Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 8 van de 13 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 123

Onderwerp: Autohuur: eautohuur.nl

1. Top | #71

Standaard Re: Autohuur: eautohuur.nl

...en het blijft ijzig stil...

2. Top | #72
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

....logisch; hij staat met z'n rug tegen de muur!

3. Top | #73
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2010

Ik heb tot nu toe een keer of zeven of acht auto gehuurd via eautohuur en heb nooit problemen gehad. Het enige is dat via de website soms de optie die je moet aanvinken om de eigenrisico te dekken door een toeslag soms niet te voorschijn komt. Daarom kun je in zo'n geval beter telefonisch bellen om te reserveren. Verder is alles gedekt qua verzekeringen. Lees natuurlijk altijd je reserveringsbewijs goed. De oneway toeslag staat nooit inbegrepen. Als de ophaalplaats anders is dan de afleverplaats dan kun je dit ook beter telefonisch regelen. Want dan zoeken ze de toeslag voor je uit. Later staat deze toeslag op je reserveringsbevestiging vermeld.

4. Top | #74
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008

Wij zijn aan het kijken voor een minvan van 1 juli tot 25 juli 2011 in Tampa [luchthaven] Wat ik wel vreemd vond is dat als ik minivan aankruis ik prijzen zie van een toyota sienna. [iets boven de 1000 euro] Als ik later nog even doorkijk op de pagina zie ik ook een dodge caravan veel goedkoper staan. [rond de 850 euro] Op de meeste sites is een dodge caravan een minivan maar bij eautohhur mogelijk niet. Wel gustig want wij vinden een dodge caravan prima. Maar als je dus alleen op minivan zoekt dan vind je hem niet.

5. Top | #75
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

Als ik bij eautohuur een auto wil van new york naar fort meyers voor 3 weken (3 aug-24aug) is de prijs €1440,96 voor een dodge caravan.
    Bij usa reisen betaal ik bij Dollar iets van €1172,88 en bij alamo via usa reisen € 1506 voor een minivan.
    Ik vraag me af of deze prijzen nog gaan zakken of juist nog gaan stijgen.
    Is het verstandig om nog even te wachten?
    Komen die hoge prijzen nu alleen door het feit dat we door verschillende staten gaan rijden of is hier iets anders de oorzaak van ?
    Want als ik de prijzen zie van forumbezoekers die dezelfde auto huren voor een dezelfde periode ligt de prijs soms 50% lager.
    Laatst gewijzigd door Jen876; 19-03-11 om 23:53. Reden: bedrag klopte niet

6. Top | #76
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

...........Als ik bij eautohuur een auto wil van new york naar fort meyers voor 3 weken (3 aug-24aug) is de prijs €14040,96 voor een dodge caravan...................

Kan je er beter een kopen.

7. Top | #77
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Wij hebben gisteren 22 dagen de minivan gehuurd (Alamo Gold) voor € 770 bij de Engelse site waar we al eerder hebben gehuurd. We houden wel altijd de Pond stand in de gaten.
    Laatst gewijzigd door reneefrankrijk; 20-03-11 om 09:53.

www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

8. Top | #78
    Ingeschreven
    Jun 2009

Ik vraag me dus af waar dat prijsverschil inzit wanneer je vanuit New York vertrek en de auto inleverd in Florida.
    Want volgens mij betaal je dat toch apart bij het loket waar je de auto inleverd (meer dan 1000 miles verwijderd van het afhaalpunt zelfs $500 extra)
    Of zie ik dit nu verkeerd kan iemand hier duidelijkheid over scheppen.

9. Top | #79
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jen876 Bekijk Berichten
    Als ik bij eautohuur een auto wil van new york naar fort meyers voor 3 weken (3 aug-24aug) is de prijs €14040,96 voor een dodge caravan.
    Lijkt me een beetje veel, ik schat een cijfertje te veel :lol:

Bij usa reisen betaal ik bij Dollar iets van €1172,88 en bij alamo via usa reisen € 1506 voor een minivan.
    Ik vraag me af of deze prijzen nog gaan zakken of juist nog gaan stijgen.
    Is het verstandig om nog even te wachten?
    Prijzen zakken kun je vergeten, die staan vast.

Komen die hoge prijzen nu alleen door het feit dat we door verschillende staten gaan rijden of is hier iets anders de oorzaak van ?
    Want als ik de prijzen zie van forumbezoekers die dezelfde auto huren voor een dezelfde periode ligt de prijs soms 50% lager.
    Die hoge prijzen komen omdat huren in Florida gewoon heel veel goedkoper is dan in welke andere staat dan ook
    Misschien dat de speciale kortingscode die hier populair aan het worden is je een wat betere prijs kan bieden.
    Drop-off kosten worden afgerekend als je de auto inlevert. Gaat gewoon van je creditcard af.

Dat was altijd het voordeligst bij National, als je wat verder uit de buurt gaat. Die hanteren (of hanteerden) een vast bedrag (wij betaalden $199,-) ongeacht de afstand tussen 2 huurstations.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

10. Top | #80
    Ingeschreven
    Jun 2009

Ja klopt heb ondertussen het nulletje verwijderd dus het bedrag in het andere bericht klopt weer.

Forum Rechten