Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 37 van de 73 EersteEerste ... 27353637383947 ... LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 370 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

  1. Top | #361
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Is het handig om van te voren al een parking ticket te kopen?

  2. Top | #362
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Weet niet of dat bij Seaworld mogelijk is maar ach je moet toch in de rij aansluiten en 12 dollar is zo afgegeven hoor.

  3. Top | #363
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Wil toch nog even kwijt dat ze in Amerika wel erg goede service hebben.
    We zijn naar Seaworld geweest afgelopen mei en heb daar natuurlijk mijn 2de kaartje gratis gehaald. Wilde hiermee later 's avonds terug komen om na 12 jaar eindelijk een keertje Shamu Rocks te zien. Wij terug, maar helaas pindakaas, we zitten met zijn allen te wachten en vanwege onweer gaat het helaas niet door. Balen met een hoofdletter B dus!
    Onderweg naar de uitgang liepen we nog een beetje mokkend en beteuterd rond, tot we bij de uitgang de klantenservice zagen. In een vlaag van brutaalheid (die ik anders niet bezit) ben ik zeer lief kijkend aan het loket gaan uitleggen wat de situatie was en wat schertst mijn verbazing, krijg gewoon weer een nieuw kaartje om te gebruiken de komende 7 dagen!
    Al met al nu dus wel Shamu Rocks gezien en helemaal blij en tevreden over de service van Seaworld.

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  4. Top | #364
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Dat is goede service.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  5. Top | #365

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Een tip voor deze zomer, er is nu een actie van Seaworld; tickets voor $39,95 Twilight tickets heten ze en ze zijn geldig vanaf 15 uur. Wij gaan ze morgen kopen, dit kan alleen per internet.....

    Ik las ergens op dit forum dat de shows gemiddeld 25 minuten duren, geldt dit voor alle shows? Omdat wij nu natuurlijk pas laat op de dag het park betreden, moeten we strak plannen om de shows te kunnen zien.....

  6. Top | #366
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mmucek Bekijk Berichten
    Ik las ergens op dit forum dat de shows gemiddeld 25 minuten duren, geldt dit voor alle shows?
    En de planning wordt nog strakker, want je kunt gerust een half uur extra per show uittrekken, want als je niet tijdig aanwezig bent, is de show vol. Maar in de periode tot half augustus is het park tot 10 uur open en kan je best veel zien en doen.



  7. Top | #367
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Er is nu een actie dat een kind 3-12 jaar (normaal 3-9) een kaartje kan kopen voor $ 5,00 (samen met een regulier kaartje) Tweede dag gratis is dan niet van toepassing, maar ach, we zijn toch maar van plan 1 dag te gaan. Pepsi aktie is ook nog steeds geldig, scheelt ook $20 op een toegangsbewijs.
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  8. Top | #368
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    20

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Erg jammer en zeker te begrijpen, maar ik vond de show ook niet geweldig met de orca's. (reactie op bericht van Niels82) Veertien jaar geleden waren we voor het laatst in Seaworld en toen erg genoten, we wilden uiteraard met onze nu 16 jarige zoon naar Seaworld. Hij vond de show met de Orca's ook niet geweldig die met de dolfijnen was overigens wel erg leuk.gr Roelina

  9. Top | #369
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    17

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    weet iemand waar je tickets kunt bestellen die ook naar Nederland getuurd worden? e-tickets mogen ook. het liefst seaworld in combinatie met gratis 2de bezoek (busch gardens)

  10. Top | #370
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •