond, hield iedereen wijselijk zijn mond, wie kent het sprookje niet!

De vondst rechtstreekse vlucht met overstap is geniaal maar zit echt in de categorie: Nieuw, instant omelet, hoeft alleen nog maar gebakken te worden. In de supermarkt krijg je vervolgens gewoon een doosje eieren mee. Geeft niks, als je er maar gelukkig mee bent..:wink:
    Laatst gewijzigd door Teleton; 11-11-10 om 15:15. Reden: t

4. Top | #44
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

@ Knaapje.

Dat lijkt me dan ook een hele toestand worden. Op de eerste plaats krijg je al de verontwaardigde passagiers die zien dat de premium classe twee maaltijden krijgt en dus gaat zeuren van waarom hunnie wel en wij niet .
    Als ik dan op de menu kaart kijk zie ik dat de stewardessen bij Arke bevordert zijn tot veredelde snack warm maaksters.
    "The Flying Hot Toasties "of zoiets.:razz:
    Lijkt me vooral leuk als er midden in de nacht gegeten of gedronken moet worden. Eerst de stewardess oppiepen dan bestellen,vervolgens komt het eten eraan,passagier hijst zich uit zijn stoel,moet in de bagageruimte boven hem zijn portemonnee gaan zoeken,betalen, eten,portemonnee weer opbergen,weer de stewardess pieperen om de rotzooi op te ruimen en ondertussen proberen de buren te slapen.
    En nee zeggen mag natuurlijk niet want dan regent het daar weer klachten over.

Ik vind het al een hele toer om 's nachts van het toilet gebruik te maken zonder iedereen aan te stoten of lastig te vallen. ops:
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

5. Top | #45
    Vaste Bezoeker probits's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009

Standaard rechtstreeks vliegen naar Orlando in april 2011

Wij zijn van plan om met onze 2 kindjes naar Orlando te vliegen in April 2011.
    Nu heb ik vernomen dat Martinair ermee stopt en alhoewel er op de website staat dat ze doorvliegen tot nov 2011 kan ik daar toch geen vlucht meer vastleggen NA januari 2011.
    Arkefly begint ook met rechtstreekse vluchten naar Miami (voorkeur is Orlando maar maar Miami is voor ons ook nog oké)...maar die starten pas vanaf juni 2011 ...dus voor ons ook geen oplossing....
    Verder heb ik hier op andere forums ook al gevonden : via AIRBERLIN , maar daar zijn geen plaatsen boekbaar voor zaterdag 9 april!
    Dus om even samen te vatten : ik ben op zoek naar rechtstreekse vluchten naar Florida voor in de periode April 2011. Of dit nu vanuit Amsterdam of Brussel of Dusseldorf ofzo is , maar voor ons minder uit...wij willen gewoon liefst rechtstreeks vliegen omdat we met kleine kindjes zitten en 1 vlucht zal al lang genoeg duren denk ik.

alvast bedankt!

6. Top | #46
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Rechtstreekse vlucht naar Florida

Dat zal dan vanuit Duitsland, Ierland of Engeland gaan moeten, naar Orlando.
    En in geval van Miami komt daar Frankriijk bij.

Dan is rechtstreeks niet echt meer rechtstreeks, want er komt minimaal een fikse autorit bij.
    Arkefly vliegt overigens wel rechtstreek op Orlando, maar alleen de heenweg. Zie dit topic.
    Alleen nog niet wanneer jullie willen, helaas.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

7. Top | #47
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009

Volgens mij kan je dan alleen met air berlin naar miami rechtstreeks. Bijvoorbeeld op ebookers.nl vanaf 647 euro pp

8. Top | #48
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Of United/Lufthansa, zowel vanaf Düsseldorf als Frankfurt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

9. Top | #49
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008

10. Top | #50
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010

De KLM gaat rechtstreeks op Miami vliegen vanaf 27 maart 2011, kosten ticket rond de 600 euro. 10 uur heenvlucht, 8h50 terugvlucht.
    Dan een uurtje of 4 rijden naar Orlando.... en je reistijd is hetzelfde als met een overstap onderweg ;-)

Forum Rechten