Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 28 van de 60 EersteEerste ... 18262728293038 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 595

Onderwerp: Everglades

  1. Top | #271
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    81

    Standaard Re: Everglades

    Wij hebben 2 weken geleden een airboattocht gedaan bij Captain Dougs in Everglades City. De tocht duurde bijna een uur en het was echt onwijs leuk. Onze captain vertelde echt enorm veel over de Everglades en de beesten die er leven en deed ook de nodige 360's op het water. Zij varen met kleine boten met max. 6 personen. Echt een aanrader!

  2. Top | #272
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Everglades

    Dus die trail wat je kunt lopen is wel de moeite waard. Is het ook een flink stuk wat je kunt lopen of niet??

    Greetz

  3. Top | #273
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Everglades

    Die trail is maar een klein stukje, moet je niet al te veel van voorstellen. Wel mooi overigens, en ik vond wel dat ze hier in het Everglades Safaripark beter met de dieren omgingen dan waar we de vorige keer zijn geweest. (kan even niet meer op de naam komen, ik dacht iets van alligator farm) . Met die hitte was een wat kortere airboattour voor ons lang genoeg, de gids die wij hadden vertelde heel boeiend, en heeft wel wat stukjes hard gevaren, en wel wat bochtjes gemaakt, maar geen complete rondjes. Wij waren er over te spreken.

  4. Top | #274
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Everglades

    oke thanks. Ik ben vorig jaar ook naar de Alligator farm geweest, vond inderdaad ook niet dat ze goed met de beesten omgingen.

  5. Top | #275

    Standaard Re: Everglades

    Ben ook dit jaar in Everglades safari park geweest, heb geen vergelijkingsmateriaal, maar vond het daar heel erg leuk en boeiend. De jungle trial is gewoon een stukje wandelen over gras, paadjes en bruggetjes. Maar wel leuk, omdat je zelf vrij bent om te gaan. Vond alleen een beetje eng, we liepen wat bij het water rond en gegeven moment stond ik echt op een soppige plek (terwijl het 38 graden was) dus daar had er van tevoren ene gelegen. Sta je daar, alleen... Dat zou hier al nooit mogen haha, dan zou er een metershoog hek omheen staan!

  6. Top | #276
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Everglades

    Oke goed om te horen. Ik ben erg benieuwt hoe we het daar dan gaan hebben.

    Nog een vraag, op de site van het Everglades Safari park staat dat een airbout tour 23 dollard kost. Prima prijs maar wordt er ook een entree voor het park zelf gevraagd? Dus los van de airbout tour??

    Groetjes
    Laatst gewijzigd door carmen1988; 16-08-10 om 16:44.

  7. Top | #277
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    Vlakbij Zaltbommel
    Berichten
    29

    Standaard Dagtrip Orlando - Everglades (Miami)

    Hallo, wij zijn van 14 t/m 28 september in Orlando :lol: en willen graag één (hele lange) dag naar de Everglades voor een airboat tour en wellicht een "ducktour" tour door Miami.

    Nu vraag ik me af welke dag het best zou zijn om te rijden. Om de drukte in Orlando bij de parken te vermijden zou vrijdag de beste dag zijn om te gaan maar weet iemand hoe het dan met de files / het verkeer zit ?

    Wat is de beste dag van de week om dit te doen ?

    Groetjes
    Kathy

  8. Top | #278
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Dagtrip Orlando - Everglades (Miami)

    Het klinkt misschien heel raar maar je eerste dag van je vakantie is de beste, waarom?? Omdat je door het tijdverschil heel vroeg wakker bent dus is dat je langste dag. Tenminste zo denk ik er over, anderen hebben weer een andere kijk op dit verhaal. Maar wij zijn altijd rond 6 uur klaar wakker de eerste dag, das 12 uur in NL.
    En om zoiets te doen heb je wel een lange dag nodig, Miami is een uur of 4,5 rijden....
    Wie weet komen we elkaar tegen, ik zit er van 9 tot 19 september ;-)

    Greetz, Remco

  9. Top | #279
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Dagtrip Orlando - Everglades (Miami)

    goede tip!!! Heb ik niet aangedacht maar is zeker zo.
    Misschien passen we toch nog het schema aan hahahaha
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  10. Top | #280
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Dagtrip Orlando - Everglades (Miami)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.teeuwsen Bekijk Berichten
    Het klinkt misschien heel raar maar je eerste dag van je vakantie is de beste, waarom?? Omdat je door het tijdverschil heel vroeg wakker bent dus is dat je langste dag.
    Het lijkt mij dat als je vatbaar bent voor tijdsverschillen je niet alleen 's ochtends eerder wakker bent maar ook 's avonds eerder moe wordt. Dat valt dan net samen met het moment dat je op die lange saaie monotone turnpike terug naar Orlando rijdt. Ik zou persoonlijk wachten totdat je jezelf fit genoeg voelt om zo'n lange dag aan te kunnen. En dat is voor de meeste mensen niet de eerste dag van de vakantie. Je praat al snel over 8 uur in de auto plus de tijd die je in de Everglades en eventueel Miami wilt spenderen. Ik zou persoonlijk een overnachting inplannen. Dat geeft je wat meer rust. Maar zoals je zelf al aangeeft, ieder heeft er zo zijn eigen kijk op.
    Laatst gewijzigd door Guus; 21-08-10 om 21:40.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •