Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Even voorstellen: Laredo

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Even voorstellen: Laredo

    De werkwijze is zoals je dat zelf beschrijft. Op dit forum is een onderwerp in zijn geheel over de werkwijze van priceline gaat. Daarnaast heb je nu de Nederlandse variant die prijsvrij heet. www.prijsvrij.nl

    Succes
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Even voorstellen: Laredo

    Ondertussen is het helemaal gelukt. Eerst heb ik 50 dollar reward cash verdiend via http://travela.priceline.com/budgett...efid=CO2031481 deze link. De code die je moet invullen is IMISSU. Werkte direct. Daarna 60 dollar (eigenlijk dus 67 met mijn 50 dollar extra!) per nacht geboden voor een 4 sterren hotel in de wijk Coral Gables. En direct raak. We verblijven 1 week in het hotal Sonesta Bayfront Hotel Coconut Grove. Heb er erg veel zin in en wil iedereen bedanken voor de reacties en hulp. Na afloop laat ik graag weten hoe ons verblijf was.

    @ Njit die 5$ die jij betaalde was dat per nacht in de parkeergarage van Hotel Sonesta zelf of een publieke garage?

  3. Top | #13
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Laredo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laredo Bekijk Berichten
    Of zijn free rebids iets anders?
    Ja. Normaal gesproken moet je 24h wachten voordat je een nieuw bod mag uitbrengen tenzij je iets aan je bieding veranderd (meer **** of een ander gebied erbij). Maar als je dus voor 4 **** bied op Coral Gables en je voegt er een gebied bij dat maar maximaal 3 *** heeft dan heb je dus een 'Free Rebid'.

    Bekijk deze Tutorial eens dan heb je het snel door: http://www.tripducky.com/tutorials/Priceline_Zones.htm
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #14
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Laredo

    Meteen raak wil meestal zeggen dat je teveel hebt betaald Maar mooi dat het gelukt is!

    Valet Parking bij het hotel zelf kost $19 (in 2007, weet niet wat het nu kost)
    Direct naast het hotel zit een Public Parking die $5 per keer vroeg.

    Zie ook Bing Maps. Op de weg naar de Coco Walk kom je ook nog een Starbucks tegen
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Even voorstellen: Laredo

    Haha, nou ja dan maar iets teveel betaald idd. Ben nu erg blij met mijn accomodatie. Geeft mij een stuk beter gevoel dan hotel Chelsea. Hopelijk kunnen we nog steeds vor 5$ per dag parkeren dat zou de kosten daar behoorlijk drukken. Nou ja en anders vind ik wel een oplossing. Zat te denken om anders de auto bij de verhuur op het vliegveld tijdelijk in te leveren, weet iemand of dat mogelijk is? Heb hem in Miami verder toch niet echt nodig.

    @ Njit: weet jij of ontbijt inclusief is in het Sonesta hotel? En zo niet wat de kosten zijn?

  6. Top | #16
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Laredo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laredo Bekijk Berichten
    Zat te denken om anders de auto bij de verhuur op het vliegveld tijdelijk in te leveren, weet iemand of dat mogelijk is? Heb hem in Miami verder toch niet echt nodig.
    Dat hangt af van waar je de auto hebt gehuurd en de condities die gelden. Met andere woorden; kan je de autohuur nog annuleren? Je hebt zelf de voorwaarden.

    Als je echt helemaal zeker weet dat je geen auto in Miami nodig hebt, en je kunt annuleren, zou je uit kunnen rekenen wat je kwijt bent als je de auto voor 24 uur huurt om van Orlando naar Miami te rijden. Je huurt dan gewoon vanaf dag 8 weer een auto. Da's nogal simpel, zie het voorbeeld.



    Uploaded with ImageShack.us



  7. Top | #17
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Even voorstellen: Laredo

    Weet je zeker dat je geen auto wilt in Miami? Miami heeft helaas geen goed metrosysteem zoals bijvoorbeeld New York of Washington DC. Natuurlijk rijden er wel bussen, maar dat lijkt mij persoonlijk zo'n gedoe. Met een auto ben je veel vrijer. Om naar Miami Beach te gaan heb je natuurlijk wel weer een auto nodig. Je betaalt alleen dan wel weer de hoofdprijs voor het parkeren. Alhoewel ik volgens mij op dit forum ooit heb gelezen dat er goedkope parkeerplaatsen zijn, of zelfs gratis parkeerplaatsen op Miami Beach (alhoewel deze dan natuurlijk niet direct bij het strand liggen).
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Even voorstellen: Laredo

    Ondertussen ben ik goed aangekomen in FLorida en moet zeggen dat het hier warm is, erg warm :-)! Goede vlucht gehad met Martinair (649 pp retour) alleen wat een gedoe op Orlando airport! Eerst langs de immigratie, dan koffers halen, dan koffers weer inleveren, dan langs de controle (schoenen uit etc!) en daarna weer koffers ophalen. Toen nog in de rij bij Alamo voor de huurauto....We landden om half 6 en reden om half 8 weg met de huurauto. 2 uur dus voordat we op weg konden na de landing.

    Moest erg lachen om de dame van Alamo die onze huurauto ging regelen. Of we echt niet een grotere auto wilden? De economy die wij geboekt hadden was echt te klein voor 2 koffers....nou dat was dus echt een mooie verkooptruc. De auto heeft de maat van een ford focus sedan en er passen wel 3 grote koffers in. Dan heb je ook nog de achterbank als ruimte over :-). Al met al blij dat we geen upgrade (12 dollar per dag x 21 dagen =) hebben genomen. Ook de truc van extra verzekeringen zijn we niet ingetrapt. Nu voor 3 weken voor nog geen 400 euro een huurauto met gold pakket zodat mijn vriendin ook kan rijden, ideaal. Tomtom werkte vrijwel direct dus het Best Western Lakeside hotel was zo gevonden.

    Via internet vanavond kaartjes besteld voor Disney, gaan er 1 dag heen, ivm de hitte. Daarnaast zijn we al in LA en Parijs geweest dus het is bekend terrein. Waarschijnlijk donderdag naar Seaworld (code pepsi2010 werkt nog steeds voor 20 dollar korting pp) en dan vrijdag naar Cape Canaveral. Erg veel zin in. Zaterdag op weg naar Naples ben benieuwd en houd jullie op de hoogte.

  9. Top | #19
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Even voorstellen: Laredo

    Fijn dat jullie zo goed aangekomen zijn. Twee uur op het vliegveld valt wel mee hoor is niet echt zo heel erg lang. Heel veel plezier deze vakantie en hou ons maar op de hoogte we zullen het graag lezen.

    Groetjes Marita



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •