Deze sites zijn bestemd voor de amerikaanse markt en zijn zonder de voor Europeanen benodigde verzekeringen.
Ga maar eens kijken bij www.alamo.nl dan krijg je een beter beeld van de Nederlandse markt.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Kan iemand mij uitleggen dat als ik op sites van verhuurbedrijven kijk er wel een heel groot verschil zit qua prijs tussen usareisen.de en van die verhuurbedrijven zelf zoals Hertz, Dollar, daarbij staat b.v bij Hertz.com een auto die niet beschikbaar is en die ik via usareisen.de gewoon kan reserveren/boeken???
Deze sites zijn bestemd voor de amerikaanse markt en zijn zonder de voor Europeanen benodigde verzekeringen.
Ga maar eens kijken bij www.alamo.nl dan krijg je een beter beeld van de Nederlandse markt.
Welcome to Florida
Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Je boekt geen auto, maar een klasse. Er zijn vaak meer boekingsklassen dan er autoklassen beschikbaar zijn op de verschillende locaties. Je krijgt ter plaatse altijd een auto mee uit de klasse die gelijk of hoger is dan wat je gereserveerd hebt.
Daarnaast zijn er verschillen tussen de klassen zoals die door de verhuurders worden gebruikt (per verhuurder ook weer verschillend) en zoals die worden aangeboden door de reisorganisaties. Het mooiste voorbeeld: de EQ-klasse van usareisen.de. Een klasse die je niet tegenkomt bij de verhuurder (Alamo). Ter plaatse wordt dit omgezet in de verhuurklasse IFAR = Midsize SUV.
De door veel verhuurders gebruikte klasse-aanduidingen kun je op wikipedia terugvinden. Kan alleen de link even niet njit meer vinden .... #-o
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
We gaan volgende maand voor de 1e keer naar Orlando. Uit ervaring bij eerdere reizen naar de USA weet ik dat als je een eenvoudige/goedkope gaat huren ter plaatse deze meestal niet aanwezig is. simpelweg omdat kleine auto`s een niet veel voorkomende verschijning zijn in de US. Meestal heb ik dus het geluk dat er bij gebrek aan klein er een grotere wagen mag worden uitgezocht.
Hoe zijn jullie ervaringen hiermee in MCO? Heb gehuurd bij Alamo. Staan er vaak kleine auto`s op het terrein daar...:-k?
Naast dit topic zijn er ook de volgende informatieve topics:
Autohuur: Foto's van gehuurde auto's
Autohuur: Welke kreeg jij mee?
Dan kun je zien welke klasse men huurde en wat er ter plaatse meegenomen werd.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
@LVO: De kleine auto's zijn er de laatste jaren steeds meer, er is gewoon meer vraag naar en waar vraag is volgt het aanbod meestal snel.
De kans is dus groot dat als je economy huurt je ook met een economy weg gaat rijden.
Bij Alamo aan de balie toch echt gehoord, dat ze een Toyota Yaris meekregen.
Knaapje
wanneer gaat de verhuur van april 2011 in ?