Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 50 van de 81 EersteEerste ... 40484950515260 ... LaatsteLaatste
Resultaten 491 tot 500 van de 804

Onderwerp: Restaurants in Orlando

  1. Top | #491
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

    wij hebben echt overal heerlijk gegeten...

    o.a bij
    *Bahama Breeze op de Idrive,
    *Rainforest cafe in het animalkingdom
    *Sharkgrill in seaworld
    * Outback

    dit waren onze toppers, verder hebben we geen een dag aan de fastfood gezeten, en dus elke dag lekker en lux gegeten

    de garden grill in epcot is ook een aanraden qua eten, maar die opdringende irritante bediening maakt het minder!!
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  2. Top | #492
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Buffetrestaurants

    Na alle goede recenties goed om te lezen (Yabbadabbadoo) dat ik niet de enige ben die klaar is met Pondersora. Slecht is het natuurlijk niet, maar het blijft een vreetschuur. Het lijkt goedkoop, maar al met al ben je toch nog behoorlijk wat kwijt en had je voor hetzelfde geld (of ietsjes meer) bij Olive Garden. Outback, TGI, of vergelijkbaar kunnen eten. Ook meegemaakt dat de rekening meer aangeeft dan je bestelt hebt! Niet alleen maar negatief: de kids vinden het fantastisch: onbeperkt pakken is natuurlijk grandioos!
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  3. Top | #493

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

    Benihana moet je zeker proberen in Orlando, zeer goed gegeten aldaar !!!!

  4. Top | #494
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

    Mijn favoriete restaurants in Orlando zijn toch wel :

    Golden Corral
    Bahama Breeze
    Outback steakhouse

  5. Top | #495
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    28

    Standaard Restaurant: Bamboo wok

    Heb eigenlijk 2 vragen, wie heeft ervaring met Bamboo wok aan de 27 bij de Publix. Mijn 2de vraag is wie weet welk menu in de buurt komt van Babi pangang, Fu Yong hai en Tjap Tjoy.

    Alvast bedankt voor jullie meeedenken.!!=D>
    Mister Tanzer!!\\/

    Florida:1996/1997/1999/2000/2003/2004/2006/2007/2008/2010/2013
    New York: 2007/2009/2011/2013 Las Vegas: 1996/2005 Rondreis zuidwesten: 2001/2007/2009/2011

  6. Top | #496
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Wie heeft ervaring met Bamboo wok!

    Nou daar kun je gerust eten halen hoor, maar vergeet de chinese/nederlandse keuken maar snel. Niks lijkt op babi pangang.

    Maar ze hebben heerlijke andere gerichten.
    Sesame Chicken , Bour bon Chicken, gewoon proberen, het lijkt een gek tentje maar het eten is niet als P.F. Chang's, maar zeker lekker.

    Dit is hun website : http://bamboowok.weebly.com/index.html

    Wij halen er meestal als we geen zin meer hebben om uit eten te gaan en lekker een avond thuis willen hangen..

    Zie deze link: http://rick-mandy-jasper-2010.blogsp...re-dingen.html
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  7. Top | #497
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Wie heeft ervaring met Bamboo wok!

    Babi pangang, Fu Yong hai en Tjap Tjoy ~ Sweet & Sour Pork, Egg Foo Youg + Chop Suey.
    Maar qua smaak lijkt het niet echt op De Lange Muur :lol: Gewoon proberen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #498
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    28

    Standaard

    @Ta2 Gerrit
    Bedankt daar kom ik teminste in de richting!=D> Ik begrijp wel dat iedere Chinees anders is, maar het gaat om de kids die zijn gauw huiverig om iets nieuws te proberen.

    @Sunshine State
    bedankt voor je Info.!! Ik heb je Blog (oude) gezien en ook je huidige, en zie dat je er nu bent. Wij moeten nog 20 dagen wachten voor Solana Resort.:-k Ik heb je youtube fotocolaage gezien, mag ik vragen hoe en met wat je die gemaakt hebt.=D>

    Ik ben nog ontdekkende met het maken van een blog. Wel raar dat men van beneden naar boven moet lezen!

    Ik ga je blog volgen om vast in stemming te komen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-07-10 om 20:41. Reden: samen is beter dan alleen: samengevoegd!
    Mister Tanzer!!\\/

    Florida:1996/1997/1999/2000/2003/2004/2006/2007/2008/2010/2013
    New York: 2007/2009/2011/2013 Las Vegas: 1996/2005 Rondreis zuidwesten: 2001/2007/2009/2011

  9. Top | #499
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Wie heeft ervaring met Bamboo wok!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tanzer Bekijk Berichten

    @Sunshine State
    bedankt voor je Info.!! Ik heb je Blog (oude) gezien en ook je huidige, en zie dat je er nu bent. Wij moeten nog 20 dagen wachten voor Solana Resort.:-k Ik heb je youtube fotocolaage gezien, mag ik vragen hoe en met wat je die gemaakt hebt.=D>

    Ik ga je blog volgen om vast in stemming te komen.
    Nou dat volgen.... is alvast gezellig!

    Zo een foto verhaal maak ik met Photo Story 3. Werkt redelijk eenvoudig, er zullen wel anderen programma's zijn die dit ook doen maar... hier kan ik mee omgaan. De reden van die collage is dat je er op een leuke manier een flinke indruk van de dag in kunt verwerken.

    Groetjes
    Rick
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  10. Top | #500

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

    Net terug uit Orlando. Onze goede eetervaringen zijn: Kobe (japanese showcooking), Olive Garden (2 keer gegeten; kwaliteit eten prima, bediening tweede keer slecht!); Benihana (heerlijke sushi); Johnny's Hideaway (heerlijke seafood)...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •