Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 12 van de 14 EersteEerste ... 21011121314 LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 134

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Amsterdam - Schiphol

1. Top | #111
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Standaard Re: Douane op Schiphol

Gisterenmorgen terug gekomen geen douane te zien, hadden ze toch een leuke buit gehad als ik was gecontroleerd, 1x I-pad, 4 paar Uggs, 2 handtassen en 2 koffers vol nieuwe merkkleding, 2 paar herenschoenen en heel veel kinderkleding voor mijn 1 jarige nichtje, was bij elkaar "iets" boven de toegestane waarde:smile:

In al de keren dat ik in Amerika ben geweest en dat is buiten onze Florida bezoeken erg veel geweest ben ik 1x gecontroleerd toen ik uit New York kwam en die keer was ik er maar 4 dagen geweest, en geen tijd gehad om te shoppen, dus gewoon het "risico" nemen.

Grtjes Toos

2. Top | #112
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009

Volgens mijn creditcard afschriften had ik voor 3 man ook teveel, ook gewoon doorlopen. Enige keer dat ik ben gecontroleerd kwam ik uit Kuala Lumpur en dacht de beambte zeker dat ik een boel elektronica had gekocht (en dat viel tegen met alleen een gadget telefoon (Coke beker) van 20 euro ).

3. Top | #113
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Vanochtend toch weer behoorlijk controle, ondanks dat er ook een 100% controlevlucht binnenkwam. En het was behoorlijk druk, dus veel beambten.

Ik had m'n "we zien wel" gezicht opgezet en tegen de eega gezegd dat we elkaar voor nu even niet kenden, maar ondanks de twee karren en de megatas met signaaloranje ducttape, mochten we gratis naar binnen.

Nu liepen er voor ons wel 2 reclameborden voor nieuwe kleding en schoenen (CK en Uggs), die wel even mee mochten met de groene uniformen, dus dat scheelde :lol:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

4. Top | #114
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Nu liepen er voor ons wel 2 reclameborden voor nieuwe kleding en schoenen (CK en Uggs), die wel even mee mochten met de groene uniformen, dus dat scheelde :lol:
    Op de terugvlucht viel het de stewardess gelijk op dat we hadden ingekocht, maar bij de Douane lieten ze ons gewoon doorlopen, enige nieuwe wat ik niet aanhad was het enige wat niet zichtbaar was .

Je moet gewoon geluk hebben.

Zie nu een reis over Londen, benieuwd of dat scheelt doordat je dan in NL via de EU aankomt (nog geen Schengen volgens mij, da's jammer).

5. Top | #115
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Wij afgelopen maandag, stonden wel 6 man.
    De persoon die achter mij liep werd gevraagd of ze even inde bagage mochten kijken

Ik denk niet dat ik veel te veel bij me had, maar heb er gewoon geen zin in.
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

6. Top | #116
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009

Standaard Disney Store op Schiphol

Dit vind ik nou een leuk nieuwtje=D>

http://www.telegraaf.nl/reiskrant/82..._.html?cid=rss

Alleen jammer dat het achter de douane komt.:sad:

Sjon, Bianca en Romy
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht

7. Top | #117
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Disney op Schiphol

Hier de tekst:

Mickey op Schiphol

door onze redactie Reiskrant AMSTERDAM - The Walt Disney Company heeft Schiphol uitgezocht voor de opening van haar allereerste Disney-winkel op een Europese luchthaven.

Foto: © Corbis. All Rights Reserved.

Volgens de luchthaven is de winkel achter de paspoortcontrole op de B-pier belangrijk voor het versterken van het imago van het vliegveld, dat zich tot doel heeft gesteld de beste luchthaven van Europa te zijn en te blijven.
    Behalve alle bekende Disney-helden en een enorme hoeveelheid films kunnen reizigers ook een wens in een drie meter hoge wensboom hangen, die tot mooie prijzen kunnen leiden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

8. Top | #118
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Disney op Schiphol

Ik lees alleen hier dat het tijdeliijk is:

The temporary store selling Disney products opened at Amsterdam Schiphol airport’s World Avenue in Pier B

The Walt Disney Company has opened a temporary 25sq m (269sq ft) shop at Amsterdam Schiphol airport’s Pier B World Avenue, selling merchandise from Disney movies and franchises of recent years including Toy Story, Cars, Disney Princesses and Disney Fairies. The shop also offers a selection of animated films on DVD and Blu-ray as well as a range of games and toys.

The front of the store has a 3m tall wish tree presented under the theme of Wish Upon a Star. The best wishes are to be rewarded with a Toy Story 3 carrier bicycle or the individual wish-maker's height in Disney DVDs.

Schiphol consumers business area director Otto Ambagtsheer said: "We are proud to be the first airport in Europe to have a temporary Disney store. Amsterdam Schiphol airport is keen to be and remain Europe's preferred airport. The Walt Disney Company's opening of this temporary shop contributes to this aim by allowing us to cater to our passengers with a refreshing range of retail options alongside the standard fare."

Schiphol World Avenue is situated in the area beyond passport control and encompasses 79 shops and 52 food service outlets.

9. Top | #119
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

10. Top | #120
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Gratis Internet op Schiphol

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Hier bij McDonalds ook! :grin:
    Da's bij alle McD's zo, behalve die op Schiphol ](*,)

Forum Rechten