Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
We hadden nog een oud tasje (van een antieke Nintendo) liggen waar alles precies in paste.
Met zo'n vakje voorop, voor de spelletjes, waar alle kleine prut inzit.
En mijn eega zal er goed op letten dat we alles mee hebben. Geen Maar......., dus :-).
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
Ik lees dit bericht nu pas.....we gaan zaterdag weg, dus weet iemand of dit app ergens in de buurt van den haag te koop is? MM?
Thanx!
Hallo
Misschien echt een hele stome vraag ( we houden het maar op vrouwen en techniek en blond)
Maar als bij Conrad een multilader bestel heb ik dan alles in huis om opteladen. (telefoon laptop spelcomputers dvd spelers)
Ik heb al via het forum van die verloopstekers besteld maar volgens mij heb ik daar niet genoeg aan??
En als ik hem probeer te bestellen via de site krijg ik ook opeens allemaal extra dingen erbij batterijen en stekkertjes.
Die heb ik toch niet nodig?? toch alleen de multilader zelf??
pfff vrouwen en techniek
wie helpt mij
Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 28-07-10 om 21:54. Reden: berichten samengevoegd
De lader die wij gekocht hebben (zie bericht 51 van dit topic) heeft diverse stekkertjes erbij die perfect geschikt zijn voor onze telefoons, TomTom en I-Pods.
En dat kan via een Europees, een Amerikaans en autostopcontact, USB en 9V batterij, stekkers bijgeleverd. De laadspanning is 1000mAh / 5 VoltDC
De laptop laad ik op via zijn eigen voeding, waarvoor ik een US netsnoer meeheb, maar ook via zijn eigen netsnoer in combi met een Forumstekker kan.
Dat gaat niet met de multilader. Spelcomputer en DVD-speler wss wel.
Als je bij Conrad wat wil bestellen, geven ze altijd aan wat je er bij nodig zou kunnen hebben, maar je hoeft dat (in dit geval batterijen en USB kabel) zeker niet te nemen.
Aan de multilader heb je meer dan voldoende. Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
Die lader is idd niet geschikt voor de wat zwaardere electronica, de laptop welke ik gebruik heeft bv een voeding van 19 Volt en 3,42 Ampere = 3420 mAmpere.
Maar voor telefoons en ipod's is hij wel geschikt, voor de rest gewoon de wereldstekker mee en de standaard opladers/voedingen.
Wij nemen altijd 2 wereldstekkers en 2 verlengdozen mee. Daar passen alle adapters in die we nodig hebben.
Grz
Ton
Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.
Dat deden wij ook, en zullen dat voor de komende Floridatrip ook wel weer doen.
Maar voor de rondreis van volgende week is het devies; travel light, en is de Conrad lader en de laptopvoeding meer dan afdoende.
Vriend André neemt travel light wel erg serieus. Hij neemt een letterlijk lege koffer mee. Buiten de toilettas zit er niets in. Alles, tot aan ondergoed toe, wordt in de US gekocht :lol: Wal*Mart, here we come.
Dat ligt aan de adapter. Als die 110/240 V vermeldt, dan kan het.
Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 29-07-10 om 11:53. Reden: berichten samengevoegd