Ik heb bij Dollar in de meivakantie toch echt een nieuwe equinox mee gekregen als midsize SUV.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Even dit topic doorlopen en je weet het:
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7366
Knaapje
Ik heb bij Dollar in de meivakantie toch echt een nieuwe equinox mee gekregen als midsize SUV.
Op mijn voucher staat alleen dat ik een EQ heb gehuurd. Alamo kan dus niet zien of ik een midsize of een standardsize heb gehuurd. Als er dus geen Equinox in de midsize rij staat maar wel in de standardsize rij, dan kan ik daar toch aanspraak op maken? Of is dit een beetje te kort door de bocht.
Ervaring van 2 keer een Alamo Equinox huren via USAreisen.
Op de voucher staat Equinox en op het contract komt automatisch te voorschijn: Intermediate 4-wheel Dr Auto AC
Zoals je in het hierboven door mij aangehaalde topic kunt zien krijg je zelden een Equinox mee.
Echter niet getreurd, wat je meekrijgt zijn ook uitstekende auto's.
De Pontiac Torrent die ik had was een beul van een auto (zie foto) en de Ford Explorer (2-WD) een joekel van een 7-persoons.
Knaapje
Dat ben ik niet met je eens Knaapje, ik heb toch echt al vele malen een Equinox mee gekregen toen ik de Midsize SUV huurde.
Ik heb de laatste jaren toch echt zo goed als elke keer de Equinox gereden, nu moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik per vakantie meerdere auto's heb gereden vanwege gebreken toen ik nog bij Alamo huurde.
Maar van de 6 huurperioden bij Alamo heb ik 4x een Equinox gereden, als je die wil rijden gewoon naar vragen bij een medewerker. Heb ik ook gedaan als er geen auto stond die mij aanstond en met een beetje goede wil kijken ze of er 1 staat voor je.
Nou even snel geturfd op de eerste 5 pagina's van het door mij aangehaalde topic.
Van de ongeveer 20 die een Equinox gehuurd hedden hebben er 2 werkelijk een gekregen.
Knaapje
Aanvulling @verwijderd:
Je bent 4 keer in Florida geweest volgens je eigen gegevens en je vermeldt 2 keer een auto in "Welke auto kreeg je mee" en dat was geen enkele keer een Equinox. Mis ik iets??
Laatst gewijzigd door knaapje; 09-06-10 om 23:01.
Ik ben inmiddels al 6 keer in Florida geweest maar daarbij heb ik meerdere huurperiodes gehad met de auto. Ik heb een aantal keren een auto per week gehuurd terwijl ik er 3 weken was, dit zodat ik de mogelijkheid kreeg in verschillende auto's te rijden.
En dankzij de slechte auto's die ik van Alamo mee kreeg heb ik ook dikwijls van auto moeten wisselen waardoor je dus meer auto's rijd dan de keren dat je op vakantie bent gegaan.
Verder heb ik een doorreis gemaakt in de VS naar Buffallo en daar ook dus ook een equinox gekregen.
En ik heb niet alles vermeldt in het door jou genoemde topic.
Laatst gewijzigd door [verwijderd]; 10-06-10 om 07:46.
En....zijn er misschien al ervaringsdeskundigen hier die met verkeerde link verwijderd in zee zijn gegaan en die er wat meer over kunnen vertellen?
Ik was zelf door een familielid gewaarschuwd dat er controle op het ID zou zijn. Nog eens naar gevraagd, kwam eigenlijk alleen in Duitsland voor.......Alamo reserveert gewoon met een kortingscode, je krijgt je confirmation en aan de balie kijkt er verder niemand meer naar.
In mijn geval (geen tweede chauffeur nodig) zijn hun prijzen momenteel best aantrekkelijk. 3 weken voor een SUV voor 533 euro, inclusief tank benzine. Zo'n prijs kan ik momenteel nergens anders vinden.
Laatst gewijzigd door Teleton; 16-06-10 om 11:15.
Wij hebben afgelopen week via American express (ivm frequent fly) bij dollar een midsize auto gehuurd op Orlando airport af te halen.
Leek een mooie aanbieding:
YOUR RATE IS: 1 Week at $109.25 per week. Unlimited mileage. 5 Extra Days at $17.09 per day.
Base Rate: $194.70
10% Discount: -$19.47
FACILITY CHARGE : $12.50
CONCESSION FEE REC : $18.68
ENERGY RECOVERY FEE : $4.50
FLORIDA SURCHARGE : $24.24
STATE TAX : $15.75
VEHICLE LICENSE FEE :
=================================
Total Estimated Charges: $257.98
Bij afhalen werd echter verteld dat de auto niet verzekerd was en nu kwam de totale rekening op $ 630 ipv $257.98 (en dan hebben we ook nog eens de goedkoopste verzekering genomen)
Wie heeft hier ervaring mee en hoe kunnen we dit in de toekomst voorkomen ?
Gezien ons komende vertrek naar Florida zullen er de komende jaren nog heel wat auto's gehuurd gaan worden door familie/vrienden en bekenden.
Huur de auto bij één van de verhuurders die hier op het Forum bekend zijn. Denk aan usareisen.de maar ook eautohuur.nl, sunny cars.nl etc. Voor de europese markt zijn speciale pakketten ( en prijzen!) vastgesteld. Hierin zijn de noodzakelijke verzekeringen inbegrepen.
Laatst gewijzigd door Teleton; 16-06-10 om 10:25.