Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 33 van de 115 EersteEerste ... 2331323334354383 ... LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 330 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #321
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Lijkt me helemaal ok \\/
    hopelijk is het nu helemaal duidelijk dan..

  2. Top | #322
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht (stad), Netherlands
    Berichten
    156

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ben overigens wel erg benieuwd hoe de betaling van de esta straks moet geschieden, las al dat het via creditcard gaat.
    mocht dit zo meteen de enige manier worden dat er betaald kan worden, wat ik me kan voorstellen, dan worden we als reizigers alsnog verplicht een creditcard te hebben.
    voor mensen die een auto huren was dit natuurlijk al lang een must have en sommige forummers, naar verluid, gebruiken niets anders. maar ik ken voldoende mensen die niet in het bezit zijn van 1 en het zou jammer zijn als die voor zoiets er een zouden moeten aanvragen. dus wel erg nieuwsgierig hoe ze dit gaan oplossen

  3. Top | #323
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Dat lossen ze niet op, amerikanen zijn zo gewend aan het plastic van hun CC en de rest moet zich aanpassen aan hun. Maar zonder CC naar Amerika ?? Ik zou er in ieder geval zelf niet aan beginnen.

    En anders is er vast wel iemand in de buurt/omgeving die dat bedrag met zijn/haar CC wil voorschieten.


  4. Top | #324
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht (stad), Netherlands
    Berichten
    156

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    ik moet eerlijk zeggen jeroen ik ook niet,
    zeker omdat ik op de meeste bestemmingen alleen al een auto wil huren en daar hem sowieso voor nodig heb
    en plus online aankopen gebruik ik hem vrij vaak voor, en zou ik niet meer zonder kunnen
    maar bijvoorbeeld mijn ouders hebben er geen en als het zo is, dat de cc op de naam van de reiziger moet gaan staan, noem maar even iets geks, dan is dat wel heel vreemd.
    maar zou heel goed kunnen dat de amerikanen ook eens aan de anderen denken die nog niet zo cc gericht zijn..... :-) we shall seee

  5. Top | #325
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Wat dat betreft scheelt het straks een boel vragen op het Forum.

    Q: Kan ik een auto huren zonder CC?
    A: Ja dat kan maar voor ESTA heb je die toch nodig.

    Q: Hoeveel cash moet ik meenemen?
    A: Niet zoveel. Voor de rest heb je je CC bij je.

    etc etc
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #326
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    .........maar zou heel goed kunnen dat de amerikanen ook eens aan de anderen denken.........

    Welterusten, droom lekker verder.
    Knaapje

  7. Top | #327
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht (stad), Netherlands
    Berichten
    156

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Wat dat betreft scheelt het straks een boel vragen op het Forum.

    Q: Kan ik een auto huren zonder CC?
    A: Ja dat kan maar voor ESTA heb je die toch nodig.

    Q: Hoeveel cash moet ik meenemen?
    A: Niet zoveel. Voor de rest heb je je CC bij je.

    etc etc

    hahahahahahahahahahah idd goede:lol:

  8. Top | #328
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ik heb ook zojuist 3 nieuwe aanvragen ingevuld. Ze zijn geldig tot augustus 2012.
    Waarschijnlijk gaan we mei 2012 terug naar Florida

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  9. Top | #329
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    8

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Hallo ik heb een vraag als je de USA uit gaat heb je dan ook nog je ESTA nodig?? Dit vraag ik omdat ik een fout heb gemaakt bij het paspoortnr van mijn jongste zoon het laatste cijfer was een 0 , en ik dacht dat het de letter o was.De douanebeambte op het vliegveld in Orlando was zeer vriendelijk en vroeg dus naar mijn Esta formulier en zag dat ik dat verkeerd had gedaan.Nu zijn we gewoon sinds 12 augustus in florida maar de beambte zei wel dat ik het paspoortnr. moest wijzigen.Nu wilde ik dat doen maar zag dat ik dan een volledig nieuw ESTA formulier moet maken, nu is dat het probleem niet maar stel dat hij wordt geweigerd en ik het land niet meer uit kan. Dus vandaar mijn vraag heb je het ESTA formulier ook nodig als je het land uit gaat?? Zo niet vraag ik hem liever thuis weer aan voor de volgende keer

  10. Top | #330
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Esta is alleen belangrijk voordat je vertrekt, het is opmerkelijk dat je het land bent ingekomen maar vertrekken is geen probleem.

    Alleen opnieuw aanvragen als je nog eens wilt gaan, nu is het nog gratis.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinekejoren Bekijk Berichten
    De douanebeambte op het vliegveld in Orlando was zeer vriendelijk en vroeg dus naar mijn Esta formulier
    Interessante zin voor diegenen die beweren dat er nooit naar gevraagd zal worden
    Laatst gewijzigd door 6foot6; 23-08-10 om 07:59.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •