Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Amerika verlaten

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker dutchcruisers's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    104

    Standaard Re: amerika verlaten

    Bij mijn dochter en mij is vorige zomer het groene formuliertje ook niet uit ons paspoort gehaald. Bij thuiskomst heb ik de nederlandse website van de US Embassy zitten lezen en vond het nogal wat wat je moest doen. Bij toeval heb ik toen ook de engelstalige website doorgelezen en die zegt:

    If you returned home with your Form I-94 (white) or Form I-94W (green) Departure Record in your passport, it is possible that your departure was not recorded properly.

    If you departed by a commercial air or sea carrier (airlines or cruise ships), your departure from the U.S. can be independently verified, and it is not necessary to take any further action, although holding on to your outbound (from the U.S.) boarding pass - if you still have it - can help expedite your reentry next time you come back to the United States.

    Dit staat dus niet in de nederlandstalige versie.
    Ik heb dus niks gedaan en ben afgelopen maart zonder problemen weer naar Amerika geweest!

  2. Top | #22
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: amerika verlaten

    Ik krijg altijd het idee dat die strookjes achteloos ergens gedeponeerd worden. Of er echt iets mee gedaan wordt?
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  3. Top | #23
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: amerika verlaten

    Die gaan volgens mij ook in dat ronde archief met daarop 'belangrijk', onder het bureau. :mrgreen:

    Vandaag riep een vrouw bij het inchecken het wel (ik kwam laat aan, dus heb niet de eerste boarding call gehoord), maar ik denk dat er toch heel wat mensen het vergeten waren, want ze zei het pas toen seating 3 naar binnen mocht (ik had zelf seating 2, maar kleine vertraging omdat bij landing een vliegtuig op de baan te laat vertrok en we op het laatste moment vol gas weer moesten opstijgen om vervolgens weer een stuk terug te moeten vliegen om weer het landingscircuit in te kunnen vliegen).

  4. Top | #24
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: amerika verlaten

    Bij ons hebben ze het er ook niet uit gehaald, sterker nog er werd niet naar je paspoort gevraagd of zo ,alleen ticket scannen en doorlopen maar.
    Had er nog geen erg in kwam er thuis pas achter, was dat mijn zoon het zei, en die meneer in Orlando bij de balie zei nog zo mooi die halen ze als u instapt naar amsterdam er uit.
    nou niet dus.

  5. Top | #25
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: amerika verlaten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lea Bekijk Berichten
    Bij ons hebben ze het er ook niet uit gehaald.
    Tijdens jouw vakantie is hier ook over gediscussieerd, Lea. Het komt er op neer dat je de tickets zelf moet aanbieden bij het boarden. In sommige gevallen gaat de service zo ver dat ze er bij het boarden worden uitgehaald, maar daar mag je niet op rekenen.

    Een paar berichten terug vind je ook de officiele regeling waarin precies staat wat er nu van je wordt verwacht. De meningen zijn hier over verdeeld, wat je er mee doet is up to you, maar misschien toch goed om eens door te lezen?





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •