Kerst is wat mij betreft de mooiste tijd in Disneyworld!!
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik geloof nooit dat je teleurgesteld kunt raken..
Wij vinden de haloween al helemaal mooi aangekleed, laat staan de kerstsfeer... Ik neem mij fotocamera mee, en ik weet zeker dat ik wat foto's neem :mrgreen:
Met deze foto's kan ik een fotoverhaal vullen denk ik :-k
Kerst is wat mij betreft de mooiste tijd in Disneyworld!!
hallo allemaal
heb het hele topic nogmaals doorgelezen en lees wel wat terug over het vantevoren bestellen van kaartjes, maar lees ook dat anderen ze gewoon ter plaatse kopen
we willen begin december, of de 2e of de 7e naar mvmcp
wat is jullie ervaring? van tevoren toch liever bestellen omdat het toch vaak is uitverkocht, (als we rond 4 uur de kaartjes gaan kopen) of toch ter plaatse?
zit een beetje te twijfelen omdat we maar weinig rustdagen ingebouwd hebben tussen de dagen van de parken in en daarom het niet zeker weten wanneer we dit willen doen, of dat we het toch achter een dag disney aanplakken.....
vandaar maar lijkt me echt prachtig om mee te maken, vooral omdat we alledrie gek van de disney en kerst sfeer zijn
bedankt voor de afviezen
groetjes rebecca
Wij hebben het maar vastgelegd, omdat we het gewoon willen meemaken, dan zou het heel wrang zijn, wanneer we bij de kassa staan, en de kaarten zijn uitverkocht. Het is toch op is op..
In het geval je het nog niet zeker weet... of jullie de Christmas Party willen bezoeken, kun je de gok nemen. Er is een risico dat de kaarten niet meer voorhanden zijn.
Op het moment dat je beslist ..... we gaan er toch heen, dan zou ik het gewoon vastleggen... ja toch.
Wij kopen de tickets voor de Disney Party's altijd 'last-minute' ter plekke bij de Disney Outlet in Premium Outlet. De reden hiervoor is dat wij dan een avond kunnen uitzoeken waarvan wij aan de hand vd weersverwachting weten dat het dan goed (vooral droog) weer is.
Vorig jaar zouden wij eerst ook voor een bepaalde datum in december de tickets al ruim van te voren via internet bestellen en hebben dan toen toch maar niet gedaan. Dat was ons geluk want die bewuste avond die we dan wilden boeken is compleet verregend, wij gingen toen 2 dagen later en hadden een zwoele avond waarbij we gewoon in onze tee's konden lopen.. :-\"
http://penpeintheusa-dec2009.blogspo...mas-party.html
Dus ik zou aan de hand van de beschikbare data een lijstje maken en dan een mooie dag/avond uitzoeken want als je wegregend is echt zonde...
Behalve bij Disney Outlet zijn de tickets ook in Disney Store verkrijgbaar en zij kunnen uiteraard ook zien of er nog tickets beschikbaar zijn. Dus als je met shoppen langs een Disneywinkel komt, altijd vd zekerheid ff checken :wink:
Groetjes,
Pieter & Petra
Laatst gewijzigd door PENPE; 15-10-10 om 12:23. Reden: Ehh... ik vergeet altijd weer vanallesennogwat...
At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year
Ik sluit me hier helemaal bij aan!!
En MVMCP heeft wat mij betreft de gaafste parade!! Wij hebben genoten! Het is wel zo, als je echt tijdens de kersttijd gaat dan is het niet heel bijzonder want dan zijn die parades en het vuurwerk er ook, maar als je voor 18 december gaat (volgens mij) is het heel speciaal.=D>
Dat was ook voor ons de reden om hier niet heen te gaan, omdat wij er juist met de Kerstperiode zelf zitten, en veel van de extra's van MVMCP zijn er dan ook 'normaal' te zien. Dus naar mijn idee, voornamelijk interessant als je er met de echte Kerstperiode niet bent of voor de rest toch niet naar Disney gaat, en dus een soort eendaags pas hiermee koopt. Wij hebben Annual Pass, en dan is dit toch weer extra.
Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018
thanks voor dit advies, want deze store gaan we of coure bezoeken, hahahahaha
maa ris idd wel een goede tip want wist niet dat ze hier ook te koop waren, dacht alleen aan de kassa's bij disney
dan gaan we er toch voor om ze ter plaatse te koipen (als mijn reisgenoten het hier mee eens zijn) ga ook nog even je verslag van vorig jaar lezen
thank you very very much!
Nog een TIP:
Als je naar Disney gaat gedurende de kerstperiode en je koopt een parkeerticket, kijk dan goed naar dit ticket, Disney geeft in deze periode regelmatig gratis pin's weg. Dit staat dan op het parkeerticket welke je dan moet inleveren in de Disney shop op main street.
Deze is alleen geldig voor de dag waarop het ticket is gekocht, dus mis dit niet.....
heb al diverse gratis pin's hierdoor kunnen ophalen. :-)