Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 8 van de 105 EersteEerste ... 6789101858 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

1. Top | #71
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.

Standaard

Als de indeling in een 767 altijd 2-3-2 was, hoe krijgen ze het dan voor elkaar om er 2-4-2 van te maken? Bij mij weten waren de stoelen al niet echt breed en de gangpaden waren naar mijn idee ook niet. Dus hoe krijgen ze er een extra stoel tussen? Het lijkt me dat het er niet echt comfortabel op wordt!

2. Top | #72
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard

Dat kan eigenlijk ook niet. Handbagage kan niet meer rollend door het gangpad en met mijn gemiddelde breedte stak mijn schouder 10cm het gangpad in.

De Martinair info-lijn en website moet hoognodig ge-update worden, want ik heb er toch echt mee gevlogen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-01-09 om 13:59. Reden: full quote eruit

3. Top | #73
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005

Standaard Martinair Comfort Class

Hallo florida-fans,

Is er al iemand op dit forum met de nieuwe comfortklasse van Martinair bekend? Ik ben erg benieuwd of dit echt meer comfort biedt dan de normale tickets :P

4. Top | #74
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005

Standaard

Beenruimte economy class is 71 cm, comfort class 79 cm en star class 89 cm. 71 cm is erg krap.

5. Top | #75
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2006

Standaard

Je hebt inderdaad 8 cm meer beenruimte, maar dan nog is het krap. Eigenlijk schandalig dat ze dat comfort durven te noemen. Maar behalve de beenruimte heb je ook iets betere stoelen dan de gewone stoelen.

Zelf vlieg ik nooit meer met Martinair. Met een overstap kan je met United Airlines met de Boeing 777 vliegen. Daar vind ik de economy nog een stuk comfortabeler dan de comfortklasse van Martinair.

6. Top | #76
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard

Ik had de keuze tussen Martinair en NWA. Gezien mijn goede ervaring vorig jaar met NWA heb ik ook maar voor de overstap gekozen. Volgens mij heb je 2cm minder beenruimte, maar wel de Personal Entertainment System. Voor mij maakt die beenruimte ook niet uit, ik zit toch al krap (met mn 1.95m).

7. Top | #77
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard

Ik weet niet of je bij Martinair ondertitels kan kiezen. Ik weet wel dat bij NWA bij sommige films er uit ondertiteling gekozen kon worden. Voor een bepaald aantal films kon je ook uit een andere taal kiezen. Maar de meeste films waren in het engels zonder subs.
    Op de NWA site kan je elke maand vinden welke films er getoond worden. Dit zijn er ongeveer 20 per maand.

8. Top | #78
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard

Vorig jaar met Martinair gevlogen en vond de service zeer beperkt en de zitruimte en entertainement voor zo'n lange vlucht beneden alle peil.
    Met Swiss, British Airways of Air France 10 x beter, qua prijs misschien iets duurder maar als je overweegt om bij Martinair extra te betalen voor de comfortklasse zijn de prijzen zeker vergelijkbaar (als je goed zoekt en een beetje geluk hebt). Moet je wel overstappen maar dat is het zeker waard!

9. Top | #79
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard

Mee eens !!! Martinair gaat zwaar achteruit, Vorig jaar was het ook zeker de laatste keer geweest of ik moet een gratis reis winnen ! Eerder niet meer . Wij zaten ook economy en mijn man zijn stoel wou niet naar halve ligstand (nog krapper) , Wij hebben 10 uur vertraging gehad (Zo'n vliegveld heb je al gauw gezien). De vlucht zou namenlijk vertrekken toen kwam er een vette Thunderstorm langs, Konden de koffers ook niet ingeladen worden etc etc. Eindelijk aan boord was de Airco stuk (leuk met een kind aan boord). Toen was er tijdens de vlucht geen waterdruk dus ook geen Koffie en thee(Waar ik zwaar aan toe was!). En de bediening aan boord was zwaar sjagerijnig. Wij hebben toen een klachten brief in gevuld, En 4 maanden later kregen wij een korting op onze volgende vlucht die perse dit jaar gemaakt moest worden van jawel : 50 euro . Wat waren wij stil geworden van dat enorme grote aanbod :^o . Toen dachten wij : Dit is onze laatste x . Nu maar onze volgende maatschappij afwachten wat dat brengt voor ons ? Groetjes marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

10. Top | #80
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005

Standaard

Ik heb in oktober vorig jaar, kort voordat de comfort class door Martinair werd ingevoerd, een klein privé onderzoekje gedaan naar de extra beenruimte die je krijgt bij Martinair vergeleken met andere maatschappijen. Hier kun je het nog eens nalezen:
    http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=1205

Het komt er dus op neer dat je Martinair extra moet betalen voor service die bij andere maatschappijen meestal standaard is. Wij hebben uiteindelijk ook gekozen voor United, en dat is ons weer goed bevallen, hoewel ook daar de service wel achteruit gaat in vergelijking met vroeger. Konden we vroeger altijd gratis upgraden naar Economy Plus, moesten we dit keer bijbetalen (€63 op de heenreis), maar daar krijgt je dan wel ook 13cm extra beenruimte voor terug, en dan heb je de grootste pitch in economy die verkrijgbaar is. Het is ons de extra overstap in elk geval wel waard geweest.

Bij United heb je op de langste vlucht in elk geval een eigen tv schermpje, maar de films zijn inderdaad gewoon in het engels en worden niet ondertiteld. Wel kun je kiezen voor een andere taal: duits en soms frans. Voor ons is het engels geen probleem, en als ik kijk naar de leeftijd van je kinderen moet het voor hen ook geen probleem zijn.

Groetjes
    Jacqueline
    Groetjes, Jacqueline

Kijk op http://www.jasmino.blogspot.com/ voor onze reisverhalen.
    Kijk op http://www.pixagogo.com/jasmino voor onze foto's.

Forum Rechten