Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 21 van de 44 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 431

Onderwerp: Huis kopen in Florida

1. Top | #201
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

Standaard Re: Huis kopen in Florida

Nee... Ik zei dit dan ook beslist niet om kritiek te hebben...
    Meer als waarschuwing... :lol:
    Ik had het dan ook meer over wat er zou kunnen gebeuren indien je toch short term rental gaat verhuren...
    Als iemand dit als een soort belediging heeft opgevat dan was dit niet mijn bedoeling...
    Persoonlijk zal het mij een worst zijn wat iemand doet... Ik noemde alleen de mogelijkheden die zouden kunnen gebeuren... :mrgreen:
    Laatst gewijzigd door corrus; 07-10-10 om 07:45.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

2. Top | #202
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

En er is natuurlijk een verschil tussen verhuur en familie gratis laten verblijven. Bij de eerste is er toch ergens een betaling gedaan welke waarschijnlijk via een bank is afgehandeld en dus geregistreerd staat. Dat zal bij de tweede niet het geval zijn. :-)

3. Top | #203
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009

@pzomerdijk

Wel van gehoord, maar zeker hier niet van toepassing, wetgeving is streng en aansprakelijkheid groot, het is USA en geen Europa.

Henke.

4. Top | #204

Omdat ik veel hulp gekregen heb van dit forum wil ik wel even mijn ervaringen samenvatten. Ik ben net terug van Miami van mijn huizenjacht. Remember, ik was op zoek naar een condo van minder dan $50,000.... Ze bestaan echt!! In de Miami area vind je ze ook. Dingen die enkele jaren geleden voor $200,000 verkocht werden zijn nu te koop voor minder dan 50K. De helft van de condo's zijn gedeeltelijk verlaten wegens 'foreclosure'; de andere helft betaald zijn HOA fees (gemeenschappellijke kosten) niet. Gevolg verloedering van de condo area. Daardoor nog meer verlating enz.... Deze condo's leken daardoor niet erg aantrekkellijk. Maar wat ik in Homestead (40 km ten zuiden van Miami) gezien heb, is onvoorstelbaar: daar zijn tussen 2006 en 2009 massaal nieuwe condo's gebouwd. Nagelnieuwe appartementen volledig uitgeruste keuken, 3 slaapkamers, 2,5 badkamers, garage 1300 sq ft. Gemeenschappelijke zwembad-playground, security enz enz... Te koop voor minder dan 50,000$ !! Nu begrijp ik ook waarom de "real estaters" niet antwoordden. Zij moeten de 6% commissie delen met de sales agent. Netto krijgen zij dus maximaal $1500. Daarvoor moeten zij ganse dagen rondrijden met klanten. Soms tevergeefs omdat de sleutel niet past of weg is wegens te weinig belangstelling!! En toch heb ik niet gekocht. De HOA-fees varieren van 200$ tot 350$ per maand. De taxen zijn 2,2% in Homestead. Jammer genoeg worden ze geheven op de oude prijs, zodat je kunt rekenen op 4000$ per jaar. (Je kunt dat aanvechten, maar begin er maar eens vanuit Europa) Uiteindelijk heb ik beslist van het niet te doen, omdat ik voel dat je daar minstens 2x per jaar naartoe moet om het niet te laten verloederen. Dit is geen investering die je kunt laten liggen. Voor iemand die er wat langer wil wonen zijn er echt wel deals te doen. Ik ben ook aan de East-coast (die is mooier) van Florida geweest: daar is de situatie minder dramatisch. Daar moet je minstens $250,000 neertellen voor een 3-kamer appartement.

5. Top | #205
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009

Hoi estatelover,
    altijd leuk om te horen hoe een zoekproces afloopt.
    Heel jammer dat je er toch van af ziet was toch een goede rede om zeker 2 keer per jaar er naar toe te gaan;-)

Groetjes Marita

6. Top | #206
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door estatelover Bekijk Berichten
    (...)De HOA-fees varieren van 200$ tot 350$ per maand. De taxen zijn 2,2% in Homestead. Jammer genoeg worden ze geheven op de oude prijs, zodat je kunt rekenen op 4000$ per jaar. (Je kunt dat aanvechten, maar begin er maar eens vanuit Europa) (...)
    Jammer dat het niet gelukt is. De droom blijft neem ik aan wel.

De homeowners association fee is fors zeg. Heeft natuurlijk met de bewaking en gemeenschappelijke pool te maken, dat zijn voorzieningen die het erg duur maken. Belastingheffing is geregeld per county en overal hebben ze weer andere regels. In 'onze' county worden de huizen jaarlijks getaxeerd; de taxatiewaarde voor de belastingen voor mijn huis is in twee jaar tijd bijna gehalveerd. Mijn belasting dus ook... geen idee hoe de county aan zijn inkomsten moet komen maar dat kan dus wel. (Hou er in zo'n geval wel rekening mee dat de belasting weer stijgt als de huizenprijzen aantrekken.)

Kijk voor de grap eens op: http://www.mchoy.com/rslts.php?cat1=...n=00&max=50000 Je kunt in centraal Florida (waar ik ook mijn huis heb) voor 50.000 pas echt je slag slaan.
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 24-10-10 om 09:16.

7. Top | #207
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door estatelover Bekijk Berichten
    Voor iemand die er wat langer wil wonen zijn er echt wel deals te doen. Ik ben ook aan de East-coast (die is mooier) van Florida geweest: daar is de situatie minder dramatisch. Daar moet je minstens $250,000 neertellen voor een 3-kamer appartement.
    Bedoel je niet westcoast? Homestead ligt redelijk bij de oostkust.

8. Top | #208

Ik bedoelde natuurlijk de west-coast. Sorry. Ik heb in de omgeving van Fort Myers rondgetoerd en gevraagd naar condoprijzen. Daar was alles oneindig veel duurder (en mooier) t.o.v Miami.

9. Top | #209
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005

Gelezen op een ander forum:

Flats in Florida voor een prikkie

10. Top | #210
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Ook wij kijken regelmatig op de verkoop site's en onze voorkeur gaat uit naar de Keys (Key Largo) om daar een condo te kopen. Is hier iemand die zelf een condo heeft op de Keys of heeft iemand anders hier kijk op. Met welke vaste lasten naast de hypotheek zullen wij te maken krijgen. Wij willen de condo ook gaan verhuren om uit de kosten te komen maar of dit haalbaar is,.....?
    Wij denken aan een prijs van max 200.000 vb http://www.trulia.com/property/30047...Largo-FL-33037 helaas is dit geen shortrental.

30 % aanbetaling en de OG belasting is ons bekend. De service kosten zijn meestal rond de
    450 dollar ook daar houden we al rekening mee. Verzekering schijnt erg duur te zijn in vergelijk met bv Orlando.

Wie heeft er wat informatie of een lijstje zodat we kunnen overwegen of dit haalbaar is.
    Het is niet onze insteek winst te maken.. uit de kosten zou al perfect zijn zodat wij als de kids groot zijn daar ons 2de verblijf zouden hebben.
    Laatst gewijzigd door angelique100; 15-12-10 om 11:05.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

Forum Rechten