Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 54 van de 86 EersteEerste ... 444525354555664 ... LaatsteLaatste
Resultaten 531 tot 540 van de 852

Onderwerp: Creditcard

1. Top | #531
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Creditcard error bij betalen Condo

Het beste kun je je creditcard en/of bankrekening die je aan je paypal-account koppelt (laten) registreren. Als je opgeeft dat te willen doen, dan wordt er een klein bedrag af- of bijgeschreven en vind je een code op je afschrift bij die af-/bijschrijving. Door die verificatiecode dan weer in je Paypal-account op te geven is de cirkel rond en je CC/rekening geverifieerd en geregistreerd. Ook kan ik zonder problemen dingen betalen zonder dat er geld op mijn account staat; het wordt dan direct afgeschreven van mijn bankrekening of zie ik terug op mijn maandelijkse afschrift van Visa.

Sinds ik dat gedaan heb heb ik geen enkel probleem meer gehad.

Maar nogmaals: Als je een probleem hebt met een betaling, informeer dan eerst even bij Paypal waarom het niet goed gaat.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-08-10 om 07:51.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

2. Top | #532
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010

Heb reeds bij Paypal geinformeered. Zeggen er niets aan te kunnen doen..... Soms pakt hij bepaalde kaarten gewoon niet, kan allerlei oorzaken hebben.
    Heb het nu via iemand anders geregeld.
    Dus het is gelukkig toch nog geregeld. :-)

Maar in ieder geval bedankt voor de reakties!

3. Top | #533
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009

ik heb in het verleden ook wel eens problemen gehad met de CC van de rabobank die aan mijn paypal gekoppeld zat
    ondertussen heb ik die niet meer ,en heb nu een Visakaart
    sindsdien heb ik nooit geen problemen meer gehad met mijn paypal betalingen, ook heb ik mijn bankrekening er aan gekoppeld
    zodat ik bij een betaling zelf kan bepalen of ik het van mijn bank of cc af laat boeken
    ik doe regelmatig betalingne over de hele wereld via Ebay, en altijd is het per direct betaald
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

4. Top | #534

Standaard Credit Card

Hallo ik ga in maart naar Amerika (miami) maar wou alvast een credit card aanvragen nou vroeg ik me af wat kan ik dan het besten aan vragen een Master Card of een MasterCard met VISA erbij?

Alvast bedankt

Twolde

5. Top | #535
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007

Standaard Re: Credit Card

Je kunt een MasterCard óf een VisaCard aanvragen, meestal als je het via je eigen bank doet hebben hun 1 van de twee dus dan kun je niet kiezen. Beiden worden vrijwel overal in de vs geaccepteerd.

6. Top | #536
    Vaste Bezoeker randje35's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Ik heb ze allebei genomen voor het geval dat er eentje blokkeert,
    dan sta je mooi daar ver van huis!

7. Top | #537

Ik zit bij Rabobank en dan kan ik dus kiezen uit VISA of Mastercard maar als ze ze allebei accepteren dan haalt ik de mastercard wel die is goedkoper

8. Top | #538
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Ik heb ook gewoon Mastercard, geen problemen mee.

Greetz

9. Top | #539
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Goedkoopste Visacard is volgens mij van de ANWB (als je daar lid van bent).... zelf heb ik de Mastercard van de Bijenkorf als back-up. Beiden hoef je niet te betalen zolang je ze niet gebruikt (dus mooi als reserve kaart).

10. Top | #540
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009

Standaard Re: Creditcard

Iets anders; ik kreeg een telefoontje van de creditcardmaatschappij dat mijn kaart in Florida geskimd is :-0
    Mooi verhaal ;-) Lang leve ICS die er direct is achter gekomen dat er iets niet in de haak was en contact met mij heeft opgenomen om te controleren of ik nog wel in de US was.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

Forum Rechten