Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 20 van de 30 EersteEerste ... 101819202122 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 297

Onderwerp: Gemiddelde kosten reis naar Florida

1. Top | #191

Standaard Kosten voor 2 weken florida

Hallo,
    Wij (man, vrouw en 1 kind van dan 14 jaar) willen in de meivakantie van 2010 voor 2 weken naar florida.
    Nou heb ik geen idee wat je ongeveer moet rekenen qua kosten (vliegtickets, hotel/bungalow, huurauto, entree disneyparken, eten enz.)
    Kan iemand mij een beetje een richtlijn geven qua uitgaven. Het is voor ons de 1e keer dat we zo ver weggaan en ik snap verder ook wel dat de 1 daar veel meer uitgeef dan de ander maar de vaste kosten lijken mij toch voor iedereen een beetje hetzelfde.
    Alvast bedankt voor deze lastige vraag.

Groetjes Bianca

2. Top | #192
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Standaard Re: Kosten voor 2 weken florida

Op de site van american estates kun je zelf een online berekening maken dan kun je globaal zien wat het allemaal kost, vlucht, auto, villa ( van american estates).
    Misschien een idee om is op de site te kijken.

3. Top | #193
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Ben zelf voor de komende vakantie (2 weken) +/- 950 euro p.p kwijt voor de vlucht, een week een huis en nog een week wat hotels (3-3.5 sterren) verspreid over Zuid-Florida en een compact auto (zal wel mid of fullsize worden, uit ervaring kennende).

Dit is dus excl. eten en entree van van alles en nog wat. Ik vermoed op zo'n 1500-1750 uit te komen per persoon (al hebben we geen limiet, dus we geven gewoon uit wat we uit willen geven). We gaan met z'n 3en. Maargoed, het is maar net welk hotel je neemt, wat voor soort auto, waar je gaat eten, wat je allemaal gaat doen.... ik zelf houd altijd met eten ongeveer 50 dollar per dag aan (excl. tips). De ander red het blijkbaar met 20 dollar en een ander heeft aan 80-100 dollar misschien net genoeg.

Lastig topic dit...

4. Top | #194
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005

Zet eerst een op een rijtje wat je wil.
    Hotel / Villa / Appartement
    Vliegen
    Auto (soort)
    Vraag op basis van de bovenstaande gegevens bij een aantal organisaties een offerte aan. Je krijg dan een goede kijk op de kosten. De entree van de parken kan je ook snel via Internet bekijken. Verder zal je voor jezelf (zoals JKG) al aangeeft een inschatting moeten maken voor het eten (aantal dagen X aantal personen X bedrag wat je wil eten per dag). Verder schat je een bedrag in voor de boodschappen (als je in een Villa of Appartement zit kan dit dan eventueel weer van het eten afgehaald worden als je zelf wil gaan koken). Wel zonde van de tijd . :wink: Wil je gaan shoppen (kleren kopen etc.) neem een bedrag pp daarvoor. Neem ook een bedrag voor onvoorziene uitgave en tel dit bij elkaar op. Je zal waarschijnlijk te hoog zitten t.o.v. de werkelijkheid. Maar dat is niet erg.
    Succes met het berekenen
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

5. Top | #195
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005

Voor eten ed is het echt niet te beoordelen.
    Wat willen jullie, iedere dag ergens ontbijten en lunchen en avondeten?? Of ga je thuis ontbijten en lunch je in een park en eet je avondeten in een park of daarbuiten.....
    Dit zijn allemaal dingen die de kosten heel erg beinvloeden.

Voor een villa zit je zo ongeveer op de €400 per week, ligt er aan wat voor villa je wilt hebben en waar/hoe je boekt.

Voor een vliegticket moet je rekenen tussen de €450 en €550 dus ikzelf zeg altijd maar gewoon €500 in mijn eigen berekening. Hoe eerder je boekt hoe goedkoper het is of je moet lang genoeg wachten op de touroperatorsprijzen en hopen dat die gunstig zijn.

Voor de prijzen van een auto zou ik kijken op usareisen daar zijn nu de zomerprijzen nog in hun berekening dus als je willekeurig nu de aantal dagen kiest dat jullie zouden willen boeken in totaal dan zou ik een €25 extra rekenen als prijsverhoging voor 2010 en dan zit aardig goed qua schatting.

Entree Disneyparken enz is helemaal niet te zeggen, wat willen jullie voor passen, welke soort, hoeveel dagen.
    Welke parken wil je allemaal aandoen (Universal, Disney, Bush Gardens, Sea World enz enz).
    Mijn tip hier is, kijk op de betreffende websites naar ticket prijzen voor dit jaar voor welk park jullie willen bezoeken en voor welk soort ticket je wilt hebben.
    Tuurlijk de prijzen zullen voor 2010 iets hoger liggen maar je hebt dan wel een goede indicatie.

Het is dus heel moeilijk te zeggen zeker omdat we niet alle (gedetaileerde) info hebben over wat je precies wilt gaan doen.

Maar hopelijk heb je wel iets aan de info.

December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise

6. Top | #196
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008

Standaard Re: Gemiddelde kosten 2 weken Florida

Wij zijn vorig jaar September geweest, 16 dagen.. 1 week villa de rest hotels, autohuur voor alle dagen, 2 vliegtickets, 2 disney magic your way 10 daagse pas, Buschgarden/ Seaworld tickets, Universal/Island tickets, 2 x naar dragraces geweest,elke dag uit eten, lekker geshopt, blabla, zo een 3200 euro in totaal..

7. Top | #197
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009

Wij (2volwassenen en onze zoon van 9 jaar) vertrekken op 1 juli voor 17 dagen naar Florida. De eerste week verblijven wij in een villa nadien gaan we rondtrekken en verblijven in verschillende hotels. Wij komen op 4.200 euro. Dit is inclusief de Orlando Flex tickets, toegang kennedy spacecenter up-close tour, de wagen, reis- en annuleringsverzekering voor een gans jaar.

8. Top | #198
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008

2 weken meivakantie 2009 voor 2 volw + 2 kinderen
    vliegtickets: 2250
    14 nachten Disney hotel (Pop century) + 14 dagen unlimited toegang tot Disney (incl waterparken & quest) + 14 dgn diningplan (1x counterservice + 1xsnack + 1x tafelbedieningrestaurant pp): 2200
    14 dgn auto midsize SUV: 320

totaal: 4770

Hierbij zit niet de cruise en shopping.
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med

9. Top | #199
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Wij gingen ook in de meivakantie 2009 (2 volwassenen en 2 kids):
    tickets 2 volw + 2 kids 1800 euro
    townhouse Windsor Hills (10 nachten) 800 euro
    10 dagen auto (USA Reisen Equinox) 230 euro
    eten: ca. 400 euro (boodschappen/uit eten).

Shoppen en entree (Discovery Cove/Disney) heb ik maar niet meegerekend

10. Top | #200

Standaard wat gaat t kosten??

Hallo,

allereerst maar even voorstellen, ik ben tom en ga in juli met een vriend naar miami!! We blijven daar 2 weken maar willen natuurlijk ook wat van de omgeving zien (everglades, key west , seaquarium enzovoort) Maar nou vroeg ik mij af wat kost 2 weken miami nou ongeveer? ik had een budget van 2000 euro in mijn hoofd (daar te besteden, de reis en hotel zijn al betaaldO) zou ik hier genoeg aan hebben of niet??

Graag jullie (uiteraard deskundige;-)) mening hierover.

<<Moderator Michael66: Ik heb je vraag toegevoegd aan een bestaand onderwerp.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-07-10 om 00:18.

Forum Rechten