Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 17 van de 100 EersteEerste ... 715161718192767 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 998

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 1 - afgesloten)

1. Top | #161
    Vaste Bezoeker Noa's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007

Standaard Re: Tolwegen

Ik heb al contact opgenomen met Alamo. Zelfs gebeld naar Amerika. Zij zeiden dat mijn CC declined oftewel geweigerd is. Bullshit Ik heb Visa gebeld en met mijn kaart is niets aan de hand.
    Ik denk dat ik inderdaad maar een kopie maak en de gegevens doorstuur. Als er meer geld van de rekening wordt afgeschreven kan ik altijd bewijzen dat het om minder ging.
    Wel een gedoe hoor

2. Top | #162
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009

Ik zie op mijn creditcard afschrift van deze maand dat het klopt wat alamo ingehouden heeft. 7,25 dollar door Alamo rent-a-car Orlando.

Omdat we dus in Nederland de auto betaald hebben (gewoon via de bank) heb je in Amerika alleen de creditcard gebruikt als borg. Ze mogen dan niet zomaar geld afschrijven zonder je toestemming. De brief geldt dus al toestemming dat ze de 7 dollar boete af mogen schrijven. Gewoon een kopie maken van die brief dan heb je dat als bewijs mocht er meer worden afgeschreven.

In die brief staat trouwens ook een link naar de alamo site en eventuele boetes van tol en bekeuringen.

Je kunt niets anders doen dan de brief tekenen en terugsturen denk ik.

1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

3. Top | #163
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2010

@ekie50;
    Wij hebben ook de E-pass of Sunpass gelijk aangeschaft, aangezien we niet wisten hoeveel de tol zou zijn.
    Je moet met 25 mph langs de poortjes en klaar is kees!
    Was inderdaad maar $6,- excl. tax.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-01-11 om 06:54. Reden: fqe

4. Top | #164
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goedhartl Bekijk Berichten
    Wij hebben ook de E-pass of Sunpass gelijk aangeschaft, aangezien we niet wisten hoeveel de tol zou zijn.
    Je moet met 25 mph langs de poortjes en klaar is kees!
    Was inderdaad maar $6,- excl. tax.
    25 Mph ?? Dat zal toch wel niet. Je kunt gewoon op snelheid blijven, hoor.
    Behalve dan bij de afritten, daar moet je inderdaad langzamer.

Bij de $6,- ex. komen nog wel de kosten van de tol bij, om compleet te zijn.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

5. Top | #165
    Regelmatige Bezoeker Patrick#23's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009

Ik zie hier allemaal mensen die verstand hebben van deze tolacties. Wij gaan 7 augustus ook een tour maken door Florida. Orlando-Forth Lauderdale-Key West-Miami-Forth Myers (tamiami trail)-Clearwater-Orlando. Ik heb mijn eigen tom tom bij dus kan tolwegen omzijlen. Wat raden jullie ons aan? Sunpass of niet. En wat zijn de kosten voor een Sunpass?

6. Top | #166
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patrick#23 Bekijk Berichten
    Ik heb mijn eigen tom tom bij dus kan tolwegen omzeilen. Wat raden jullie ons aan? Sunpass of niet. En wat zijn de kosten voor een Sunpass?
    Tsja, wat wil je zelf? Word je gelukkig als je de tolwegen links laat liggen en houd je van stoplichten, uitritten, 4 stop kruisingen, afremmen, optrekken, op de wegen rond de grote steden? Dan zou ik het zeker doen. Zoek je een vlotte, snelle en veilige verbinding? Wat kan jou die paar centen van de tolweg dan schelen?

Voor de kosten van de Sunpass hoef je het niet te laten, daar is hier al 't een en 't ander over geschreven. Je kunt ook hun eigen site nog eens bekijken voor alle informatie over hun minipass en de toll calculator.

7. Top | #167
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Gewoon zorgen, dat je een hoop Quarters in de auto hebt liggen (Is trouwens ook handig voor de wasmachines in hotels) en wat kleine dollar- coupures.

Voor een vakantie zou ik de heisa niet overhoop halen.
    Echt wachten voor een tolpoort heb ik nog niet meegemaakt en je weet wat je kwijt bent en geen problemen achteraf. Je moet heel wat afreizen om, zeg, $ 30 tol kwijt te zijn.

Maar iedereen zijn eigen idee.....

Knaapje

8. Top | #168
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Ik mik m'n kleingeld altijd in de auto in de middenconsole en bij de tolpoorten grabbel ik dan wat bij elkaar om in het mandje te mikken of af te geven. Nog nooit misgegrepen en nooit lang in de rij gestaan. Nee, laat mij 't maar zo blijven doen, op de "ouderwetste" manier, ik ben nou eenmaal al een ouwe l0l.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

9. Top | #169
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Deze ouwe löl vindt het gewoon vet om zo'n transponder te hebben. Gadgetgek hè.
    En hij doet nog goede diensten ook. En, echt Nederlands, je krijgt korting op de töl \\/
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

10. Top | #170
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2010

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    25 Mph ?? Dat zal toch wel niet. Je kunt gewoon op snelheid blijven, hoor.
    Zoals ik dus zei, 25 mph langs de poortjes, dan maken ze een foto van je nummerbord en kun je daarna gewoon weer de toegestane snelheid rijden.
    Als je harder rijdt kunnen ze je nummerbord niet fotograferen volgens mij en riskeer je dus een boete. (wegens te hard rijden in ieder geval)
    Je betaalt die $6,64 alleen voor de pas, net als je voor je ov chipknip moet betalen en als je dan langs zo'n tolpoortje rijdt (25mph) wordt het bedrag op je Sunpass (E-pass) gezet. Ik heb mijn afrekening nog niet gehad, maar ik ben benieuwd. We zijn nl. ook naar Miami gereden....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-01-11 om 06:55. Reden: fqe

Forum Rechten