Haha !! Ze wilde alleen komen, als ze rechtstreeks vloog. Zag het niet zitten om over te stappen met zo'n kleintje. Dat kon ik wel begrijpen.
En eerlijk is eerlijk, de ervaringen met Martinair zijn de laatste tijd toch wel redelijk goed; weinig vertragingen en zo. Dus ik durfde de gok wel aan, maar heb haar gewaarschuwd O! Maar haar beste vriendin is stewardess op de vlucht en zou goed voor haar zorgen, speelde ook nog mee :-\".
Dus ben nog steeds niet zo negatief, als ze straks met uurtje vertraging aankomen, is nog alleszins redelijk en ik denk dat ze daar prima tevreden mee is. Alleen toen ze hoorde dat haar zoontje geen ticket had, tja, dan ben je wel even pissed :wink:.
Ik kies zelf niet meer voor Martinair, om verschillende redenen (minder beenruimte, geen (of recent toch wel beperkte) extra's als Elite vlieger, minder punten, en grotere risico's op vertragingen en zo), maar ik kan best de overwegingen van anderen begrijpen, zeker nu de laatste tijd de ervaringen positief zijn :-\"
Edit: oh ja, door de vertraging heb ik zo wel even tijd om nog een rondje 9 holes te spelen, prima toch ;-) ! Gewoon overal de voordelen van in zien en positief blijven !! HAHA !