Florida Forum  

Ga terug   Florida Forum > Florida > Orlando en omgeving

Mededelingen

Reageren

Discussietools
Oud 30 juli 2010, 15:17   Naar boven  #291
pzomerdijk
Stamgast

pzomerdijk's schermafbeelding

Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

Deze week een keer gegeten bij Chinees Super Buffet op de 192 net voor de Publix bij de kruising met de 27.
Veel keuze en eten was erg smakelijk. Prijzen: 10,99 + 1,99 drinken + Tax + tip.
Grappig: Je krijgt een lepel en een vork. Messen kennen ze niet. Maar ieder geval beter dan stokjes.....

pzomerdijk is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2010, 17:08   Naar boven  #292
carmen1988
Stamgast

carmen1988's schermafbeelding

Florida bezoeken: 11 keer

@ Njit Dat ziet er echt super lekker uit!!! Water loopt me nu al in de mond!! Ik ga er zeker eten!

Oud 31 juli 2010, 12:58   Naar boven  #293
Mickey99
Florida Superfanaat

Mickey99's schermafbeelding

Florida bezoeken: 15 x

Wij eten in onze vakantie meestal ook wel een keer bij Olive Garden. Vooral het voorafje van gegratineerde champignons is bij ons favoriet maar dat delen wij altijd omdat de breadsticks en de salade ook erg lekker zijn naast de lekkere hoofdgerechten

Ik weet niet of hij al een keer genoemd is (zal vast wel eigenlijk) maar bij onze favoriete ketens staat The Cheesecake Factory nu op 1 samen met Outback Steakhouse. De hoofdgerechten zijn heel redelijk qua prijs in verhouding met de kwaliteit (héééél erg goed en lekker) en de hoeveelheid (grote porties). Ze hebben voor elk wat wils en het is een hele leuke tent qua aankleding.

Probeer ook ruimte te houden voor een dessert want de toetjes (de cheesecakes ) zijn overheerlijk!

In Orlando zit er een filliaal in The Mall at Millenia.

Sonja

Rondreis noordoosten: 2009. Rondreis noord- en zuidwesten 2010.
Mickey99 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2010, 13:33   Naar boven  #294
koenkamphuys
Stamgast

koenkamphuys's schermafbeelding

Florida bezoeken: 18
Standaard Phó Saigon

5100 W Colonial Drive. Op een plaza met uitsluitend Vietnamese bedrijven (in Orlando zit een grote Vietnamese gemeenschap) vind je naast een toko ter grootte van de gemiddelde Publix een klein restaurantje dat Phó Saigon heet. Daar kun je originele Vietnamese noedelsoep (phó) eten in diverse variëteiten: steak, kip, doorregen rundvlees, runderpens (dat moet je wel lusten). Het is een licht gekruide bouillon met vlees en rijstnoedels plus een schaaltje met 'thaise' basilicum, pepers en taugeh die je er naar smaak doorheen kan doen.
Een kleine kom is een goede lunch, een grote kan ik niet op. Op de kaart ook andere Vietnamese specialiteiten die ik nooit geprobeerd heb: mijn vrouw en ik zijn helemaal verslingerd aan de phó. Het is er meestal gezellig druk, voor 2/3 aziaten (wat, naar ik heb begrepen een maat is voor hoe origineel aziatisch de keuken is) en eten doe je er met stokjes en een porceleinen lepel, wat garant staat voor voldoende lang eetplezier. Met z'n drietjes ben je voor twee tientjes (excl. tip) klaar. Nabij kruising Kirkman Road / Colonial; een paar mijl ten westen van I-4. Recensies van anderen: www.yelp.com/biz/pho-saigon-orlando

Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 31 juli 2010 om 13:56 Reden: prijzen erbij gezet
koenkamphuys is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2010, 16:53   Naar boven  #295
Lady-M
Stamgast

Florida bezoeken: 1 keer

Hmmm...dat klinkt allemaal lekker zeg. Nog een paar dagen, dan zullen we veel van de restaurants uit dit topic gaan uitproberen. Outback Steakhouse en TGI Friday zijn mijn favorieten, maar er zijn nog genoeg lekkere tentjes die we nog niet uitgeprobeerd hebben. Olive Garden, bijvoorbeeld en die Vietnamees lijken me ook erg lekker.

Florida 2010
Lady-M is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2010, 17:13   Naar boven  #296
Mirrick
Vaste Bezoeker

Mirrick's schermafbeelding

Florida bezoeken: april 2008

Chili´s en Outback zijn onze favorieten, we gaan volgend jaar toch ook Olive Garden uit proberen. Manlief is van de grote en dikke steaks (geen vis, kip, kaas, champignons etc ) vandaar dat we vorige keer hier niet zijn geweest. Na de goede recensies toch maar eens proberen. Ook wille we de Crackerbarrel wel van dichterbij bekijken.

Oud 3 augustus 2010, 15:31   Naar boven  #297
oscar
Newbie

Florida bezoeken: 3x

Njit,

Die laatste foto was toch voor 5 personen bestemd neem ik aan

Oscar
oscar is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2010, 20:14   Naar boven  #298
cathy
Newbie

Olive garden: een keten die florida in veel plaatsen is.
Het voorgerecht is gratis (soep/sla) en het menu niet duur 10-15 dollar.
Het is Italiaans met een amerikaanse inslag, maar wel lekker.
Maar wel druk, reserveren scheelt wachttijd.
cathy is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2010, 19:47   Naar boven  #299
FloridaFrankie
Vaste Bezoeker

FloridaFrankie's schermafbeelding

Florida bezoeken: 4

Lees veel berichten over Olive Garden: sluit me daar graag bij aan: leuke tent, prima eten, gevarieerde kaart, beetje opdringerige serveerster (maar dat is een momentopname). OG zit nu ook aan de westkant van de 192 (ten westen van de I4, bij de nieuwe Super-Target). Maar ja, daar zit ook een Longhorn welke zeer de moeite waard was, dus dan wordt het lastig ... (echt niet: vandaag naar LH, morgen naar OG)

1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angelos/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & New York City 2008 Orlando Florida 2009 Orlando Florida april/ mei 2010 Florida Keys/ Orlando/ Cocoa Beach oktober 2010 Orlandomei 2011 Orlando
FloridaFrankie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2010, 07:54   Naar boven  #300
Noa
Regelmatige Bezoeker

Noa's schermafbeelding

Wij hebben de laatste dagen gegeten bij Black Angus, recht tegenover de ingang van Disney. Heerlijke steaks, goede prijzen en wat nog beter is een heerlijke atmosfeer, gezellig. Een aanrader.
Wij zijn ook nog een keer geweest naar TGI. Ik moet zeggen dat het eten goed was,, maar die knetterharde muziek en dan nog hardrock. Je kon elkaar bijna niet verstaan. Dus is het bij die ene keer gebleven
Outback is ook super. Maar wij vinden Black Angus nog ietsje beter.
Noa is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools

Regels voor berichten