Moet ik m'n aanvraag nog aanpassen? Ben begin dit jaar in NYC geweest en heb daarom nog een ESTA geldig.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik ga volgende week 3 weken naar New England. Ik heb mijn Esta wel opnieuw aangevraagd want je verblijfadres is ook anders en met die rare Amerikanen![]()
Dat hoef je niet opnieuw aan te vragen. Verblijfgegevens kunnen nu eenmaal wijzigen in twee jaar tijd (de periode dat een ESTA goedkeuring geldig is).
Je hoeft alleen maar een nieuwe aanvraag binnen 2 jaar in te dienen als je bijv. een nieuw paspoort hebt (ander paspoortnummer=nieuwe aanvraag doen).
Nou ja ik heb het zekere maar voor het onzekere genomen. Zoveel tijd kost het ook niet en het is gratis![]()
Uit de instructie:Kijk ook op de FAQ site van het Department of Homeland Security voor alle info over ESTA.Het invullen van adreslijn 1 is niet verplicht voor de verwerking van uw aanvraag
Ok, maar enige tijd geleden zei je nog dat je de gegevens overeenkomstig zou maken met de situatie
http://www.floridaforum.nl/showthrea...2&postcount=73
Ik denk dat ik dat ook voor de zekerheid ga doen.
Klopt helemaal, persoonlijk vul ik die variabele gegevens voor iedere reis wel in. Maar je vraag was niet wat ik zou doen; je vroeg of je een verblijfswijziging hoeft door te geven. En daarop is het antwoord Neen......
Ik snap overigens de verwarring wel hoor. Daar waar de Amerikanen meestal zeer strikte regels hanteren, laten ze dit nu ineens aan je eigen beleefdheid over. Ben benieuwd hoe dat verder gaat als ooit het groene I-94 wordt afgeschaft. Dat is de belangrijkste reden waarom ik de variabele gegevens nu steeds aanpas. Als ze dan toch gegevens van me hebben, laten ze dan consistent zijn.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited