Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 24 van de 42 EersteEerste ... 14222324252634 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 419

Onderwerp: Tickets voor diverse attractieparken

  1. Top | #231

    Standaard Re: [HELP] Tickets geboekt bij Orlando Ticket Deals

    Ik heb ondertussen een mail terug gehad met daarin helaas niet veel duidelijkheid.
    Het enige wat ze zeiden is dat de tickets voor Discovery Cove, de E-tickets zijn die ze in de mail hadden gestuurd.
    Hadden jullie dat ook (als je DC geboekt zou hebben)?

    Ik zal dan nog maar even wachten op de echte tickets zeker, morgen is het 3 weken geleden dat ze zeiden dat deze verstuurd waren dus.
    Blijf het wel raar vinden dat ze dan zeggen 'will be delivered during the next working day by 5 pm'

    Greetings,
    Bougie

  2. Top | #232

    Standaard Re: [HELP] Tickets geboekt bij Orlando Ticket Deals

    Wij hebben ook zoiets gehad met Attraction Tickets Direct. Wij hadden begin april daar onze tickets voor o.a Universal en Seaworld, Aquatica en Busch Gardens geboekt.
    Door de aswolk die op dat moment boven west-europa lag waren onze tickets niet voor onze vertrekdatum gearriveerd. Ze hebben toen onze tickets gescand en doorgemaild. Bij Universal kregen we toen bij de ingang na het controlleren van onze paspoorts en het invoeren van het de barcode direct een officiele toegangspas. Bij de andere parken moesten we elke dag de barcode laten invoeren bij de ingang, maar geen problemen gehad.
    Toen we thuis kwamen waren de tickets ook inmiddels aangekomen

  3. Top | #233
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    12

    Standaard Re: [HELP] Tickets geboekt bij Orlando Ticket Deals

    wij hadden ook een papieren ticket met een barcode er op. voor alle parken die je hebt geboekt. als je naar discovery cove gaat krijg je een id pasje met foto en barcode. daarna zou je die kunnen gebruiken. wij hadden gewoon het papieren ticket gebruikt.

  4. Top | #234
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    54

    Standaard americanattractions.co.uk voor 5 park combo ticket

    Heeft iemand hier wel eens besteld?

    Bedankt

    Grotjes Robin

  5. Top | #235
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    53

    Standaard Re: Kent iemand de site http://www.americanattractions.co.uk/ voor 5 park combo ticke

    Wij hebben de vorige keer hier besteld: http://www.undercovertourist.com/?AI...tourist.com-kg. Was in Mei de voordeligste. de site die jij noemt ken ik eigenelijk niet.

  6. Top | #236
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Kent iemand de site http://www.americanattractions.co.uk/ voor 5 park combo ticke

    Volgens mij kennen maar weinig (niemand) hier deze organisatie, in tegenstelling tot die Elisa noemt.
    De info op de site is ook vrij gedateerd. Geen woord over Harry Potter, "travelling before 31 March 2010", van die dingen. Ik zou persoonlijk direct afhaken.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #237
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Kent iemand de site http://www.americanattractions.co.uk/ voor 5 park combo ticke

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    van die dingen. Ik zou persoonlijk direct afhaken.
    Je was me te vlug af Gerrit. Zat ook even op die site te kijken en verbaasde me over dit bericht:



    Sieht nicht gut aus........



  8. Top | #238
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    19

    Standaard Pretpark tickets

    Hoi,
    Kan iemand mijn vertellen of het handiger is om hier tickets voor pretparken te kopen of in z'n ticketshop in Orlando.
    Ik meen te hebben gezien vorg jaar dat ze daar voordeliger zijn maar is dat betrouwbaar.

    Graag tips!!

  9. Top | #239
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Pretpark tickets

    Kennissen van ons hadden tickets voor Seaworld gekocht bij een ticketshop in Orlando. Ondanks de garantie dat de tickets goed waren kwamen ze toch mooi het park niet in. Konden ze eerst terug naar de ticketshop om hun geld terug te halen en konden ze alsnog een kaartje kopen aan de kassa. Ze waren wel een uur van hun vakantietijd kwijt. Wij kopen de kaartjes bij www.attractionticketsdirect.de of www.attractionticketsdirect.ie. Krijg je originele kaartjes en sommige zijn 14 dagen geldig.

  10. Top | #240
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Pretpark tickets

    Tja... dan was je bij de verkeerde shop!

    Er zijn talloze Ticket verkooppinten in Orlando die wél te vertrouwen zijn.
    Als je Mapleleaf tickets neemt die bestaat al 20 jaar.
    Indien je tickets daar terplaatse koopt zijn ze een stuk goedkoper dan wanneer je ze via hun internetsite aanschaft, bovendien verschepen ze niet naar Nederland
    Dus DAAR kopen is bij Maple leaf een stuk goedkoper. EN betrouwbaar!
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •