De bewegwijzering is in Amerika in elk geval beter dan in Belgie!
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Bewegwijzering? Is me dit jaar niet opgevallen :smile:
De bewegwijzering is in Amerika in elk geval beter dan in Belgie!
@Weimar
Heb je geen enorme rekening gehad voor je i-phone gehad ivm het gebruik van je internet in het buitenland? Ik zet mijn internet gebruik altijd uit voor ik de grens over ga, aangezien de rekeningen anders niet mals zijn. (T-Mobile)
Iris
Florida 1996, 2010, 2012, 2015
Wij hebben ook een GPS mee (twee zelfs Medion (Aldi) en TomTom).
We gebruiken eigenlijk alleen maar de Medion, hebben we al jaren plezier van, TT is mee voor het geval Medion er mee stopt.
We hebben hem mee voor het handige, vroeger in het tijdperk zonder al deze apparatuur kwamen we ook overal. En ik zit trouwens ook met de Rand Mcnally op schoot, vind het namelijk ook leuk om te zien waar we rijden, en bijv. eens een scenic route op te zoeken.
Wij zijn net terug.... hadden TT mee...ideaal. Soms niet helemaal bij de tijd.... zoals de nieuwe autoverhuurlocatie in Miami. Wij nemen altijd een kaart mee, vinden het ook leuk om van te voren te zien waar je rijdt en welke plaatsen er onderweg zijn.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Misschien een hele stomme vraag, maar wij willen ook graag onze TomTom meenemen alleen moeten we nog de kaarten uitbreiden met Amerika, alleen staan er meerdere op de site van TomTom, welke moet ik hebben VS of noord-amerika ??
Bij VS heb je alleen de Verenigde staten van Amerika . Bij noord-Amerika heb je Canada erbij .
@Njit,
Ik ben ook zo blond ;-)
Iris
Florida 1996, 2010, 2012, 2015
@Bqtje, aha, ik snapte er al niks vanops: Maare dan heb ik aan de VS dus genoeg \\
/ Ga het zometeen maar even installeren.
Ik wil alvast een hoop addressen onder favorieten gaan plaatsen, maar nu kom ik steeds andere adressen tegen van de parken en resorts ( daar hebben we ook een restaurant gereserveerd ) Iemand een idee waar ik deze kan terug vinden ??